|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
*Wacht op een account op die bekende ftp* Dus nog ff geduld Ik zoek zelf Dark Angel - Darkness Descends Death Angel - The ultra-violence Hate Eternal - Conquering the Throne (yeah, as if anyone would part with THOSE CD's'). |
|
quote: die van hate eternal kun bij elke platenboer kopen ,en anders moet je em ff bij displeased bestellen... No meat is sweater |
|
Dat weet ik. Is ook meer een hint wat ik voor die Immolation zou willen hebben . |
|
Als je dat ervoor wil hebben, waarom hou je dat wereld album dan niet gewoon zelf . |
|
quote: wil je ze per se origineel hebben? |
|
Liefst origineel ja. Iig NIET gekopieerd . Die Immolation cd zet ik op, ik verzink in gedachten, en op een gegeven moment val ik uit mijn gedachtenwereld omdat ik geen muziek meer hoor op de achtergrond. Ik vind het allemaal te standaard, het kan mijn aandacht niet vasthouden. Maar laten we hier verder on topic blijven . |
|
quote: ga hier naar toe: http://elcheapo.nl/ en je komt erachter dat zowel de gewenste dark angel als death angel bij proxis voor ongeveer 13 euro per stuk te kopen zijn (incl. verzendkosten) ed: niet goed gekeken, ging om tapes. maar kijk toch effe want de cd's staan er ook tussen. sorry. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-09-2002 0:34] |
|
Bij Proxis?! Shit zeg, ik kijk daar standaard als ik een boek wil hebben, maar had niet verwacht dat ze ook goed in de cd's zaten! Dank! *edit* Die Dark Angel bij Proxis e.a. zijn wel van 1999, maar NL Store heeft hem uit 1990. Geweldige site eigenlijk. El Cheapo zou meer reclame moeten maken (ja ok, ik kijk ook erg weinig tv moet ik zeggen ). Probeer eens op IMMOLATION te zoeken zou ik zeggen . [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 08-09-2002 0:40] |
|
Heb na hun show in Gent even een praatje gemaakt met de mannen van Incantation en die naar het schijnt is de nieuwe Immolation GROWLGERRRARARRAR ! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Ge moogt gerust zijn, remember THE FRONTLINE!!! Live werden we omver geblazen, THE FRONTLINE (oude locatie) zat stampvol en de temperatuur steeg tot onmenselijk (airco? wat is dat), miljaarde, een van de beste optredens die ik gezien heb. Here in After en Failures For Gods zijn mijn favorieten! |
|
Nieuwe "UNHOLY CULT" is ook weer om te smullen! Heb het al weer een aantal dagen binnen en het is weer een lekker bot plaatje geworden. /offtopic/ Dwaallicht, bekijk je mail eens over Immolation! /offtopic/ http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Yep, voor meer info over dat 'praatje' (lees: interview van een uur) zie http://www.geocities.com/throneofabsence/incantation.htm |
|
Unholy Cult is beestig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verplichte aanschaf!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Ah mooi, morgen even gaan luisteren dus! Ben benieuwd! |
|
Eerste Immolation is echt te gek, de rest kan er niet aan tippen. Ik vind Failures For Gods het minst sterk! Die productie is ook waanzinnig slecht... |
|
weet je hoe GEWELDIG die plaat is |
|
heb er pas wat albums van gedownload zal het es ff goed gaan luisteren! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik heb hem op LP staan en ik vind het op te huilen, dat dubbele bass geluid (lees: getik, ik denk dat dit dat homosexuele tikje van Dwaallicht is) is echt jammer. Technisch gezien wel weer dik in orde natuurlijk! Maar 'Dawn Of Possession' is 10x beter!! |
|
op Failures for Gods staat wel de allerallerallerallergaafste outtro van welk nummer dan ook. nl: The Devil I Know dat laatste stuk |
|
quote: Niks te downloaden, Unholy Cult moet je kopen. Sommige bands moeten een voorbestemd aantal cd's verkopen om hun contract te kunnen behouden. Metallica wordt van zo'n praktijken geen echt slachtoffer, de kleinere bands daarentegen... Je kan me de bout hachelen! |
|
Ik ga in Los Angeles naar Immolation, Vader, Origin, Berserker en twee andere bandjes. Immolation live rocks! (alsook Vader!) Tum podem extulit horridulum... |
|
Heb het hele album net beluisterd maar net als alle vorige Immolation-albums vind ik er geen flikker aan. Rommelig spel en productie en niet boeiend... maar er zullen ongetwijfeld een hoop mensen zijn die dit geweldig vinden. Helaas niet aan mij besteed... wel een coole hoes trouwens !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
VETTE BAND Trieste gast |
|
"Unholy Cult" heb ik net besteld Nog geen noot van gehoord, maar aangezien ik bijna al hun andere platen heb gehoord, vertrouw ik op weer een wereldplaat. Alleen waar ik zo van baal, is dat ik "Dawn of Possession" en "Stepping on Angels... before Dawn" niet in Nederland kan vinden. "Dawn of Possession" bijvoorbeeld; op ebay voor $30, ja DOLLAR dus! Komt er nog $7 bij om 'm met het vliegtuig hierheen te transporteren. Shit man. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |