IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Immolation Volgende pagina
Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 27-07-2002 21:06 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Wat vind men hier van Immolation in het algemeen en wat zou de beste plaat zijn om mee te beginnen?? Ik heb 2 nummers gehoord (mp3) en vond het wel aardig kont schoppen (op de geluidskwaliteit na dan)
De productie op hun platen schijnt niet echt geweldig te zijn...


Ik heb ook al ergens gehoord dat er een nieuw nummer van Immolation op mp3 zou moeten zijn die nog al en ook wel is. Weet iemand daar meer van en waar die mp3 te downen is?


P.S. Schijt als hier al een topic over was, kga dus echt niet 't hele archief doorzoeken.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 24-09-2006 20:52]


Drink met matuh............., nooit alleen.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 28-07-2002 2:05 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 27 juli 2002 21:06 schreef Morbid Death het volgende:
Wat vind men hier van Immolation in het algemeen en wat zou de beste plaat zijn om mee te beginnen?? Ik heb 2 nummers gehoord (mp3) en vond het wel aardig kont schoppen (op de geluidskwaliteit na dan)
De productie op hun platen schijnt niet echt geweldig te zijn...



Schaf je 'Failures for Gods' aan!!!! Let wel, deze plaat (en Immolation meestal altijd) heeft enkele luisterbeurten (je ontdekt steeds meer nieuwe details) nodig, maar op een gegeven moment is het van 'waaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh, schittérénd!!!!!!!' Immolation is gewoon geweldig. Live een van de beste death-acts volgens mij.

Kwa productie heb ik echt geen klachten.
In oktober ergens kunnen we trouwens nieuw Immolation-materiaal verwachten.


[edit] Quote gefixt

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 05-08-2002 23:22]


Je kan me de bout hachelen!


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 29-07-2002 9:00 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

nieuwe cd =


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 29-07-2002 13:46 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 29 juli 2002 9:00 schreef XdeckX het volgende:
nieuwe cd =



Immolation is nog één van die bands, die het waard zijn het nieuwe album te kopen en niet te downloaden.


Je kan me de bout hachelen!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 29-07-2002 21:41 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Immolation...
Failures for Gods...


Dead things grow from deep inside...


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 29-07-2002 21:52 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2002 21:41 schreef SheRa het volgende:
Immolation...
Failures for Gods...

Immolation heerscht!
Persoonlijk vind ik Here In After nog beter dan Failures For Gods.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-08-2002 21:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb op Wacken 'Here In After' gekocht en die is zeer goed!! De enige andere die ik heb is 'Close To A World Below' en die is ook te gek; het nieuwe album gaat vast heersen.... Ik ben erg benieuwd!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-09-2002 22:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 21:25 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb op Wacken 'Here In After' gekocht en die is zeer goed!! De enige andere die ik heb is 'Close To A World Below' en die is ook te gek; het nieuwe album gaat vast heersen.... Ik ben erg benieuwd!

*schop*

'Failures for Gods' rost ook alle pannen van het dak!!! Ik krijg steeds meer bewondering voor deze band . Nu nog ergens 'Dawn of Possession' en 'Stepping On Angels.... Before Dawn' te pakken zien te krijgen.

Zìt er nu eigenlijk nog nieuw materiaal uit te komen? 'Close To A World Below' (nog meer VETTE, HEERSENDE death metal) is alweer een tijdje geleden uitgekomen....


Wàt een band


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 06-09-2002 22:14 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 22:09 schreef Dwaallicht het volgende:
*schop*

'Failures for Gods' rost ook alle pannen van het dak!!! Ik krijg steeds meer bewondering voor deze band . Nu nog ergens 'Dawn of Possession' en 'Stepping On Angels.... Before Dawn' te pakken zien te krijgen.

Zìt er nu eigenlijk nog nieuw materiaal uit te komen? 'Close To A World Below' (nog meer VETTE, HEERSENDE death metal) is alweer een tijdje geleden uitgekomen....


Wàt een band


Toevallig, ik luister nu net naar Failures For Gods, godkolere wat een heerschplaat toch eigenlijk. "Dawn Of Possession" heb ik nog niet. Ik ben ernaar op zoek. En "Stepping On Angels.... Before Dawn" ??? Nog niet van gehoord! Ik kan er ook niets van vinden op de homepage van Immolation?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-09-2002 22:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Da's een CD met demo-opnames van voor 'Dawn of Possession'. En hij bestaat, I'm positive.

Ik luister hier nu 'Here In After'.... Ben helemaal weg van deze band .

Ik heb trouwens de indruk dat Immolation behoorlijk genegeerd wordt of zo, of niet opvalt. Morbid Angel, Suffocation, Cannibal Corpse , Death, Incantation, bekend, gevierd, geaccepteerd, maar Immolation is net zo 'groundbreaking' als Incantation als je het mij vraagt en misschien wel belangrijker/vernieuwender geweest.

En gewoon zo ongelofelijk super vet... is het materiaal te moeilijk voor het grootste deel van de death metal fans? Is het feit dat je meer dan drie keer moet luisteren de grootste drempel? Of wat? Produktie etc. is toch echt supervet enzo....

Sorry voor deze reclame .

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-09-2002 22:19]


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 06-09-2002 22:28 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 22:15 schreef Dwaallicht het volgende:
Da's een CD met demo-opnames van voor 'Dawn of Possession'. En hij bestaat, I'm positive.

Ik luister hier nu 'Here In After'.... Ben helemaal weg van deze band .

Ik heb trouwens de indruk dat Immolation behoorlijk genegeerd wordt of zo, of niet opvalt. Morbid Angel, Suffocation, Cannibal Corpse , Death, Incantation, bekend, gevierd, geaccepteerd, maar Immolation is net zo 'groundbreaking' als Incantation als je het mij vraagt en misschien wel belangrijker/vernieuwender geweest.

En gewoon zo ongelofelijk super vet... is het materiaal te moeilijk voor het grootste deel van de death metal fans? Is het feit dat je meer dan drie keer moet luisteren de grootste drempel? Of wat? Produktie etc. is toch echt supervet enzo....

Sorry voor deze reclame .


Incantation schopt ook behoorlijk kont, maar Immolation toch meer Trouwens, is het je opgevallen dat op de achterkant van het hoesje van "Here In After" de bassist Ross een Incantation-shirt aan heeft?

Te moeilijk voor de de meeste death metal fans? Hmmm ik als n00b kan het erg waarderen, waarom ouwe rotten niet?
Immolation moet gepromoot worden. Nou bij deze;

LUISTER NAAR IMMOLATION!

Zo.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-09-2002 22:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 22:28 schreef Trotz het volgende:
Te moeilijk voor de de meeste death metal fans? Hmmm ik als n00b kan het erg waarderen, waarom ouwe rotten niet?
Ik wil je niet pijpen of zo, maar ik vind jou geen 'n00b', en sommige mensen die honderd CD's meer geluisterd hebben vind ik wel 'n00bs'.
quote:
LUISTER NAAR IMMOLATION!

Zo.
FUCK YEAH


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-09-2002 22:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De produktie van hun latere cd's is my nogal te glad. Dat vind ik minder aan Immolation; voor de rest goeie band; strak hard en ruig; waarom ze 6 jaar (ofzo) deden over Here in after is me trouwens een raadsel.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-09-2002 22:46 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

'Dawn of Possession' vind ik toch wel de beste. lekker rauw idd. zal toch maar eens die laatste ergens vandaan proberen te trekken, m'n intereese is weer gewekt. ook die eerste maar weer eens opzetten, is lang geleje.


Oud Vuil.


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 06-09-2002 22:49 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 22:46 schreef webblaster wim het volgende:
'Dawn of Possession' vind ik toch wel de beste. lekker rauw idd. zal toch maar eens die laatste ergens vandaan proberen te trekken, m'n intereese is weer gewekt. ook die eerste maar weer eens opzetten, is lang geleje.

Godver, zit me nou niet lekker te maken. Waar kan ik "Dawn Of Possession" nou vinden?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-09-2002 22:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb nu de laatste, 'Close To A World Below' opstaan. Het is inderdaad de best geproduceerde CD, maar ik vind de productie verre van glad hoor!! Ik snap die kritiek niet helemaal? Het is meer in balans, maar de gitaren zijn nog steeds loodzwaar en zeer lomp, vocalen als een dikke drab eromheen en nog steeds een behoorlijk karakteristieke drumsound. Super vet gewoon!!!

'Close To A World Below' is toch echt m'n favo album van ze... fucking jesus fucking christ aaaaarrrrggghhhh (sorry zit gewoon ontzettend te genieten)


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-09-2002 22:53 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 september 2002 22:49 schreef Trotz het volgende:
Godver, zit me nou niet lekker te maken. Waar kan ik "Dawn Of Possession" nou vinden?


istie nergens meer te krijgen dan?


Oud Vuil.


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 06-09-2002 22:55 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 22:53 schreef webblaster wim het volgende:
istie nergens meer te krijgen dan?

Op het internet kan ik het niet vinden, nee. Ik moet maar eens langs gaan bij State Off Art Metal Store Nijmegen. Bestellen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-09-2002 23:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 september 2002 22:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb nu de laatste, 'Close To A World Below' opstaan. Het is inderdaad de best geproduceerde CD, maar ik vind de productie verre van glad hoor!! Ik snap die kritiek niet helemaal? Het is meer in balans, maar de gitaren zijn nog steeds loodzwaar en zeer lomp, vocalen als een dikke drab eromheen en nog steeds een behoorlijk karakteristieke drumsound. Super vet gewoon!!!

'Close To A World Below' is toch echt m'n favo album van ze... fucking jesus fucking christ aaaaarrrrggghhhh (sorry zit gewoon ontzettend te genieten)


Blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar de gitaarsound is me te clean. Ken je Dawn of possession? Die klinkt me veel natuurlijker in de oren.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-09-2002 23:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 23:00 schreef Mutilator het volgende:
Blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar de gitaarsound is me te clean. Ken je Dawn of possession? Die klinkt me veel natuurlijker in de oren.
Okay, die ontbreekt nog bij mij. Court is adjourned until further notice .


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-09-2002 0:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 september 2002 23:05 schreef Dwaallicht het volgende:
Okay, die ontbreekt nog bij mij. Court is adjourned until further notice .


Ah is zoals gezegd wel kwestie van smaak hoor; ik houd toevallig van de wat oudere sound, dus ook de demo sound van de Rigor mortis demo's.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 0:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Sja ik ben meestal dol op 'oude' sounds... maar aan de andere kant vind ik dat toch ondergeschikt aan de uiteindelijk composities. Hoe zie jij de songs zelf van 'Close to a World Below' vergeleken met ouder materiaal dan?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-09-2002 0:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De songs zelf zijn een stuk technischer en compacter geworden; gasten zijn zeker beter geworden!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 07-09-2002 2:49 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

kheb hier close to a world below liggen, vette olat is dat


No meat is sweater


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-09-2002 13:56 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

HINT
Ik heb Immolation - Dawn of Possession te ruil. You may start bidding, people .


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 13:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik geef er 'Weltengänger' van Lunar Aurora voor plus evt. een mini van Kampfar d'rbij.

Die CD wil ik!

*edit* of een andere full length van m'n ruillijstje maar deze leek mij het meest in het verlengde te liggen van je smaak. Of je moet 'In Doloriam Gloria' van Parnassus, dan wel 'Again Shall Be' van Hades begeren.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 07-09-2002 13:57]


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen