|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik stomp echt iedereen, mijn moeder wilde hem al voor me aanvragen op 3fm, de bitch Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Sommige "klassiekers" moet je alleen maar uitbannen, verschrikkelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-12-2007 20:33] |
|
Veul te donker met de kerstdagen. Gelukkig is het behoorlijk druk deze maand op het werk, weinig tijd om me met kerst bezig te houden. Ik ga wel lekker eten, geloof ik... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb 'm al te pakken. |
|
quote: Toen ik dat nummer op city fm hoorde begon ik spontaan te boeren...Uit voorzorg maar de rest van de dag aan de mp3 tjes gezeten. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Kerst = Trans-Siberian Orchestra-tijd, kerstsfeer volgens Jon Oliva en co "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Ik vermijd de radio en zeker TMF enzo met de kerst en de week erna Het is de lichtinval ;') |
|
Scheelt dat ik normaal ook al nooit tmf kijk en radio luister |
|
Tmf zuight zo wie zo al priester piemels.. Lekkere klassiek muziek luistert 100000000x beter weg. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Kerst is geweldig. De hele dag al die kerst liedjes op de radio. Dit zijn toch wel de beste. Do they know it's christmas - Band Aid Last Christmas - Wham! Driving home for christmas - Chris Rea Lonely this Christmas - Mud Merry Christmas - Slade All I want for Christmas is you - Mariah Carey Wonderful Christmas time - Paul McCartney White Christmas - Bing Crosby Christmas Time - Bryan Adams En dan de hele dag door, kan er niet genoeg van krijgen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ah ja, dat is dat liedje.. Die is kut ja, sowieso zijn alle kerstliedjes irritant.. |
|
Viblo, ban him |
|
ARGGGGGG! |
|
quote: Mij? |
|
Ik heb in mijn leven één keer voor mp3'tjes betaald en die waren van Wing. http://www.wingtunes.com/ Echt, haar uitvoering van Jingle Bells is fuckin' geniaal. Één van de weinige kerstliedjes die ik helemaal stukdraai. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Tsssss Dentz...mayor turnoff. Luister jij naar Band Aids??? Even kijken bij de mede mods of we die woorden ook kunnen uitbannen bij zm. Die liedjes zijn un metal ende un true Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
We hebben fans. Last christmas I gave you my heart But the very next day you gave it away This year To save me from tears I'll give it to someone special ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: En de Twisted Sister kerstcd? |
|
Ik denk dat ik dit topic maar moet vermijden haha Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Die is wel zooooo rampzalig slecht. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gisteren de kerstboom opgetuigd. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Geef mij maar de raggende Manne.. dit jaar wil ik sneeuw bakken vol met sneeuw dit jaar wil ik sneeuw dit jaar wil ik sneeuw bakken vol met sneeuw dit jaar wil ik sneeuw en wij ook, alles in de sneeuw bakken vol met sneeuw eind'lijk weer eens sneeuw alles in de sneeuw, bakken vol met sneeuw eind'lijk weer eens sneeuw begrepen!? en straten en pleinen, daken, bomen alles vol met sneeuw alles vol met sneeuw alles vol met sneeuw en klokken, klokken, en bellen noem ze maar op klokken en bellen alles onder sneeuw alles in de sneeuw bakken vol met sneeuw eind'lijk weer eens sneeuw begrepen!? dit jaar wil ik sneeuw bakken vol met sneeuw dit jaar wil ik sneeuw dit jaar wil ik sneeuw bakken vol met sneeuw dit jaar wil ik sneeuw dit jaar wil ik sneeuw dit jaar wil ik sneeuw begrepen!? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Die is ongetwijfeld hemeltergend smakeloos onbeschoft slecht, maar de eenzame klasse van Wing zal het denk ik niet bereiken. Achter Twisted Sister zit nl. nog altijd een vak- eh, -vrouw en dat kan je van Wing niet zeggen . Een cheapo keyboard, een oud kerstnummer en een demente chinese ouwe taart, wat wil je nog meer? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Je had een Marokaan moeten neerzetten, die kan je in Januari lekker aftuigen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |