|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo, kerst ook weer gehad hier. Je moeder. |
|
Zo even de kerstlampjes aan de carport knutselen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Edit: Linkje aangepast. Origineel was verwijdert. :-\ [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 20-12-2010 16:51] |
|
Je moeder. |
|
Wat is een kerststemming? Kerst in zijn huidige vorm is zum kotzen Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Sja, heel amerikaans... Heb je ooit national lampoons christmas vacation gezien? Zo versieren veel mensen hier hun huizen dus echt. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: |
|
Vandaag werd ik door een willekeurige voorbijganger bijgesprongen toen ik stond te kutten om weg te komen met mijn auto. En ik heb hetzelfde bij iemand anders gedaan. Hoe kerstmis wil je het hebben? |
|
Dat mag wel wat minder inderdaad Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
wat lief! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Daar zal de energieleverancier mee in zijn nopjes zijn. Tering, wat een kitscherige bende zeg, walgelijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:<3 Ik ben ook helemaal siked voor het enorm vele eten. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Zeg dat kan niet hè, weet je wel hoe dodelijk dat is voor een strak lijf? [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 20-12-2010 9:11] Black seeds of bunny! |
|
O right. D: QQ. Ik kan zoveel eten als ik wil zonder 1 gram aan te komen. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 20-12-2010 9:11] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dan had je gisteren ook wel die slagroom op je hoco kunnen doen :p Black seeds of bunny! |
|
Slagroom doe ik op andere dingen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dacht ik het niet Black seeds of bunny! |
|
quote: Beschimmelde salami met slagroom Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zo, alles weer weg... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: 5 lichtminuten? |
|
Ik mis de aanloop naar oud & nieuw en het oud & nieuw feest nu best wel... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Iedereen in je omgeving even druggen met GHB klokken terug zetten. Keiharde stereo aan met vuurwerk geluiden en alles gewoon overnieuw doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |