|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Net Trans-Siberian Orchestra opgezet, helpt ook niet om in de stemming te komen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Ik heb ooit een echtte mini kerstboom gehad. Maar die ging dood. In tegenstelling tot mijn superlieve vetplantje dat al zeker vijf jaar mijn zorg (inclusief zo nu en dan een maand afwezigheid) overleeft. Ik heb hem vandaag overgepoot in een grotere pot. Dat was wel zo een beetje mijn kerstgebeuren. |
|
Mijn kerstboom staat ook al vrij lang en heb al 3 kerstkaarten Het is de lichtinval ;') |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Keiharde boycot. Opflikkeren met die ellende. |
|
Ik word fucking ziek van dat Flappie-nummer ieder jaar. En niet alleen omdat de dierenarts mijn konijn Flappie heeft vermoord toen ik een jaar of acht was. Verder doe ik niet aan versieringen en ben ik al helemáál niet in een kerststemming. |
|
quote: Hele dikke vette +1! @ kerstversierselen en andere meuk! [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 14-12-2007 0:12] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
versieringen e.d. begin ik ook niet aan. Ik ben tenslotte Atheist, dan moet ik niet een christelijk feest gaan vieren. Het enige wat ik zal vieren is een vrijedag "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ach, kan ik weer is heerlijk koken 2 dagen achter elkaar voor de hele familie. Luxe eten, donkerbier en lullen met de familie, prima feest maar vooral zonder gedachten of verplichtingen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Versieringen enzo zijn wel leuk, geeft wat sfeer in huis. En voor de rest gewoon eens goed eten en drinken op kerstavond Faustian Spirit of the Earth |
|
2 dagen vrij, en vandaag bij mijn bezoek aan de Van Leest (Ratatouille gekocht) meteen even het jonge grut achter de balie gemeld dat het enige kerstnummer dat er werkelijk toe doet Christmas with the Devil van Spinal Tap is. Voor zo ver mijn kerstgevoel. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
HEhe, oh jaaaa! Dat is nog best een vette song ook. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Kerstboompje staat hier heerlijk heidens te zijn. Alleen dat vreten op aarde snap ik niet, en ik doe er ook niet aan mee. Gewoon 2 irritante zondagen achter elkaar dat hele kerstgebeuren! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Vind kerst altijd wel gezellig; voor mij is dat gewoon lekker vreten en véél zuipen [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 14-12-2007 8:51] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
De boom staat wel bij mij thuis, maar het is een echt wangedrocht die we omgedoopt hebben tot kerstgnoom, ik heb echt nog nooit zo'n lelijke boom gezien. Verder heb ik geen reet met heel die kerststemming, kun je weer 2 dagen verplicht gezellig doen bij de familie en schoonfamilie. |
|
quote: Foto? Ik wil kijken of die boom op M. lijkt |
|
Ik zal vanavond thuis even proberen of ik er een foto van gemaakt krijg, maar ik vraag me af of mn fototoestel dat wel aankan. |
|
quote: Moet je gewoon op de 21ste de zonnewende vieren. Natuurverschijnselen mag je als atheist wel vieren hoor, zolang je maar geen goden aanroept. En opzich is het best een feestje waard dat de kortste dag van het jaar is geweest. |
|
quote: En toch duren die dagen altijd gewoon 24 uur.... |
|
quote: En een tictac in je neus had. Henk westbroek heeft dat nummer ook nog eens opgenomen, hoorde ik pas op 3FM. Nogal zinloos. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Wat wel leuk is aan de kerst zijn de kerstengelijsjes van de AH Het is de lichtinval ;') |
|
oja, die wil ik ook nog halen voor bijmhet kerstdiner met de familie hier. leuke dingetjes en heb nu een minikerstboom! mn moeder kwam er mee aanzetten hehe Je moeder. |
|
quote: +1 Dat wordt de nieuwe rage voor kerst 2007? Moeders die met stomme minikerstboompjes aan komen zetten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:En diende em daarna in 3 stukken op in de wachtkamer? |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |