|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga een lp krijgen morgen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik zie dat altijd voor me, met voetjes eronder. |
|
En een horde uitgehongerde bejaarden die de tafel niet kunnen bijhouden. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Haha ja, en steeds als ze hem bijna te pakken hebben, maakt ie weer een draai. |
|
Of hij gaat snel de trap op of af, dat kunnen ze ook niet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Als alles er maar op blijft staan dan, anders hebben ze alsnog hun zin, die smerige bejaarden! |
|
Stel dat er een decoratieve bloembol afvalt. Dan vechten tot ze tot de dood! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Precies! Want zo zijn ze. Nou volgens mij is het tijd om te gaan slapen nu Merry x-mas everyone, hohoho! |
|
voor de mensen die graag in de kerststemming willen zijn; http://kost1035.com/main.html 24 uur per dag, iedere dag van het kerstseizoen, enkel kerstliedjes. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 25-12-2009 15:11] |
|
zo, wij zijn ook weer in de kerststemming "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik heb honger, dus dan ben ik automagisch in de kerststemming. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dat rendier doet 't 'm! Ik ga ons sneeuwhuisje met lampjes en onze slinger ook maar eens van zolder halen vanmiddag. |
|
Die N64 doet 't 'm! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ooooja vandaag ook een kerstboom neerplempen en lichtjes voor de ramen ophangen, hoerenkeeeeet hoeraa! |
|
Kutkerst |
|
quote:Ow wat leuk? Mag ik ook? Bring-ur-own-condom? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: +1. Wéér gourmetten, wéér verplicht gezellig doen, wéér familie over de vloer terwijl je eigenlijk wel iets beters te doen hebt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Dan gourmet je niet. Dan doe je niet verplicht gezellig. En dan vertel je je familie dat je wel iets beters te doen hebt. Wel ook doen dan he. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Dan ga je toch dat "beters" gewoon doen? Ik begrijp jullie haters wel hoor, ik was vroeger ook een hater tot ik geen zin meer had in verplichtingen. Edit: Ik zal voor elke hater een mooie, glinsterende, roze plastic kerstbal in mijn boom hangen [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-12-2010 10:12] |
|
Ik zet me er overheen omdat ik weet dat vooral mijn moeder anders hevig teleurgesteld is en ik verder geen verplichtingen heb. "Iets beters te doen hebben" kan in mijn geval ook gewoon "oprotten met je gezelligheid, ik ga wel een boek lezen" betekenen. Dat betekent echter niet dat ik het leuk vind en er zin in heb, maar dat heb ik toch al snel als zus en zwager over de vloer komen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ach, ik vind 't hele Kerstgebeuren niet zo nodig, maar het is wel een goed moment om met de familie eens een avond uitgebreid te smikkelen en smullen. Een boom komt bij mij het huis niet in, daar kan ik dan wel helder in zijn.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nah niet zeuren dan, je viert je kerst dan immers voor je moesje. Mijn ouders en schoonouders heb ik er gewoon aan laten wennen, als ik liever wat anders ga doen dan doe ik dat. Mijn voordeel is natuurlijk ook dat ik met feestdagen moet werken, kerst of oud & nieuw.. mooi excuus ook en goed voor het wenproces. |
|
quote: quote: Waldorf en Statler zijn ook weer van de partij. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 08-12-2010 10:21] |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |