|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
In 2007 was ik tijdens de kerst in Nuweiba in Egypte en liep er op 1e kerstdag (ja ze hebben op zich ook maar 1 kerstdag daar) dit rond: |
|
@ ziona : +1 met elk feestje toch. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-12-2009 12:23] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nou ja, dat is dus wat ik al zei. Ik vier helemaal niks quote: Haha ok |
|
Kerst, dat zijn toch twee irritante zondagen waarop geen flikker te doen is met elk jaar dezelfde kutmuziek en dezelfde kutherhalingen op tv waardoor je wel 'gezellig' moet doen met mensen waar je eigenlijk helemaal niet 'gezellig' wil doen? |
|
hehe, arme jongen, moet jij je plezier uit TV halen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik zit bijna de gehele kerst in een vliegtuig! En 12 uur op Hong Kong airport. Helemaal te gek te gek! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Precies. Ik vind het altijd wel iets hebben, op de kutmuziek na. Ben gek op kerstbomen & lampjes. En het familie gebeuren? Mooi excuus om eens samen te zijn toch? Ik heb een grote familie, en elkaar zien is lastig, kerst is dan een primagelegenheid. |
|
Mijn grote familie bij elkaar? Pfoe, moet er niet aan denken Dik 100/150 man in zo'n zaaltje dat speciaal gehuurd moet worden. Bovendien hebben vele nou niet bepaald een goed contact met elkaar, dus zo gezellig zou dat kerst diner dan niet worden. Nee hoor, de foeilelijke nepboom komt hier, 1 van de 2 dagen eten we bij mijn ouders. De andere dag nog geen idee, ligt eraan of mn vriend moet werken of niet. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Amen Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Goh wat beleef jij kerst negatief... meen je dit nou serieus? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Dat zit vaak erg diep. |
|
quote: Ja misschien had ik ook beter m'n mond kunnen houden, ik weet niet of ik blij ga worden van het antwoord. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Waarschijnlijk heeft hij, net als ik, een pesthekel aan dat semi-verplichtte gezellig doen met kerst. Hetgeen in mijn geval overigens ook voor Pasen en verjaardagen geldt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Maar het oneindige schransen moet jou toch aanspreken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: +1 De meest dooie dagen van het jaar. |
|
quote: En daar heb ik Kerst voor nodig omdat.....? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
zodra er een vleugje verplichting aan komt moet je er gewoon mee kappen. De familie kant die die bij elke bijeenkomst zulke verplichtingen heeft heb ik al jaren niet meer gezien. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Verplichting? De enige die je verplichtingen kan opleggen, ben jezelf. Als men niet wílt gaan, doe het gewoon niet. Dat je achterneef dan kwaad op je is, who cares? |
|
quote: Op zich mee eens, al is dat met directe familie (ouders, broers, zussen) soms lastig als je daar verder nog een normale band mee wilt hebben. En soms moet je ook wel eens tegen jezelf zeggen, fuck it, dan doe ik zelf maar eens water bij de wijn. Wat niet wegneemt dat ik er ook een enorme pleurishekel aan heb en dat als ik iets anders en leukers kan plannen op die dagen ik het zeker niet zal laten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Punt is dat je wel met z'n 2-en bent in een relatie en dat je niet alleen maar je eigen zin kunt doordrijven .. Edit: Sterf ralph [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 07-12-2009 20:07] |
|
quote: Juist niet, toch? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zal blij zijn als het 1 januari is, donkere kut dagen. Ik heb een hekel aan december. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wat een donderwolkjes hier allemaal. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |