|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die 2 doen mij ook erg aan elkaar denken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Dat viel mij ook op. De adepten hebben dezelfde soort praatjes. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, en men wil graag geld zien. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
HEhe mooi, ooit een keer naar binnen gelopen met wat vrienden. Ook gelijk vragen of we ons bier mee mochten nemen. Toen gingen we een test vragen en kreeg 1 van ons een stressmeter in de handen. Gewoon 2 stalen cylinders met draadjes naar een kastje. Bij vragen ging hij uitslaan. Dus ik vroeg of het te maken had met spierspanning en dat je daaruit stress indirect stress kan afleiden, maar die man maar voluit beweren dat het echt stress was wat het meette.(dat apparaat is een belangrijk apparaat binnen de scientology, "uitgevonden" door Hubbart himself) Uiteindelijk zag je duidelijk dat het dus wel de spierspanning was, wel mooi om bij die gast die ondervraagd werd over een oud eng vriendinnetje van hem te beginnen die meter sloeg keihard uit Maar inderdaad een vreemde verkeerde organisatie, goed dat ze werken aan zelfontplooiing spirituele ontwikkeling en proberen te vinden wat belangrijk is in het leven. Maar door zo'n sektarische organisatie is het gewoon kut geworden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Alles waarbij je dingen aan je hoofd laat leuteren omdat het mooi klinkt of door een speciaal figuur uitgebraakt wordt is in feite eigenlijk (gebruik van) NLP. quote: NLP zit geen organisatie of conspiracy achter, toch? Scientology is absoluut creepy. Maar ik vind de losjes-georganiseerde conspiracymeuk die van die vaccinatieverhalen de wereld in helpen wel echt heel erg. Denk dat die veel meer schade voor elkaar weten te krijgen dan iets als Scientology, en dat zonder grote leider of wat dan ook. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Volgens mij is NLP een verzamelnaam voor mensen die zich bezighouden met jou dingen opdringen door op je in te blijven praten en je zo een bepaalde verandering te laten bewerkstelligen. Maar het is niks wetenschappelijks, al doet de dure term neuro-linguïstisch en de houding van practitioners soms anders vermoeden. Ik hou het toch liever op gewoon boerenverstand. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Yo! @AG Ik bekijk die bronnen nog wel op mijn gemak, zodra ik me er niet verplicht bij voel. |
|
quote: Je bent sowieso niets verplicht, maak je geen zorgen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nee. Laten we het er dan maar op houden totdat ik mijn gemak erbij heb. Van reageren komt reactie en daar heb ik niet constant behoefte aan. Lezen met vol verstand ga ik sowieso doen. |
|
Net een zeer vreemde complottheorie ontdekt op wikipedia over Paul McCartney. http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Dead Never have so many sacrificed so much for so few |
|
spuit 11 ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het artikel is behoorlijk lachtwekkend, vooral dit stuk. Er gaat ook een moderne theorie over de dood van McCartney, ontstaan door het internet. Deze theorie gaat ervan uit dat de Illuminati ervoor probeerden te zorgen dat The Beatles drugs (LSD) gingen promoten. Paul weigerde dat te doen, en moest dus worden vermoord. Dezelfde theorie gaat er ook van uit dat John Lennon door dezelfde mensen is vermoord als Paul McCartney, omdat hij geprobeerd zou hebben om het verhaal naar buiten te brengen[bron?]. Dit laat zien dat een oud gerucht is uitgegroeid tot een complottheorie. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
dit is een erg leuke docu over hoe dat hele verhaal tot stand is gekomen ... hoe de hazen lopen ... |
|
A few months ago I was discussing with another researcher (Bessie Totten) the possibility of a false flag at the London 2012 Olympics. She reckoned that the 4th of August was the most likely date if they were to pull anything, given that she has spent many years studying the occult practices of the Satanic elite, and their most revered sacrifice dates, I had no reason to doubt her word when she explained how she had singled out the 4th August. .... http://truthseeker444.blogspot.co.uk/2012/02/false-flag-4-august-2012-london.html |
|
"Hij onderzocht iets en ik iets anders en nu weten we het zeker en door het te zeggen gaat het niet door." Zo kan ik het ook. "Ik kreeg vanacht bezoek van een superwezen en die vertelde mij dat de wereld over 2 dagen zou vergaan als ik niet snel 'lalalalalalala' zou typen op ZM. Bij deze heb ik dus de wereld gered." Oh ja, en teflon kan niet tegen hitte. Daarom worden er ook hitteschielden en anti-aanbaklagen van gemaakt. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Damn, leuk leesvoer als het niet zo stupide zou zijn. Dat er complotten zijn is evident aan mens zijn, maar dit soort nonsens, bah. Boeiender |
|
Maar als je alles bij elkaar optelt... Die van Coca Cola andersom was nieuw voor mij. |
|
quote: Haha, sja, als je connecties wil zien..... Deze is helemaal geniaal overigens, mooi in mijn werkgebied: http://truthseeker444.blogspot.co.uk/2012/04/toxic-o2-dome.html Verkeerde aannames, geen enkele notie van saneren, geen enkele kennis over de stoffen waar ze het over heeft... Ik vraag me af of ze wel eens benzine tankt. (wat overigens wel schadelijk kán zijn). Ohja, en het gaat ook over kernwapens / energie, met als bewijs dat een bedrijf dat op de locatie werkzaam was nu ook in een project voor een kernreactor werkzaam is.... poehé. Boeiender |
|
Black seeds of bunny! |
|
quote: LOLOLOL IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik ben redelijk hooked aan die site... :') Black seeds of bunny! |
|
Heel siked! http://illuminatiwatcher.com/?p=4878 "Sandy Hook Illuminati symbolism in Batman Dark Knight film" Sandy Hook, van de meest recente school-tragedie in de VS. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Jane Doe is lid van de Illuminati. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Was het niet omdat er geen Nirvananummers met Mcarthy gespeeld werden tijdens tribute for Sandy, maar alleen Beatlesnummers? edit: O en klokkenluider online punt net: quote: [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 18-12-2012 3:24] |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |