|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
op zich een vet idee, ik zal es kijken of ik geen eigen kartoen site kan stichten... |
|
kerststemming? ik zal eens een filmpje maken van de buurt hier...... hehehe "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ja |
|
Schijnheilig feest dat Kerst. Doen alsof je familie gezellig is, niet geloven maar toch voor een keer naar de kerk gaan, allerlei goede doelen sponsoren die je de rest van het jaar geen zak interesseren, al die lelijke Coca cola-lichttoestanden. Bah. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik stel voor: C G C G C E Boeiender |
|
quote: En om hier nog maar even kort op in te springen: bij de Jumbo hier in de buurt liggen de chocolade paaseieren al in de rekken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: quote: perfecte stemming vooir jingle bells te spelen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: een mogelijke oorsprong is dat het overgenomen is van shamanen die hun vliegenzwammen (paddo's) eraan te drogen hingen in hun huis. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat soort zaken is de schuld van de commercie. En van de consument die zich door de commercie laat opnaaien. Als je zulke meuk niet koopt en er niet aan meedoet, kappen de winkels er vanzelf mee. Heeft de mens zich eindelijk een beetje losgemaakt van de wetten en regels van de kerk en het geloof, dan laten ze zich wel weer soortgelijke rituelen door de middenstand of media voorschrijven. Het blijven kuddedieren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jij kan dominee worden. |
|
Of gewoon chocolade paashazen, pepernoten, kruidnoten en al die 'feestdagen'-gebonden zooi het hele jaar door in de winkel leggen. Waarom zou je een chocolade paashaas alleen met Pasen willen hebben, en niet bijvoorbeeld in de zomer, als de mussen van het dak vallen en je behoefte hebt aan een kleffe zooi chocoladetraktatie? |
|
quote: Ja, de levensboom en de negen werelden die eraan hangen. Christelijk m'n reet... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ghehe inderdaad, dat seizoensgebonden is maar onzin. Erwtensoep kan ook prima in de zomer gegeten worden. |
|
quote: +1 Maar wel twee extra vrije dagen dus ik klaag niet Edit: een dus zie ik net. Tweede kerstdag is op zaterdag [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-12-2009 1:34] |
|
godverdomme, dit jaar dus wederom 3 'zondagen' achterelkaar... rekening mee houden bij zooi inkopen.. godverdomme Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
in polen heb je tenminste nog benzinestations die sterke drank en lekkere biertjes verkopen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: En instant pierogi, en als je geluk hebt gedroogde worst. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
instant pierogi heb ik in Nederland ook kunnen vinden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zo zo Samen met tante kerstdiner maken. Ik neem de gevulde paprika's en stoofpeertjes voor mijn rekening |
|
Even voor al die mensen die zo'n plastic boom kopen om de natuur te ontzien: Echte kerstbomen 'groener' dan namaakvariant Uitgegeven: 13 december 2009 07:17 SYDNEY - Echte kerstbomen uit de natuur zijn milieuvriendelijker dan namaakvarianten van plastic. Alleen als zeventien jaar lang dezelfde plastic boom wordt gebruikt is er minder schadelijke uitstoot dan als ieder jaar rond kerst een nieuwe den in huis wordt gehaald. Dat heeft de minister van Milieu van de Australische deelstaat Victoria laten weten, meldden Australische media zaterdag. De bewindsman baseert zich op een studie waarvoor hij zelf opdracht had gegeven. 48 kilo CO2 Een echte boom veroorzaakt bij het proces van kweken, transporteren en uiteindelijk verbranden circa 3 kilo CO2-uitstoot. Bij de productie van een plastic boom is dat 48 kilo. Om echt 'groen' te zijn beveelt minister Gavin Jennings een kerstboom met kluit aan die na de feestdagen in de tuin geplant kan worden om het jaar erna weer gebruikt te worden. Tuincentra zouden op deze basis ook kerstbomen kunnen gaan verhuren, aldus de bewindsman. © ANP [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-12-2009 9:39] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En echte kerstbomen ruiken lekker, mmm. |
|
Hout is milieuvriendelijker dan plastic? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En er is ook nog geld aan uitgegeven om dat te onderzoeken. Goed, he? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wij hebben altijd een spar in de kamer, nooit een den. Is dat dan ook minder milieuvriendelijk? |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |