IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Immolation Vorige pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 25-02-2017 10:36 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Elpee inmiddels een paar keer gedraaid en staat nu ook weer op zijn rondjes te draaien.
Weer een uitstekende release. Het geluid is uitstekend.

Mooie uitklapbare hoes ook
Overigens moet je de dubbel elpee op 45 touren draaien anders is het toch net iets te traag.


bub


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-04-2017 18:32 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik weet het (nog) niet bij de nieuwe plaat. Het is een op en top Immolation plaat, maar misschien is dat ook weer een nadeel. De drumritmes lijken allemaal op elkaar, zodat bij mij na diverse luisterbeurten nog geen enkel nummer blijft hangen. Een groeiplaat? Dat zou kunnen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-04-2021 21:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Alex Bouks doet ook dit:


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-04-2021 21:34]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-11-2021 3:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 29-11-2021 14:34 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Immolation fan hier, heb alles tot Majesty and Decay incl. wat Ep's.

Maar ik geloof het wel inmiddels, het klinkt als een hehalingsoefening.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 30-11-2021 7:55 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Is het niet zo dat deze heren al dik 20 jaar muziek maken, dat simpelweg onderdeel is geworden van hun bestaan, en ze dus eigenlijk niet beter weten dan maar albums blijven uitbrengen?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-11-2021 10:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ze bestaan al 35 jaar.

Ik ben fan. Op een paar mindere albums na leveren ze constante kwaliteit en blijven ze trouw aan de eigen sound.

Bedankt voor de heads-up Muti.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2021 0:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Graag gedaan Snaack!

En hier is er nog een verse:




[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-02-2022 3:04]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 20-02-2022 14:05 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Nieuwe album is de 18e uitgekomen.

Net voor de eerste keer geluisterd, en ik vind het een erg gaaf album,typisch immolation.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 20-02-2022 18:56 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Te gekke plaat ja.

Helaas is de LP die ik had besteld vertraagd. Aldus Large pas in April!


bub


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 07-10-2023 12:43 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Ik luister 'm nu pas voor het eerst. Ja, beukt weer lekker zoals we dat gewend zijn van Immolation. Vooruitgang? Nul. Vernieuwing? Nul. Af en toe is dat ook prettig.

Ik sta op de live DVD van 2002 (geloof ik) dus ben sowieso meer fan dan jij.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen