|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
@ Illu: Chanoeka. Lul je daar maar eens uit. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Chanoeka duurt 8 dagen zie ik. Lijkt me duidelijk Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: |
|
quote: :') ! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Waldorf en Statler waren leuker. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Maar hoe zit het nou met die kerststemming? Wat is precies de stelling en hoe stem ik? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Kerst is kut: 0 Ja 0 Klopt |
|
Elk jaar weer een goede grap. |
|
No regrets and no remorse... |
|
Zal wel weer steengrillen bij opa en oma worden. Altijd gezellig maar zo koud op die begraafplaats |
|
Hier op eerste kerstdag naar het Cascade circus in Utrecht met m'n ma, oma en broertjes. Dan 's avonds bij de familie van m'n vaders kant eten en gezellig doen. Wel gezellig. Tweede kerstdag nog niks, ik denk gewoon uitgebreid koken thuis, of misschien naar Chris' ouders. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 09-12-2010 0:57] |
|
Wat vind iedereen nou zo leuk aan kerst? |
|
Jouw avatar! |
|
Al je zuurverdiende geld uitgeven en zelf kutcadeau's krijgen is toch geweldig? Zorgen voor een economische impuls, that's it. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hier zorgde kerst, zoals elk jaar, weer bijna voor een echtscheiding. Echt, die zinloze drang van de meeste vrouwen om het huis vol te plempen met 'gezellig' bedoelde rotzooi. En dan straks weer verplicht 'gezellig' doen met familie enzo. Het enige wat dat Amerikaanse kitschfeest bij mij teweeg brengt zijn aanvallen van ernstige mysantropie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dan is er iets grondig mis met je familie volgens mij. Hier is het elk jaar écht gezellig, en ik word ook erg blij van kerst-versiering en elkaar leuke cadeautjes geven en lekker eten. Er zijn genoeg zuurpruimen die de lol er niet van inzien, maar die Scrooges hebben echt alleen maar zichzelf ermee. |
|
Kerst is leuk, maar je moet het niet gaan opdringen aan mensen die het nou eenmaal niet leuk vinden (vind ik dan ) Maar ik word er ook heerlijk vrolijk van. al die lichtjes, de geur van de denneboom, zelfs van die afschuwelijk blije cliché kerstmuziek in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Lekker 2e kerstdag naar mn moeke, altijd goed ^^ Black seeds of bunny! |
|
Ben ook niet zo'n voorstander van kerst... misschien eens een orgineel joelfeest houden? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Ik weet niet hoor maar je heb zelf een kerstboom als avatar. Verrekte koektrommel! |
|
Beetje vreten, beetje zuipen, je hoort papa niet klagen hoor Against God and Government |
|
quote:Gave gast was dat, die Ebenezer! Maar je hebt wel gelijk, er is wel degelijk wat mis met mijn familie, waardoor kerst vrij traumatisch is. Wees maar zuinig op je familie. Overigens heb ik wel een geweldig gezin en een leuke schoonfamilie, en de ouwelui kan ik tegenwoordig ook best hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Iedere kerst gaat er een piek in en als ik het echt naar mijn zin heb nog een paar ballen ook. |
|
quote: Even wachten tot de 22e dan Black seeds of bunny! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |