|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeker doen, in mijn ogen één van de beste deathmetal bands aller tijden. Ik wil ze nog steeds graag live aan het werk zien. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Unholy cult is zeker een aanrader, wat Spectre zegt, de sfeer en sound op die plaat, geweldig. |
|
Die nieuwe is qua songs weer op en top Immolation, maar ik vind de productie een beetje te gelikt voor hun doen. Ik had het toch meer voor dat op-het-randje-van-rommelig-geluid van ze. Meer mensen die hier last van hebben? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Het was een beetje stoken. Maar ik ben geen Mercyful Fate/King Diamond-liefhebber en heb Immolation erg hoog zitten. Eén van de beste death-metal-bands ooit. Deze cover vind ik overigens ook niet erg bijzonder. |
|
Death metal bands moeten gewoon geen covers doen. Kan me die cover cds herinneren waarop Death metal bands allemaal slayer covers deden, zat werkelijk waar niet 1 goede cover bij. Evil Dick |
|
quote: Ah, dat scheelt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb Majesty And Decay nu behoorlijk vaak beluisterd, en hij klinkt goed! Feller en frisser klinkend dan de vorige 2 cd's. Grootste minpunt echter vind ik die Steve Shalaty. Dat onstrakke gerammel, voornamelijk op hoge snelheid, "zie mij eens technisch zijn", het irriteert me mateloos Dit vergalt voor mij dan ook een deel van het luisterplezier van Majesty And Decay. Ik had er op Harnessing Ruin en Shadows In the Light minder last van, volgens mij. Ze hadden Hernandez moeten houden, die kon het namelijk wél (en hoe..). ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Technisch maar onstrak? Bedoel, je geen off-beats oid? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind voornamelijk de blastbeats verschrikkelijk rommelig klinken, te geforceerd allemaal en het rammelt aan alle kanten. Kan aan mij liggen hoor, ik drum zelf niet, maar ik vind het verschrikkelijk storend. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Die zat met zijn rug(klachten). |
|
Beste death metalband ooit: Immolation. De rest hobbelt er dicht achteraan. Overigens zijn alle platen zeer goed te doen. Ook de laatste dus. Evil Dick |
|
Ik vind die neue wel ok, maar niet echt spannend. Ik denk dat dat het meeste te maken heeft met het feit dat ik steeds minder heb met death, en niks te maken met het feit dat het geen goede plaat is. |
|
Neue klinkt lekker! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Voor de liefhebbers die de ep fysiek willen hebben, om in de gaten te houden: http://www.ebay.com/itm/Immolation-Providence-EP-2011-PROMO-5-new-Immolation-songs-just-released-/270834540953?pt=Music_CDs&hash=item3f0eff2199 en http://www.ebay.com/itm/2011-Immolation-Providence-EP-CD-Shirt-Morbid-Angel-Death-Slayer-/220875309659?pt=Music_CDs&hash=item336d31c25b |
|
Ja prima eptje, wel het meest toegankelijke werk wat ze tot nu toe hebben gemaakt denk ik. |
|
En nog één, beetje duur maareh....wel gratis verzending http://www.ebay.com/itm/Immolation-Providence-Promo-EP-CD-NEW-/110759396364?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19c9c6440c |
|
|
|
Liever een officiële release dan een promo waar de kans groot is dat er aan de songs is gemorreld. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik begreep uit het persbericht dat ie gratis wordt uitgedeeld tijdens de Noord Amerikaanse tour dus er zullen er nog wel wat meer op ebay opduiken die geen promo zijn. |
|
Ze mogen van mij best weer de plas over steken met een zooi van die cdtjes bij zich! |
|
quote: Dat mogen ze van mij ook best zonder die cdtjes, optreden op Neurotic vorig jaar was geweldig. |
|
Die EP wordt vast nog wel "in het echt" uitgebracht. Gave EP trouwens. |
|
Wat een prijzen......... http://www.ebay.com/csc/i.html?rt=nc&LH_Complete=1&_nkw=immolation%20providence&_fln=1&_trksid=p3286.c0.m283 |
|
Tip voor de mensen die de ep willen hebben, stuur even een mailtje naar Scion A/V met een US adres erbij. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |