|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Als men nou de kersteditie van Vara's Vuurwerk de ether in jengelt... |
|
Volgens mij moet je Snark daarvoor hebben, al heeft die vier weekjes 'vrij'.. :') |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben verdwaald geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 14-12-2009 22:27] |
|
quote: Ik vind het nog een beter idee om die zooi niet het hele jaar in de winkel te leggen. Nu gaat het namelijk voor een zachte prijs in de uitverkoop en kan ik even lekker cheap hamsteren voor de rest van het jaar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tom and Jerry drinkin' sherry, they don't give a damn |
|
Ik heb de héle dag kerstnummers in mijn hoofd. Nu helpt mijn klasgenoot die constant "All I Want For Christmas Is You" aan het neuriën is, niet mee. Maar ach, van 't weekend het huisje van MH lichtelijk versieren |
|
Hij was maar een neger van de Zangeres is echt geweldig Jan Maat was er niets bij Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: "Want die zwarten zijn immers niet pluis" Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
pff, dat mensen zo nodig kerst willen vieren is tot daar aan toe, maar dat de winkels dan drie dagen achter elkaar dichtmoeten is toch wat irritant |
|
Zondag zijn erg veel winkels gewoon open dacht ik? |
|
Kerststemming zegt me niet veel, maar heb toch best zin in morgen. Lekker bij een paar goeie vrienden vlees vreten en speciaalbiertjes opslobberen. spelfout weggehaald... |
|
Ik heb mezelf getraktorred op HJ-P, wiet en lekker eten. Morgen lopend buffet en overmorgen fonduen. |
|
Tweede kerstdag konijn eten en morgen gourmetten. Wat burgerlijk eigenlijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Inderdaad. Ik ga gewoon morgen en zaterdag de resterende inboedel van mijn vriendin hierheen verhuizen en zondag gewoon aan het werk. Fuck kerst. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Bi-j ons in 't darp vast nie. Bareuh... |
|
quote: Wij hebben niet eens een winkel bij ons in het dorp! En in Zuidwolde zijn de winkels altijd dicht op zondag. see you at occultfest! |
|
quote: Dan snap je de tekst gewoon niet. En inderdaad, fuck kerst. |
|
De 'stemming' is hier alweer helemaal omgeslagen, allemaal plannen die zijn afgeblazen of zijn veranderd, nou DAN NIET! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 24-12-2009 20:57] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Iedereen is weg hier met kerst, ze wilden mij niet mee hebben VInd het al lang best, lekker rustig. |
|
Zo, kerstavond is geweest, en ik ben weer wat gave cadeaus rijker (en armer :p) Onder andere een gaaf boek, jarretelgordel en ovenwanten. |
|
Mijn kerst begint morgenmiddag 2 uur. Vandaag tot 3 uur gewerkt en daarna nog de stad in voor boodschappen en kerstkadoos... Erg laat allemaal, maar ik heb er domweg geen tijd voor gehad ivm werk enzo. 't Is uiteindelijk allemaal wel gelukt, maar wat een hamsterdagen zijn dit zeg. the only pleasure is pain |
|
quote: Het is de combinatie die het doet. Bareuh... |
|
Ziet er vast erg sexy uit idd the only pleasure is pain |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |