|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb om een nieuwe U-BOOT gevraagd aan de kerstmen German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Ik doe niet aan die fratsen, iedereen is gewoon je bij me. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Is kerstmen het meervoud van kerstman? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:typo German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
quote: negatief? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Uhu ik hou van bomen. Maar dat gedoe om kerst heen vind ik gewoon saai |
|
quote:Treehugger! |
|
quote:met je boomtattoo, je wilt gewoon geknuffeld worden |
|
Touché. |
|
quote: Ive got wood |
|
quote: Je bent zelf saai! |
|
quote:blut was het excuus toch? |
|
quote: meer een soort van half werkeloos. Bedankt voor het begrip hoor |
|
Vandaag het eerste kerstnummer pas gehoord: Queen's "Thank God it's Christmas", ik ken slechtere nummers om het kerstseizoen om mee te starten, vooral die muzak van carols en crooners. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
ik heb er ook ene gehoord It's a christmas Day van Ice MC signature |
|
Vandaag eindelijk mijn kerstboom gevonden M'n ma en ik zijn allebei nogal zeikerds als het gaat om bomen uitzoeken Maar ik heb d'r één! nu nog optuigen en dan mag de kerstmuziek aan! in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
wat een zonde dat alle kerstversiering in Den Haag is blijven liggen hier in Zutphen zijn sommige etalages wel mooi overigens [/lichtjesgeil] |
|
quote:Toch kan er maar één de beste zijn: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Sorry, ga ik toch liever voor Slade of Urbanus. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
kerst op zn amerikaans (niet mijn filmpje, maar hier zijn wij vandaag ook even gaan kijken toen we terug kwamen van de supermarkt. ligt ongeveer 5 minuten van ons huisje vandaan) Griswold family christmas... maar wel heel mooi om te zien "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
mijn hemel Dat is wel erg overdreven... Hier alleen een (nep)boom, en wat gezellige kaarsjes enzo. Alleen eerste kerstdag visite en tweede kerstdag lekker niemand over de vloer. Gaan we lekker bankhangen en films kijken |
|
quote: Boeiender |
|
Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |