IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Illuminati, depopulatie, geloof en overige onderwerpen [Complottheorieën-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-05-2008 13:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2008 13:51 schreef kwelgeest het volgende:
Hehe, welk spel was dat ook alweer?


Red Alert 2.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-05-2008 17:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

zoals eerder gezegt de dosis is erg belangrijk. En Vsn veel stoffen is het effect behoorlijk tijdelijk. Bij de metalen zit dat wat anders maar het lijkt erop dat een metaal alleen meer schade aanricht dan in combinatie van meerdere metalen. (omgekeerde synergie)

quote:
Op 18 mei 2008 17:56 schreef BerserkerWoman het volgende:


Maar wat zit er nu echt in een vaccin, laten we er een aantal op een rijtje zetten.

-In een griepprik zitten de volgende gifstoffen:
Ethyleen glycol = antivries; Phenol = een
desinfecteringsmiddel; Formaldehyde = kankerverwekkende stof;
Aluminium = deeltjes die je hersencellen aantasten; Thimerosal (kwik) =
desinfecteringsmiddel tast immuunsysteem aan en veroorzaakt
hersenbeschadiging; Neomycin & Streptomycin = anti-biotisch en
geeft allergische reacties.


streptomycine is een antibiotica die zorgt dat DNA transcriptie niet meer mogelijk is bij bacterien. Omdat hun systeem net iets anders werkt als de onze is het eigenlijk alleen dodelijk voor bacterien.

Allergische reacties kunnen met wel meer stoffen komen, en gelden ook zeker niet voor elk persoon.
misschien wel handig om te weten als kind zijnde en niet als ziek persoon die behandeld moet worden met streptomycin.

quote:
-DPT - Difterie en Tetanus Toxoide en Pertussis Vaccine
SmithKline Beecham Pharmeceuticals 800-366-8900 x5231
Wat zit er in? Aluminium fosfate, formaldehyde, ammonium sulfaat,
Rode bloedcellen van schapen, glycerol, sodium chloride, thimerosal
medium: porcine (PIG) pancreatic hydrolsate van kaasstof.


Ammonium sulfaat is ook gewoon een E nummer stofje, en gewoon iets wat ook in gewoon eten zit.

Glycerol is ook een E nummer en komt in je lichaam vrij bij het afbreken van vetten.

Sodium chloride is gewoon keukenzout.

porcine (PIG) pancreatic hydrolsate van kaasstof: k kan er niet veel over vinden maar het is iets van kaas bewerkt met alvleeskliersappen van een varken. Daar lijkt me niets vreemds aan want kaas wordt van melk en kalverkots(stremsel) gemaakt. Een soort voorvertering buiten het lichaam.




quote:
-Hepatitis B
SmithKline Beecham Pharmaceuticals 800-633-8900 x5231
Inhoud: aluminum hydroxide, thimerosal.
Medium: gist (mogelijk 5% overblijfsel).

-MMR
(mazelen, bof, rode hond)
Levende virussen vaccin Merck & Co., Inc. 800-934-5556
Inhoud: sorbitol, neomycin, gehydroliseerde gelatine.
Mediums: M&M kippen-embryo.
Rode Hond (Rubella) - Human diploid cells (van menselijke foetus weefsel). Diploïde betekent: het aanwezig zijn in de lichaamscellen van het normale aantal menselijke chromosomen, in dit geval van foetussen)


Sorbitol is een (zoet)stof die ook in kauwgom, tandpasta en huidcreme voorkomt, en heeft een vochtbindend vermogen waarvoor hij waarschijnlijk toegevoegd is.

Gehydroliseerde gelatine: gelatine is gedeeltelijk gehydrolyseerd uit collageen(stof in botten en huiden van dieren, voor gelatine vaak uit biggen en koeien) en gehydrolyseerde gelatine lijkt me gewoon vloeibaar ipv gelvormig. Hydrolyse klinkt voor sommige eng maar het zegt alleen maar dat 1 stof in 2 of meerdere stoffen is gesplitst met behulp van water.

quote:
-Vaccines gegroeid in geaborteerde foetus cel culturen:
Waterpokken, VARIVAX: Merck
Hepatitis A, VAQTA: Merck
Polio (oral), Poliovac, Canada: ConnaughtPolio,
IMOVAX: Connaught
Rabiës, Imovax: Pasteur Merieux
Rode Hond, MERUVAX: Merck

Als we naar de ingrediënten kijken zien we een aantal ronduit bizarre zaken staan.

Thimerosal (kwik)

Allereerst thimerosal, een product dat hoofdzakelijk uit kwik bestaat, kwik is zo'n beetje de meest giftige stof voor de mens. Mensen die met kwik werken (dimethyl kwik) hebben speciale handschoenen aan die voorkomen dat er kwik op hun huid komt, een druppel op je huid is al genoeg om binnen een paar maanden te sterven. Een ander zeer nare eigenschap van kwik is dat hoeveelheden die je niet doden zich ophopen in je hersenen en daar letterlijk je hersenweefsel wegvreten. Dit proces stopt ook niet, eenmaal in je hersenen blijft het kwik jaar in jaar uit zijn vernietigende werk doen. Wat doet dit in hemelsnaam in een vaccin? Als reden wordt opgegeven dat het er is om bacterie groei tegen te gaan in het vaccin. Inmiddels blijkt uit jarenlange studies dat kwik bovenaan de lijst staat als de veroorzaker van ziekten als Alzheimer. Een vooraanstaand onderzoeker stelt zelfs dat het opeenvolgend nemen van drie griepprikken je kans op Alzheimer met een factor TIEN toeneemt. Dit kan ook verklaren waarom er de laatste 10 jaar een explosie is en het aantal gevallen van Alzheimer en de aanwezigheid van Thimerosal in vaccins. Thimerosal staat ook als hoofdverdachte in de lijst als het gaat om de explosieve toename van Autisme. Alleen al in de Staat California tonen officiële cijfers aan dat 10 jaar geleden 1 op de 2000 kinderen aan Autisme leed, terwijl dat getal inmiddels ligt op 1 op de 165. Kinderen die door een vaccinatie Autistisch zijn geworden verslechteren met de jaren alleen maar, dit komt omdat het kwik zijn vernietigende werking in de hersenen blijft doen.


Er zijn alternatieve voor Thimerosal, maar vaccinaties zonder Thimerosal zijn nog steeds zeer beperkt beschikbaar.


nu moet je wel het verschil aangeven tussen een organische kwikverbinding en gewoon pure kwik. Maar er zijn zeker geen erg onschuldige stofjes.

In de EU en de VS wordt dit stofje ook zoveel mogelijk verbannen. en vervangen door duurdere alternatieven.

De WHO doet dit nog niet omdat er nog te weinig onderzoek naar is verricht, en daarnaast is het voor WHO misschien wat meer prioriteit om zoveel mogelijk mensen te helpen, de effecten kunnen best sterk zijn maar toch niet zo erg als de ziekte.


quote:
Formaldehyde

Nog zo'n bizarre stof die zijn weg vindt in de cocktail van een vaccin. Formaldehyde is bekend in het gebruik om dode mensen of dieren te conserveren. De bekende kikker in het glas met vloeistof in het laboratorium op school of universiteit ligt dus in een bad van Formaldehyde. Wat doet dit in een vaccin en wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het voorkomen van een griep? Onderzoek naar de werking van Formaldehyde hebben aangetoond dat het een kankerverwekkende stof is.


niet echt een hele prettige stof, maar ook hier is de dosis erg belangrijk. Formaldehyde is een gas wat je dus ook wel redelijk binnenkrijgt als je met gefixeerde beesten/mensen werkt. Nu ruikt dat echt niet prettig(beter dan rottingsgeur trouwens) maar het kankerverwekkende effect is pas merkbaar na velen jaren intensief werken met die stoffen.
Formaldehyde ontstaat ook na afbraak van methanol, en dit zit in verkeerd gestookte alcohol, maar als je gewoon zelf stookt zit er zelfs al meer methanol in de gewone producten uit de winkel. En een vaccinatie lijkt mij maar erg weinig formaldehyde in zitten omdat je niet meteen blind wordt of je heel erg brak voelt erna(de eventuele brakheid na vaccinatie komt volgens mij voornamelijk door de afweerreactie)
Waarschijnlijk zit formaldehyde erin om bepaalde eiwitten te conserveren.


quote:
Ethyleen glycol

Een chemische stof die we gebruiken als koelvloeistof in de radiator van uw auto of motorfiets. Bekend is dat 30 milliliter al dodelijk is, het is dus een zeer giftige stof. Tja, wat moet ik hier nog aan toevoegen?


De dodelijke dosis voor een volwassene is ongeveer 100 ml maar voor kinderen en dieren kan een veel lagere dosis al dodelijk zijn.(van wikipedia) Dat verschilt behoorlijk, in dosis. Volgens mij zit het erbij als antivriesmiddel, zodat de oplossing niet kristalliseerd(ijs word) bij het koud bewaren.

Nu lijkt 30 of 100 ml erg weinig, maar het wil niet zeggen dat er bij 10 ml al enige vorm van (ernstige)schade optreed. Van water heb je ongeveer 1,5 tot 2,5 liter per dag nodig. Maar je kan ook gewoon dood gaan door 4 of 6 liter te drinken, en na hevige inspanning of andere uitdrogende gebeurtenis is volgens mij 2 liter al vrij gevaarlijk(terwijl je dan graag die 2 liter wil drinken...) daarvoor is er ook isotone drank bij voor sporters.




quote:
Aluminium

Afhankelijk van de hoeveelheid die we binnen krijgen, kan aluminium kanker aan long, borst en blaas veroorzaken en is er een relatie met Alzheimer.


Veel metalen is het idd verstandig op te passen omdat deze in je lichaam opbouwen en ook een blijvend effect kunnen hebben.



quote:
Human diploid cells, gemaakt van menselijke foetus weefsel

Veel mensen hebben een mening over wel of geen wetgeving rondom abortus, maar vrijwel niemand is zich bewust wat er gebeurd met al die dode foetussen. Nou, ik kan u melden dat er levendig in gehandeld wordt, de meeste dode foetussen belanden dus in vaccinaties, de rest als collagen in gezichtcrèmes (kijkt u maar eens op de verpakking en weet dat u cellen van een dode foetus op uw gezicht smeert). Het is niet alleen een walgelijk gegeven, maar er is ook nog eens sprake van kannibalisme, ronduit gruwelijk. Wederom, wat doet een foetus in een vaccin?


Ik ga er niet vanuit dat de meeste foetussen in een handeltraject terecht komen. Veel word gewoon weggegooit. volgens mij zijn het embryo's waaruit (stam)cellen zijn gehaald om te gebruiken als medium. En van 1 abortusje kan erg erg veel(onbeperkt) materiaal kweken.
Nu is het over een tijdje niet meer nodig omdat stamcellen al gemaakt kunnen worden van andere cellen.

Het lijkt misschien erg, maar de abortus had anders toch wel plaats gevonden, en met het doden van dit jonge leven bespaar je toch weer de dood van duizenden andere jonge levens.

quote:
Golfoorlog experimentele vaccinaties

Ik zou nog even terugkomen op de vaccinaties die de Amerikaanse militaire hebben gekregen voordat de golfoorlog uitbrak in 1991. Het betrof experimentele vaccinaties tegen chemische en bacteriologische wapens. De gevolgen bleken ingrijpend, vele werden direct ziek, andere pas maanden later. Van de 650.000 ingezette militaire die deze vaccinatie ondergingen, raakte er 250.000 totaal arbeidsongeschikt. Nog eens 200.000 militaire raakte deels arbeidsongeschikt, wat het totaal brengt op zo'n 450.000 militaire, oftewel tweederde van alle gevaccineerde mannen en vrouwen.

Een duidelijk en vreselijk voorbeeld hoe gevaarlijk vaccinaties kunnen zijn.



Hierzo heb je zeker een goed punt, dit is samen met de insecticiden die werden gebruikt tegen zandvliegen, en lage dossisen van het zenuwgas sarin.
Deze stoffen hebben allemaal een effect op de prikkeloverdracht bij zenuwen.
En dit is de voornamelijke oorzaak van het golfsyndroom.
Verarmd uranium heeft daar misschien ook wel een rol in, omdat zn toxiteit een beetje vaag is. Maar dat verklaard meer de kankers volgens mij.

quote:
Ons immuun systeem behoord ons te beschermen

Ons immuunsysteem is er niet voor niets, het is er om ons te beschermen tegen allerlei ziekten, bekend en onbekend. Komen we in contact met een bacterie of virus, dan moet deze zich eerst een weg banen langs diverse verdediging mechanisme. Onze huid is zo'n eerste barrière, inhaleren we ziekten, dan dienen onze longen als barrière. Ziekten die we via ons drinken of eten binnenkrijgen zullen ook hier via maag of darmstelsel een weg moeten banen naar onze bloedbaan. Een vaccinatie omzeilt al deze natuurlijke beschermingslagen, het levende virus (plus al dat andere gif) komt vrijwel direct in onze bloedbaan terecht.


je hebt wel een beetje gelijk dat teveel vaccineren je immuunsysteem luier maakt en je dus minder bestand bent tegen nieuwe vreemde ziektes.
Maar vacccinaties activeren toch je immuunsysteem zonder ziek te worden. Handig bij zieke patienten die tijdelijk verzwakt zijn en een ziekte maar moeilijk kunnen hebben.

Die barrieres worden echt niet kleiner door een vaccinatie(op het gaatje van de prik na) alleen sommige delen van je afweer kan misschien wat zwakker worden. Maar bedenk wel dat die ziektes waar je voor ingeent zijn veel minder fijn zijn, met de verlammingen, onvruchtbaarheid, dood, enz.

De griepprik vind ik in veel gevallen een beetje zinloos, je bent maar ingeent tegen een paar vormen, en aangezien het zo'n enorm wijdversprijde ziekte is is het maar beter om daarmee om te leren gaan dan als maar in te enten en een stukje immuunsysteem lui te houden.
Daarom wordt het ook toegepast bij erg zieke mensen, en bij ouderen(waarvan ik denk dat het best wat minder kan).

quote:
Overdenking

Dit alles is maar een tipje van de ijsberg, in de kolom artikelen zal ik zoveel mogelijk goed onderbouwde informatie verzamelen. Het zal uw denken over vaccinaties voor altijd veranderen en ook u zult zich gaan afvragen of de gezondheidsrisico's van een vaccin niet groter zijn dan de dreiging van een epidemie. Overigens, zowel in de grote griepepidemie van 1918 (Spaanse Griep) alsook in een epidemie die in Duitsland vele het leven kosten, is van bekend dat de meeste doden vielen onder diegene die een vaccinatie hadden ondergaan. Hierover zal ik informatie verzamelen, aangezien er voldoende data bestaat om aan te tonen dat vaccinaties juist eerder een epidemie veroorzaken dan tegengaan.

Veel deskundige op het gebied van vaccinaties vergelijken het nemen van een vaccinatie met het spelen van Russies Roulette."


http://www.whale.to/vaccine/sf1.html

De man heeft er duidelijk wel verstand van, maar ik vind hem af en toe kort door de bocht. En het is toch niet helemaal duidelijk onderbouwd met bewijzen.
Dat dokters grote fouten hebben gemaakt is zeker(het toedienen van antibiotica dat alleen op bacterien werkt en dus eerder slechte effecten veroorzaakte dan goede)

Ik denk alleen dat nu de vaccinaties toch wat meer overdacht worden en dat er eerder afwegingen gemaakt worden met het bestrijden van de ziekte en de bijkomende effecten.

En nog even verder, sommige stoffen zijn zeker discutabel maar soms ook moeilijk te vervangen, en zijn er zeker niet met opzet ingestopt om mensen ziek te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-05-2008 19:03]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 19-05-2008 17:46 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

ElitE zit ook in 't complot.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-05-2008 20:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

50 euro van Glaxo SmithKline voor dit bericht, heb je een contact persoon nodig?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-05-2008 15:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2008 15:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOL, cashen!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-05-2008 15:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 15:51 schreef kwelgeest het volgende:
http://www.chembuster.us/chembuster.htm

en dat moeten we allemaal doorstaan dank zij die klote gebroeders Wright.

(maar die chemtrails is wel de grootste onzin ooit, daarbij vergeleken is "ufologie" keiharde serieuze wetenschap)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-05-2008 15:57]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-05-2008 15:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-05-2008 11:16 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Naar aanleiding van dit topic ben ik maar weer Gamma Ray gaan luisteren!

Illuminati
You've come to take control
You can take my heartbeat
But you can't break my soul
We all shall be free

Illuminati
You'll never take control
Your new world order
Will lead to none at all
We all stand before you as one
Heaven is for everyone
To be free from the dark


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 25-05-2008 15:29 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 19 mei 2008 9:08 schreef XXL het volgende:
..........

Ik gebruik stollingsremmers om na een trombose mijn bloedstolling wat onder controle te houden.
Één van de werkzame stoffen in dit middel, coumarine, wordt bijvoorbeeld ook gebruikt in rattengif.


En zie!
Het bewijs is geleverd: ratten veroorzaken trombose!




BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 27-06-2008 11:34 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

http://youtube.com/watch?v=4CjFTMSwTjY
goed nieuws! De 6 miljoen leden tellende secret society uit Azië (met een hitsquad van 100.000 ninja's) heeft de Illuminati gewoon een keihard ultimatum gesteld: 8-8-2008. De Japanse Canadees Benjamin Fulford (voorm. journalist voor Forbes) is hun woordvoerder en heeft hun bescherming. Daarna beginnen ze gewoon serieus New World Order-topleiders uit te schakelen, met name de groep rond de Rockefellers (in VS dus, War on terror tak zeg maar).

Voor de mensen voor wie dit hele verhaal allemaal nieuw is (die zijn er ook nog) raad ik sterk aan eerst dit artikel van Fulford uit 2007 te lezen: www.rense.com/general82/dapt.htm

Daarom gaan de ontwikkelingen gaan nu heel snel (VS F16's die andere uit de lucht halen op weg maar Iran enzo). VETTE battle binnen het US Army. www.whatdoesitmean.com/index1106.htm (zie ook alle links erin)
De Rothschild-tak (o.a. UK, NL, Canada etc, de Global Warming-tak zeg maar) is volgens hem zo goed als om, alleen de Rockfeller-clan is nog de vraag (o.a Rockefellers, Bush's, JP Morgan, Goldman Sachs, R.Murdoch, Skull & Bones, War on Terror-neocons). Japan is zo goed als bevrijd, zeker na de H.A.A.R.P.-aardbeving vorig jaar hebben ze het helemaal gehad, China idem dito na de recente aardbeving: www.whatdoesitmean.com/index1104.htm (zie ook alle links)
http://youtube.com/watch?v=InV0cVH6KZc

Vandaar ook de recente 9-11 inside job hoax onthullingen in het Japanse parlement, Chinese U-boten die ineens achter VS-fregatten opduiken, enz enz.

De kern van het ultimatum dit:
http://youtube.com/watch?v=L1FLxbRQCRQ vanaf 2:40
http://youtube.com/watch?v=pg5bGm6stq0 vanaf 2:45

Kan het misschien nog allemaal goed komen. We zullen wel zien, dit wordt een speciaal jaar, ik voel het aankomen... Twee jaar gelden kwam het volgens hem tot een split in de 2 facties en werd de Iran-aanval van tafel geschoven, maar de Rockefeller tak blijft pushen voor het oude WW3-plan (http://threeworldwars.com/world-war-3/ww3.htm ) om hun programma van wereldwijde politiestaat en depopulatie ('Act 6') te kunnen uitvoeren (ik verwijs naar de film 'Endgame' van Alex Jones). Maar dit alles zal je uiteraard het niet op MSM tv/kranten horen.

"Ben Fulford talks threats towards him, when he will pull the plug on the Illuminati, and a brand new system for running the world - put into place by August 8 2008. He says that the higher ups are starting to realise that this New World Order is not going to work, even the European Rothschild family is starting to think twice. It's really just the Americans being pig headed. He suggests a huge party on August 8, where everything is revealed. He says, bring on the faked alien invasion. Show us what you've been developing, and then put all this madness behind us and allow human to reach its full potential. Unlock free energy, end famine, save the world."

Dit correleert met het bovenstaande:

30 mei - China Orders Strike Against US For Catastrophic Earthquakewww.whatdoesitmean.com/index1104.htm (zie ook alle links erin)
in combinatie met: 6 juni - United States And Russia Sack Top Generals In Preparation For Total Global Warwww.whatdoesitmean.com/index1106.htm (zie ook alle links erin)
en zie dit: 4 juni - Australia Orders Troops To Leave Iraq, Joins Call For War Crimes Charges Against US Leaders www.whatdoesitmean.com/index1105.htm (Australie = Gemenebest = Rothschild tak, krabbelen ook terug dus)

Hele interview met David Rockefeller + het ultimatum kort verwoord door Fulford:
http://youtube.com/watch?v=Uu6dWGfOy2k
http://youtube.com/watch?v=8MHpUU7gzC4
http://youtube.com/watch?v=OywL7iliROA
http://youtube.com/watch?v=L1FLxbRQCRQ

Fulfor’s uitleg over het ultimatum en zijn plannen voor daarna (als minister van Financiën) - bij Rense 23 feb 2008
http://youtube.com/watch?v=KyetkYQAhOU
http://youtube.com/watch?v=pg5bGm6stq0
http://youtube.com/watch?v=Wp2K5uTXiuE


Zie ook de afleveringen daarna elke maand bij Rense (vul in Youtube in ‘Rense Fulford’ + Mar/April/May)
Zijn laatste bijdrage bij Rense radio was die van 28 mei jl. (zie allereerste link).

Of kijk hier voor in het Fulford-archief: http://www.rense.com/Datapages/fulfdat.htm

*kuch*
100.000 ninja's......nogal ongeloofwaardig.
en de rest is ook een kwestie van eerst zien, dan geloven...maar ben benieuwd





Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 27-06-2008 11:45 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

quote:
Op 18 mei 2008 21:44 schreef spectre het volgende:
Het is ook onzin
Ze is wel een volhouder, dat wel.. Misschien kan Heiden wat met dit topic


Heiden zou denk ik zeggen: "vaccinaties zijn gay".



Only sick music makes money today - Nietsche.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-06-2008 12:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

en besmet met HIV


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-07-2008 9:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 11:34 schreef BitchSlap het volgende:
http://youtube.com/watch?v=4CjFTMSwTjY
goed nieuws! De 6 miljoen leden tellende secret society uit Azië (met een hitsquad van 100.000 ninja's)



zo "secret" zijn ze toch niet meer dan! nee, echt dikke onzin, maar, eerlijk is eerlijk, wel vermakelijk leesvoer.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-09-2008 1:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



That's If Folks


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 29-09-2008 7:37 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Dit zijn ook van die idioten die over de teletubbies jammeren.
Het zijn gewoon geintjes van de tekenaars.
Hoeft men echt niet over na te denken lijkt me.

verder wel grappig.

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 29-09-2008 7:38]


Een kleine snol zit zo vol.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 02-10-2008 21:50 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 29 september 2008 7:37 schreef SkinPeeleR het volgende:
Het zijn gewoon geintjes van de tekenaars.
Hoeft men echt niet over na te denken lijkt me.
.

Uhrrr.. ja ok, bij de Simpsons en Southpark kan ik me die geintjes voorstellen, maar niet bij dit soort kinderfilms

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 02-10-2008 21:51]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-10-2008 22:09 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

sommige psychotische mensen zijn hier veel mee bezig.


Boeiend
?


nee


Suck my piss


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-10-2008 1:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2008 21:50 schreef BerserkerWoman het volgende:
Uhrrr.. ja ok, bij de Simpsons en Southpark kan ik me die geintjes voorstellen, maar niet bij dit soort kinderfilms

Juist bij dit soort kinderfilms.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-10-2008 16:16 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

huhuhu


Suck my piss


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 03-10-2008 16:46 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

fokking geile scene trouwens met die pinguins!



Depraved ini
Usericon van Depraved ini
Posted 12-10-2008 23:28 by Depraved ini Wijzig reactieProfiel van Depraved iniQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 29 september 2008 1:11 schreef ElitE het volgende:


That's If Folks


Yep, disney is ook in handen van de jews.



Depraved ini
Usericon van Depraved ini
Posted 12-10-2008 23:29 by Depraved ini Wijzig reactieProfiel van Depraved iniQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

Feit is dat sublimale boodschappen ons veel meer manipuleren dan we zelf eigenlijk weten...



Depraved ini
Usericon van Depraved ini
Posted 12-10-2008 23:42 by Depraved ini Wijzig reactieProfiel van Depraved iniQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

Hier over de geplande crisis hehe: (kijk naar datum,19 mei 2008 )

http://nl.youtube.com/watch?v=jy7urlWLP84&feature=related

Bereid u voor op de "Amero". (nieuwe munt voor de VS, Canada en Mexico)

Maar eerst al het overheidgeld van europa in rook laten opgaan zodat de amero de sterkste munt wordt en het lenen kan herstarten. FED II lol!
Financieel en economisch stelsel eens laten klappen is goed om de banken uit zichzelf te laten globalizeren en om de wereldbevolking wat uit te dunnen. Er is toch geen voedsel genoeg voor iedereen. Heel eenvoudig allemaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Depraved ini op 12-10-2008 23:49]



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-10-2008 0:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 oktober 2008 23:29 schreef Depraved ini het volgende:
Feit is dat sublimale boodschappen ons veel meer manipuleren dan we zelf eigenlijk weten...


maar zijn "zij" zich dan wel bewust dat ze ons onbewust op sommige manieren benaderen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen