IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Immolation Vorige pagina | Volgende pagina
Hole
Usericon van Hole
Posted 03-04-2004 22:06 by Hole Wijzig reactieProfiel van HoleQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 23:53 schreef kwelgeest het volgende:
ik gooi t op korsokov
korsakov


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2004 22:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Heeft iemand de Bringing down the world DVD al?

Wat staat er allemaal op en is 't een goeie voor die 19 euro?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-10-2004 3:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

IMMOLATION Finalize Title, Track Listing For New Album - Oct. 8, 2004

Long-running New York-based death metallers IMMOLATION have set "Harnessing Ruin" as the title of their new album, tentatively due late January 2005 via Listenable Records in Europe (Olympic Recordings in the U.S.). The album was recorded at Millbrook Sound Studios with Paul Orofino producing. A new video for the track "Dead to Me" is currently in the works.

"Harnessing Ruin" track listing:

01. Swarm of Terror
02. Our Savior Sleeps
03. Challenge the Storm
04. Harnessing Ruin
05. Dead to Me
06. Son of Iniquity
07. My Own Enemy
08. Crown the Liar
09. At Mourning's Twilight



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-10-2004 7:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2004 3:37 schreef Mutilator het volgende:
IMMOLATION Finalize Title, Track Listing For New Album - Oct. 8, 2004

Long-running New York-based death metallers IMMOLATION have set "Harnessing Ruin" as the title of their new album, tentatively due late January 2005 via Listenable Records in Europe (Olympic Recordings in the U.S.). The album was recorded at Millbrook Sound Studios with Paul Orofino producing. A new video for the track "Dead to Me" is currently in the works.

"Harnessing Ruin" track listing:

01. Swarm of Terror
02. Our Savior Sleeps
03. Challenge the Storm
04. Harnessing Ruin
05. Dead to Me
06. Son of Iniquity
07. My Own Enemy
08. Crown the Liar
09. At Mourning's Twilight




Zoals al bekend was op de frontpage..


spelfout weggehaald...


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 09-10-2004 13:20 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 22:23 schreef Mutilator het volgende:
Heeft iemand de Bringing down the world DVD al?

Wat staat er allemaal op en is 't een goeie voor die 19 euro?


"Debut DVD from those unique sounding death metal masters. One main show filmed in Amsterdam with 7 cameras in front of 3000 people plus 3 bonus shows in Paris, Los Angeles and Tilburg, interviews, backstage stuff..... "
Heb hem gisteren net thuis gekregen, morgen even kijken. Maar voor 19 euro zal ik hem niet laten liggen.

Verder: "A new video track for "Dead To Me" is in the works, and the official website will also be relaunched soon."

En het schijnt dat Alex Hernandez (de drummert) uit de band is, maar dit is alleen nog maar een gerucht er is nog niks bevestigd.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-12-2004 0:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

JA!!

Heeft iedereen hier de nieuwe Immolation clip van het nr. "Harnessing Ruin" al gezien en vooral GEHOORD??

Vet !!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-12-2004 4:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


valfar
Usericon van valfar
Posted 14-12-2004 22:12 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Damn, als ik dit hoor baal ik echt dat ik Unholy Cult heb weggedaan



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-12-2004 22:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wow dat nummer klinkt vet ...
Ben niet zo'n groot liefhebber van hun meeste werk (enkele nummers daargelaten) maar deze track klinkt vet


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-12-2004 22:29 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Immolation is dan ook een geweldige band, heerschap!

Toch zijn ze nooit echt zo populair geworden als bv. een Cannibal Corpse. Merkwaardig. De fans zijn altijd erg luidruchtig over Immolation (inclusief mezelf ) maar over de hele vind ik ze toch behoorlijk ondergewaardeerd (of zijn ze gewoon niet bekend bij de meesten?).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-12-2004 22:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vermoed dat at komt door het hogere technische nivo (ivm CC en aanvewanten)

Moet zeggen dat ik met name het intro stuk erg gaaf vind ...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-12-2004 22:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het is niet zo 'lekker strak' als bijv. een Cannibal Corpse. Het is een stuk onalledaagser geluid, mede door de onheilspellende productie.
Kijkend naar de teksten heeft het meer in zich dan bijv. CC of een Deicide. Misschien dat daar een oorzaak ligt?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-12-2004 23:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2004 22:29 schreef M. het volgende:
Immolation is dan ook een geweldige band, heerschap!

Toch zijn ze nooit echt zo populair geworden als bv. een Cannibal Corpse. Merkwaardig. De fans zijn altijd erg luidruchtig over Immolation (inclusief mezelf ) maar over de hele vind ik ze toch behoorlijk ondergewaardeerd (of zijn ze gewoon niet bekend bij de meesten?).


Immolation is zeker goed, vooral Close to a world Below.

Alleen het geluid bij deze clip is slecht, of is dat alleen bij mij


"This one is older than shit, heavier than time!"


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-12-2004 23:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

sorry hoor, maar Cannibal Corpse is op de laatste platen echt wel dik technisch, meer dan Immolation... toch vindt ik de laatste band zoveel beter aan riffs composities, zang! en sfeer, dat gelijk is aan Black Metal. Ook vindt dat er redelijk wat BM getinte riffs in voor komen. En ze hebben een heel eigen stijl.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-12-2004 0:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2004 23:58 schreef spectre het volgende:
sorry hoor, maar Cannibal Corpse is op de laatste platen echt wel dik technisch, meer dan Immolation... toch vindt ik de laatste band zoveel beter aan riffs composities, zang! en sfeer, dat gelijk is aan Black Metal. Ook vindt dat er redelijk wat BM getinte riffs in voor komen. En ze hebben een heel eigen stijl.


CC is juist de laatste tijd een stuk minder imo. Oude spul is echt wat mensen nog doet bewegen. Nieuwe spul ziet niet zo goed in elkaar imo


"This one is older than shit, heavier than time!"


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-12-2004 0:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

vindt ik ook, ik ben vooral liefhebber van de Bleeding, maar daar had ik het niet over. Het ging over technisch spel.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2004 8:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2004 23:54 schreef 0Tolerence het volgende:
Alleen het geluid bij deze clip is slecht, of is dat alleen bij mij


Het is inderdaad slecht. Heeft meer te maken met bitrates, encoding etc. dan met de opname an sich medunkt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-12-2004 11:42 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Die clip is Pe0p natuurlijk....wel een erg gaav nummer!

Die tanks zijn een beetje Marduk/Vader maar, het is maar een clip..


Suck my piss


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 18-12-2004 16:24 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Vet nummer, zoals het hoort.

Hopelijk gaat dat optreden in de baroeg in februari door.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 19-12-2004 17:02 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2004 16:24 schreef NolthuarII het volgende:
Vet nummer, zoals het hoort.

Hopelijk gaat dat optreden in de baroeg in februari door.

Immolation heeft de tour helaas afgelast.

http://www.everlastingfire.com/immolation/main.html

http://www.goremageddon.be/



NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 19-12-2004 17:48 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 17:02 schreef Buried_Alive het volgende:
Immolation heeft de tour helaas afgelast.



bedankt voor de info, zeer jammer hopelijk later nog een keer.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 21-12-2004 22:16 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Nieuw nummer van de aankomende cd "Harnessing Ruin". Het nummer heet "Challenge the storm"


http://pagansmurfen.ath.cx/~blasphemer/03-immolation-challenge_the_storm-kzt.mp3



lunatic jozef
een ..........
Usericon van lunatic jozef
Posted 21-12-2004 22:25 by lunatic jozef Wijzig reactieProfiel van lunatic jozefQuote dit bericht

de nieuwe drummer lijkt me niet zo'n vooruitgang


YES WEL deeeenk!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-12-2004 0:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

zit 1 gave riff in, verder beetje tegenvallend


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 22-12-2004 19:03 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2004 22:25 schreef lunatic jozef het volgende:
de nieuwe drummer lijkt me niet zo'n vooruitgang

De nieuwe cd is nog ingedrumt door Alex. Neem aan dat dit nog niet de uiteindelijke versie zal zijn die op de cd komt (qua mix /geluid). Andere nieuwe nummer (v/d clip) klinkt namelijk beter.



Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen