![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben ik het wel mee eens inderdaad. Gave plaat! ![]() ![]() ![]() |
|
Deze ga ik zeker aanschaffen en aan de collectie toevoegen. Immolation is een betrouwbare band. Ik heb hem expres niet gedownload om het ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Fijne plaat die nieuwe. Sterker nog: de beste in jaren (sinds "Unholy Cult", naar mijn mening). Meer melodie, speelsere ritmiek en een fijne sound. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Vind ik nou ook, gisteren voor het eerst geluisterd. ![]() |
|
quote: Woei ![]() Zondag maar eens beluisteren. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Sinds ze satan's fall van mercyful fate verneukt hebben, kan ik echt niet meer luisteren naar deze band. Wat een enorme kutcover... Zeg nou zelf... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Briljant. Petje af voor deze dame. ![]() |
|
quote: Beetje jammer inderdaad, maar om de band daar voor altijd voor af te rekenen, vind ik te ver gaan. De cover mag dan niet je-van-het zijn, maar eigen werk is prima. Ik beoordeel bands over het algemeen op eigen werk, niet op covers. Of het moet een coverband zijn, dan is het wat anders. ![]() |
|
Is ook zo, maar ik heb mercyful fate enorm hoog zitten, sterker, het is mijn favoriete band, altijd al. Dat ze dit serieus uitgebracht hebben, is me werkelijk een raadsel, ze zijn toch niet doof ofzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
cover bands moeten dan ook gewoon oprotten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Die Deense castraat mag de hemel op zijn blote knie-en danken dat een briljante band als Immolation één van zijn nummers covert. ![]() |
|
Die cover is inderdaad niet goed, maar kan me uiteindelijk gestolen worden. Als het originele materiaal maar goed is. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
door die cover ben ik in contact gekomen met Immolation ![]() Ik snap het gedram niet, ik vind dat juist de beste cover van die coverplaat.. de enige band die echt wat gedaan heeft met een MF nummer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Wat gedaan heeft, ja, verneukt noem ik dat. quote: Meen je dat echt? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-04-2010 21:43] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: En ps, beetje onzin, in mijn visie. Luciferion heeft een prachtige versie van black funeral neergezet, met extra riffjes, met een geheel eigen touch. En wat emperor met gypsy gedaan heeft, hulde! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Ik vind dat toch het allerkutste wat Emperor ooit opgenomen heeft. Ik sla dat nummer altijd over. ![]() |
|
![]() Naja, smaken verschillen, dat blijkt maar weer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
De speelstijl van Immolation staat gewoon veel te ver af van het eigen unieke geluid van Mercyful Fate. Dat geldt uiteraard ook voor andere bands op die verzamel c.d. Maar het inlevingsvermogen van Ross Dolan & Robert Vigna in dit nummer is waardeloos, Satan,s Fall met Immolation gitaarpiepjes o.a. ![]() |
|
ja vet he. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Covers zijn over het algemeen toch kut, simpel zat. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
precies, maar deze niet ![]() sorry wim Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik heb Immolation nooit echt aandacht gegeven. Laatst heb ik wel die nieuwe gehoord. Misschien maar eens wat meer van opzoeken. ![]() |
|
vooral Close to a World Below en mijn favoriet Unholy Cult checken ![]() er zit een soort van sfeer in die je gewoon niet vaak tegenkomt in det. Erg gave riffs en de vetste grunt imo [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-04-2010 1:11] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |