IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Kerststemming Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 07-12-2009 20:10 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2009 20:03 schreef Jenje het volgende:
Punt is dat je wel met z'n 2-en bent in een relatie en dat je niet alleen maar je eigen zin kunt doordrijven ..




Juist, maar wederom: dan leg je het jezelf op, om je partner ook eens een pleziertje te gunnen.

Niet zeuren en trek je favoriete onderbroek aan. Dan overleef je kerst echt wel.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-12-2009 20:16 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2009 20:06 schreef M. het volgende:
Zal blij zijn als het 1 januari is, donkere kut dagen. Ik heb een hekel aan december.

Oud en nieuw is ook zo'n drama.

Aftellen op de klok tot het middernacht is. Alsof je op je dood zit te wachten. :-\


 


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 07-12-2009 20:16 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

toch wel herkenbaar, en toch weer niet.. Ik haat verplichte uitjes, kring-verjaardagen etc, net als de meeste hier.

Daarentegen vind ik kerst ergens wel grappig, even het commerciele circus terzijde geschoven. Ja, we hebben de planning voor 1e en 2e kerstdag reeds anderhalve maand rond (met dank aan moeder de vrouw), maar als het eenmaal zo ver is, vermaak ik me toch altijd wel.....

En anders zuip ik net zo lang tot het leuk wordt.....


Vind ik ook niet


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-12-2009 20:21 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Oud en Nieuw vind ik nog wel aardig. Vrienden, lekker eten, lekker drinken, en je weet dat het snel over is met december. Bovendien zijn de dagen dan weer lánger aan het worden ipv korter.

Maar nee, ik heb een behoorlijke grafhekel aan december. In het donker naar je werk, in het donker naar huis (en dan hoef ik slechts 5 min. te fietsen). Vrienden zie je niet vaak ivm al die verplichtingen. Al mijn chagrijnige off-days concentreren zich in december. Blehhhhh

Ik ga een praatgroep oprichten denk ik.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-12-2009 20:26 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Niks mis met december.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-12-2009 20:27 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2009 11:21 schreef Silence het volgende:
En ik denk dat ik in huize MH ook een kerstboom naar binnensmokkel, zo'n kleintje. En dan beloof ik dat ik er heel goed voor zorg
Nu nog steeds niet?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-12-2009 20:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2009 20:03 schreef Jenje het volgende:
Punt is dat je wel met z'n 2-en bent in een relatie en dat je niet alleen maar je eigen zin kunt doordrijven ..



Bij mij en mijn vriendin is het zo dat als één van beiden geen zin heeft in een 'verplichting' van welke aard dan ook de gene die wel zin heeft gewoon alleen gaat.

Best relaxed eigenlijk.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 07-12-2009 20:32 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2009 20:26 schreef Metalhead22 het volgende:
Niks mis met december.

Wat de donkere dagen aangaat ben ik het wel met M. ééns, dat van donker tot donker werken is wel bagger. Persoonlijk vind ik die lange lichte zomeravonden ook prettiger. Maargoed zo uit mn hoofd werden de dagen weer lichter vanaf 21 december ofzo, dus nog een paar weekjes.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 07-12-2009 21:18 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Hmmm.... Kerststemming.... IK STEM VOOR!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-12-2009 21:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2009 19:23 schreef Silence het volgende:
Verplichting? De enige die je verplichtingen kan opleggen, ben jezelf. Als men niet wílt gaan, doe het gewoon niet. Dat je achterneef dan kwaad op je is, who cares?


Haha! Ontzettend mee eens!

quote:
Op 7 december 2009 20:01 schreef Ralph het volgende:
Op zich mee eens, al is dat met directe familie (ouders, broers, zussen) soms lastig als je daar verder nog een normale band mee wilt hebben.


Och, men moet er wellicht een paar kerstdagen door de jaren heen aan wennen..


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-12-2009 22:54 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Afwezig


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-12-2009 22:55 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-12-2009 23:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Kerst is leuk!

Mijn kitscherige blauw/rood/geel/groene lampjes hangen alweer op de schouw en mijn ouwe semi-antieke halfgare Kerstster hangt weer voor het raam (en dit jaar zonder kortsluiting te veroorzaken )

Verder mijn kerst playlist dit jaar verrijkt met onder meer Twisted Sister - A Twisted Christmas en de 5 kerst EP's van Sufjan Stevens.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 07-12-2009 23:39 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

1e kerstdag met mijn vriendin bij mijn gezin schranzen en bier/wijn drinken (gelukkig geen hele familie onzin). 2e kerstdag bij mijn vriendin d'r gezin schranzen en bier.wijn drinken. Niks mis met kerst.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-12-2009 18:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Moet nog ff wat netter, maar dat gaat niet in mn eentje.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-12-2009 18:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hahaha, mooi man!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-12-2009 20:23 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2009 23:39 schreef verstikking het volgende:
1e kerstdag met mijn vriendin bij mijn gezin schranzen en bier/wijn drinken (gelukkig geen hele familie onzin). 2e kerstdag bij mijn vriendin d'r gezin schranzen en bier.wijn drinken. Niks mis met kerst.


Wat vinden beide partners ervan?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-12-2009 20:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 december 2009 18:36 schreef Schaep het volgende:
Hahaha, mooi man!


+1.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-12-2009 20:58 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 december 2009 20:23 schreef Lionheart het volgende:
Wat vinden beide partners ervan?


Scherp.


Bruce Banner


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 08-12-2009 21:15 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 8 december 2009 20:58 schreef Lainedil het volgende:
Scherp.


+1


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-12-2009 21:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Krijg toch de graf****** met je kerst. Die geforceerde vrolijkheid lijkt wel met de jaren erger te worden.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-12-2009 21:34]


Je moeder.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 09-12-2009 1:21 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ik vond Kerst altijd wel leuk, eerst de kerstboom opzetten, beide dagen vroeg op voor een kerstontbijt met veel kaarsjes. Een van de dagen uit eten met de familie en de andere dag thuis eten.
Maar dat is niet meer.

Ouders gescheiden, geen contact meer met de familie. Vorig jaar nog met beide ouders uit eten geweest, maar dit jaar alleen met mijn vader. Oud en nieuw zal wel net zo droevig zijn als vorig jaar en de rest van de dagen.

Als het mee zit ben ik dit jaar de rest van de tijd aan het afstuderen en zit ik niet twee weken thuis.


Snark
Usericon van Snark
Posted 09-12-2009 1:25 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

de haagse hogeschool zet geen kerstboom in de hal omdat ze dit een te christelijk symbool vinden....

das een beetje dezelfde reden als die ik heb om geen varken in mn gang te houden, uit respect voor mn buren omdat ik een varken een te islamitisch symbool vind.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-12-2009 1:34 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-12-2009 1:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik krijg af en toe het idee dat snark gregorius nekschot is hehe


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen