|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:korsakov |
|
IMMOLATION Finalize Title, Track Listing For New Album - Oct. 8, 2004 Long-running New York-based death metallers IMMOLATION have set "Harnessing Ruin" as the title of their new album, tentatively due late January 2005 via Listenable Records in Europe (Olympic Recordings in the U.S.). The album was recorded at Millbrook Sound Studios with Paul Orofino producing. A new video for the track "Dead to Me" is currently in the works. "Harnessing Ruin" track listing: 01. Swarm of Terror 02. Our Savior Sleeps 03. Challenge the Storm 04. Harnessing Ruin 05. Dead to Me 06. Son of Iniquity 07. My Own Enemy 08. Crown the Liar 09. At Mourning's Twilight The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zoals al bekend was op de frontpage.. spelfout weggehaald... |
|
quote: "Debut DVD from those unique sounding death metal masters. One main show filmed in Amsterdam with 7 cameras in front of 3000 people plus 3 bonus shows in Paris, Los Angeles and Tilburg, interviews, backstage stuff..... " Heb hem gisteren net thuis gekregen, morgen even kijken. Maar voor 19 euro zal ik hem niet laten liggen. Verder: "A new video track for "Dead To Me" is in the works, and the official website will also be relaunched soon." En het schijnt dat Alex Hernandez (de drummert) uit de band is, maar dit is alleen nog maar een gerucht er is nog niks bevestigd. |
|
JA!! Heeft iedereen hier de nieuwe Immolation clip van het nr. "Harnessing Ruin" al gezien en vooral GEHOORD?? Vet !! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Damn, als ik dit hoor baal ik echt dat ik Unholy Cult heb weggedaan |
|
Wow dat nummer klinkt vet ... Ben niet zo'n groot liefhebber van hun meeste werk (enkele nummers daargelaten) maar deze track klinkt vet |
|
Immolation is dan ook een geweldige band, heerschap! Toch zijn ze nooit echt zo populair geworden als bv. een Cannibal Corpse. Merkwaardig. De fans zijn altijd erg luidruchtig over Immolation (inclusief mezelf ) maar over de hele vind ik ze toch behoorlijk ondergewaardeerd (of zijn ze gewoon niet bekend bij de meesten?). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vermoed dat at komt door het hogere technische nivo (ivm CC en aanvewanten) Moet zeggen dat ik met name het intro stuk erg gaaf vind ... |
|
het is niet zo 'lekker strak' als bijv. een Cannibal Corpse. Het is een stuk onalledaagser geluid, mede door de onheilspellende productie. Kijkend naar de teksten heeft het meer in zich dan bijv. CC of een Deicide. Misschien dat daar een oorzaak ligt? |
|
quote: Immolation is zeker goed, vooral Close to a world Below. Alleen het geluid bij deze clip is slecht, of is dat alleen bij mij "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
sorry hoor, maar Cannibal Corpse is op de laatste platen echt wel dik technisch, meer dan Immolation... toch vindt ik de laatste band zoveel beter aan riffs composities, zang! en sfeer, dat gelijk is aan Black Metal. Ook vindt dat er redelijk wat BM getinte riffs in voor komen. En ze hebben een heel eigen stijl. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: CC is juist de laatste tijd een stuk minder imo. Oude spul is echt wat mensen nog doet bewegen. Nieuwe spul ziet niet zo goed in elkaar imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
vindt ik ook, ik ben vooral liefhebber van de Bleeding, maar daar had ik het niet over. Het ging over technisch spel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het is inderdaad slecht. Heeft meer te maken met bitrates, encoding etc. dan met de opname an sich medunkt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Die clip is Pe0p natuurlijk....wel een erg gaav nummer! Die tanks zijn een beetje Marduk/Vader maar, het is maar een clip.. Suck my piss |
|
Vet nummer, zoals het hoort. Hopelijk gaat dat optreden in de baroeg in februari door. |
|
quote: Immolation heeft de tour helaas afgelast. http://www.everlastingfire.com/immolation/main.html http://www.goremageddon.be/ |
|
quote: bedankt voor de info, zeer jammer hopelijk later nog een keer. |
|
Nieuw nummer van de aankomende cd "Harnessing Ruin". Het nummer heet "Challenge the storm" http://pagansmurfen.ath.cx/~blasphemer/03-immolation-challenge_the_storm-kzt.mp3 |
|
de nieuwe drummer lijkt me niet zo'n vooruitgang YES WEL deeeenk!! |
|
zit 1 gave riff in, verder beetje tegenvallend Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: De nieuwe cd is nog ingedrumt door Alex. Neem aan dat dit nog niet de uiteindelijke versie zal zijn die op de cd komt (qua mix /geluid). Andere nieuwe nummer (v/d clip) klinkt namelijk beter. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |