|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet het (nog) niet bij de nieuwe plaat. Het is een op en top Immolation plaat, maar misschien is dat ook weer een nadeel. De drumritmes lijken allemaal op elkaar, zodat bij mij na diverse luisterbeurten nog geen enkel nummer blijft hangen. Een groeiplaat? Dat zou kunnen. |
|
Alex Bouks doet ook dit: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-04-2021 21:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Immolation fan hier, heb alles tot Majesty and Decay incl. wat Ep's. Maar ik geloof het wel inmiddels, het klinkt als een hehalingsoefening. |
|
Is het niet zo dat deze heren al dik 20 jaar muziek maken, dat simpelweg onderdeel is geworden van hun bestaan, en ze dus eigenlijk niet beter weten dan maar albums blijven uitbrengen? |
|
Ze bestaan al 35 jaar. Ik ben fan. Op een paar mindere albums na leveren ze constante kwaliteit en blijven ze trouw aan de eigen sound. Bedankt voor de heads-up Muti. |
|
Graag gedaan Snaack! En hier is er nog een verse: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-02-2022 3:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nieuwe album is de 18e uitgekomen. Net voor de eerste keer geluisterd, en ik vind het een erg gaaf album,typisch immolation. |
|
Te gekke plaat ja. Helaas is de LP die ik had besteld vertraagd. Aldus Large pas in April! bub |
|
Ik luister 'm nu pas voor het eerst. Ja, beukt weer lekker zoals we dat gewend zijn van Immolation. Vooruitgang? Nul. Vernieuwing? Nul. Af en toe is dat ook prettig. Ik sta op de live DVD van 2002 (geloof ik) dus ben sowieso meer fan dan jij. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |