|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja maar.. en de reptilians dan? Dat verhaal kan niet kloppen ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Dude, ik heb zo'n jaar of 20 geleden eens interviews gelezen met mensen over s3kskringen met Reptillians, de v4g1n4 van Hillary Clinton die gemutileerd was om op de duivel te lijken etc.... weird shit out there. Het feit dat ik me dit nog kan herinneren geeft wel aan hoe bizar en vergezocht edoch extreem gedetailleerd werd gebracht door mensen voor wie dit (denk ik) de waarheid was. ONLY THE REPTILLIAN MATRIX IS ILLUMINATI!!!1!! When your people matter, menstrual health matters |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Lees het nieuwe boek van Rian van Rijbroek. Alles zal duidelijk worden. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Was dat niet die mevrouw die zich onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt bij Nieuwsuur aangaande cybercriminaliteit? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Yep. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar niet iedereen gelooft dat... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Pas op, er zijn mensen die dergelijke nonsense serieus nemen. Dezelfde mensen die in een discussie gewoon jensen.nl als bron denken te kunnen gebruiken. Tikje zorgwekkend. |
|
quote: "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ok, ernstig zorgwekkend. |
|
Dit is toch té ondenkbaar. Dat met die rupsen. Als je dat gelooft, dan dan dan... Ik dacht dat het een speld-achtige site was. Maar geen comments, die brengen geen uitkomst. De contactpagina is wel lachwekkend. Zijn ze bang dat iemand ... Neem contact op Dorpsstraat 10 Plaats, 1234 AB Nederland mail@voorbeeld.com +31 12345678 "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: For fuck's sake, dat móet een parodie-site zijn om de aluhoedjes te kakken/in de schijnwerpers te zetten. hahaha. Some "Candid Camera" type shit right there... |
|
Wow, dat van de eikenprocessierups wist ik nog niet. Gauw aan al mijn Zutphense vriendjes vertellen. |
|
Deze zin: "De processierups (aanvankelijk progressierups geheten, maar dat vond de overheid een te groot risico omdat mensen de rups dan eerder aan 5G zouden linken) is genetisch gemanipuleerd en kan met microscopische antennes het 5G-netwerk verder verspreiden." W.O.W. Eenzaam in zijn onbenullige schoonheid. progressierups ook... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Binnenkort ook alle eikenbomen de hens in. Pas maar op Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Holy shit, wat een site, dit verzin je niet. |
|
quote:Ex van me had het over de obsessierups. Ze was wel bloedgeil verder. |
|
Ze had een obsessie voor jouw rups? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ach, domme mensen houd je altijd. Vooral aandacht geven.. TW |
|
Breaking news! Ook de ontploffing in Beiroet is een corona-complot! pffff... [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 05-08-2020 21:04] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nekschot voor de wette. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja mooi fenomeen is dat. Al het nieuws en feiten zijn eigenlijk bevestigingen van je theorie. Zo niet, dan wel. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |