![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
lezen ![]() die komt dus ook. ![]() |
|
ja maar ik wil em nu .. ![]() |
|
Ik heb sinds ik alle cd's in huis heb ze nog niet kunnen laten liggen. Deze band is echt te geweldig, ik kijk uit naar het nieuwe album en de EP. Hoop overigens ook dat ze met hun tour naar Nederland komen (ook een beetje in de buurt als dat niet teveel gevraagd is), anders is AMM er nog. Vond deze van de week: http://video.google.nl/videoplay?docid=-377627347931132011&q=immolation ![]() |
|
Blijft vet ![]() "Father you're not a father!!!" ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Meer info over de nieuwe EP en het album: Listenable Records will be releasing an ep in February, Immolation’s first ever, that will also contain a live DVD, a complete show from one of the band’s most recent performances at BB Kings night club in New York City. The video was shot by Evil Eye Productions and really captures the feeling of the night. “The way they shot it was great, really cool angles and camera work,…you will feel like you’re in the front row!” :www.evileyevideo.com The new full length will be out in April through Century Media & Listenable Records in the US and Europe respectively. Look out for the band to hit Europe for a full length tour in May 2007!!!! As well as some European summer festivals. US dates are sure to follow!!! http://www.listenable.net/v2/news.php?id=109 [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 24-11-2006 18:51] ![]() |
|
Vettig ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Zeer goed nieuws! Dé dm-band! ![]() |
|
Immolation European Tournee 2007 Immolation + Krisiun + Aborted + opener 04.05.07 BEL Vosselaar @ Biebob 06.05.07 HOL Groningen @ Vera 12.05.07 HOL Eindhoven @ Neurotic Deathfest 13.05.07 HOL Hengelo @ Metropol 10.06.07 HOL Nijmegen @ Doornroosje http://www.massive-music.pl/tourdates.html ![]() ![]() ![]() |
|
Yes, de Metropool. Daar wil ik bij zijn ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Vera for Jenje! Jammer van die voorprogramma's (SAAAIIIIII) maar Imolation moet ik in een zaaltje zien ![]() |
|
Eindhoven en Nijmegen here I come ![]() ![]() |
|
Ik heb een softer nummer van ze nodig, wie helpt me daarbij? Wil ook wel naar Eindhoven, maar niet alleen, en de reguliere nummers worden te hard bevonden. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Dan moet je ff die cover van "still loving you" opzoeken. Die is op internet goed te vinden ![]() ![]() |
|
Idd, en Slayer wel de bomb vinden. Aber gut, een chick nummer please. ![]() |
|
![]() He nou niet zo gekrenkt doen. ![]() ![]() |
|
Immolation heeft geen zachtere nummers ... Laat de mjuts dan lekker wegblijven ... ![]() |
|
Nee ik wil zuypen en niet te vroeg nach house. ![]() |
|
quote: Aanwezig in Biebob!!! Maarre, saaie voorprogramma's?? ![]() Aborted kan je imo live écht niet saai noemen hoor!! Eén van de meest kontschoppende live-bands die er hier in de lage landen rondloopt!! ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Mwoehahaha, en Incantation komt ook al 02-03 noar ons Grunn, dus ons portie smerige death krijgen we wel weer in 2007! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
goed om te zien dat Vera weer aan de metal is, was stil daar ... ![]() |
|
Daar heb je me helemaal gelijk kaerel! Wat het voorprogramma betreft: 3de keer Krisiun in Vera in 4 jaar is misschien wat teveel van het goede. Aborted ben ik wel heel benieuwd naar. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
M'ach, 99% vd death is live saai en rommelig. Immolation is eigenlijk de enige band die me kwa death kan boeien ... ![]() |
|
quote: probeer drawn and quartered een keer zou ik zeggen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |