IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Immolation Vorige pagina | Volgende pagina
bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 22-11-2011 20:40 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

Bongo!

Hartelijk dank voor de tip, mijn exemplaar is ook onderweg naar een US adres en daarna de plas over :>



Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 22-11-2011 22:21 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2011 20:40 schreef bloodcorpse het volgende:
Bongo!

Hartelijk dank voor de tip, mijn exemplaar is ook onderweg naar een US adres en daarna de plas over :>




Mijn pakketje is vorige week naar hier opgestuurd en mijn US contact melde me een aangename verrassing.......

wordt vervolgd.......


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 28-11-2011 10:45 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Bongobongo's verwenpakket is binnen.....

Had een tijd terug al een mail gestuurd naar Scion met de vraag of ze misschien een viertal cd's zouden kunnen sturen, gelijk voor wat vrienden enzo....Na lang wachten een mailtje terug dat ze niet naar het buitenland sturen maar als ik een US adres had ze er wel ééntje wilden sturen vanwege de beperkte voorraad. Nu begeeft Bongobongo zich zo af en toe op buitenlandse fora,dus een US adres was snel geregeld en zie hier het resultaat......................................................................................................




G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 28-11-2011 11:33 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Heb je dat binnen of is dat aangekomen op dat US adres?

Maar wel erg nice!


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 28-11-2011 12:00 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Dit is opgestuurd naar het US adres en die heeft het doorgestuurd naar mij, koste een paar dagen en 11 euro verzendkosten maar dan heb je ook wat
Ik was al blij geweest met alleen de cd maar toen bleek dat de vinyl versie er ook bij zat......

[Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 28-11-2011 12:01]


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 28-11-2011 12:03 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Yeah im jelly.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 28-11-2011 13:19 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

WOW ben benieuwd wat mijn pretpakket bevat.



Nogmaals dank voor de tip :>


Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 28-11-2011 13:28 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2011 13:19 schreef bloodcorpse het volgende:
WOW ben benieuwd wat mijn pretpakket bevat.



Nogmaals dank voor de tip :>


Ben ook benieuwd !!!! En graag gedaan !!!



[Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 28-11-2011 13:28]


Disgusting-noise
Usericon van Disgusting-noise
Posted 28-11-2011 20:27 by Disgusting-noise Wijzig reactieProfiel van Disgusting-noiseQuote dit bericht

Om de muren van op te lopen, de helft van die dingen zitten in handen van kutkapitalisten die enkel iets wat ze gratis hebben gekregen voor 50 dollar willen verkopen.
Zal het maar op m'n buik schrijven dat ik die LP te pakken kan krijgen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-11-2011 0:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik heb begrepen dat dit een legale download betreft of een EP die alleen in de US te krijgen is.
De band zou een mailorder naar Europa moeten hebben. Keil dan een FLAC op CDr en t klinkt hetzelfde..helaas voor de originelen verzamelaars..

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-11-2011 1:03]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Disgusting-noise
Usericon van Disgusting-noise
Posted 29-11-2011 2:11 by Disgusting-noise Wijzig reactieProfiel van Disgusting-noiseQuote dit bericht

Ik luister geen MP3's. Niet uit principe, maar het interesseert me gewoon niet. Ik heb dan ook geen boxen voor m'n laptop. En al evenmin kan ik CDR's branden op m'n laptop. Nee, CDR's hoeven voor mij echt niet.
Origineel, met een boekje erbij. Of nog liever gewoon een vinylplaat of op tape. Zo wil ik gewoon m'n muziek beleven.


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 29-11-2011 8:23 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

quote:
Op 29 november 2011 2:11 schreef Disgusting-noise het volgende:
Ik luister geen MP3's. Niet uit principe, maar het interesseert me gewoon niet. Ik heb dan ook geen boxen voor m'n laptop. En al evenmin kan ik CDR's branden op m'n laptop. Nee, CDR's hoeven voor mij echt niet.
Origineel, met een boekje erbij. Of nog liever gewoon een vinylplaat of op tape. Zo wil ik gewoon m'n muziek beleven.


110% mee eens. Zeker als je weet hoe gaaf deze 5 nummers klinken. Fuck downloading!


Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 29-11-2011 8:58 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Frustrerend gevalletje dit... ik ken geen yanks. Wil die mini lp godverdomme!!!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-11-2011 9:27 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2011 8:58 schreef Mortis Rex het volgende:
Frustrerend gevalletje dit... ik ken geen yanks. Wil die mini lp godverdomme!!!


Ik heb er familie. Maar 't zijn paters. Dus dat schiet ook niet op.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 29-11-2011 10:10 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ik zag deze release laatst gewoon bij de Waghals in Arnhem liggen, geloof ik. De Lp, dat is.


Ja hoor...


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 01-12-2011 21:25 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik begreep uit diverse reviews dat Immolation is afgestapt van de modder-in-een-trechter-productie en dat de muziek nu wel te volgen is.

Dat moet een klap zijn in het gezicht van de diehard fan...


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 21-12-2011 21:02 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

quote:
Op 28 november 2011 10:45 schreef BongoBongo het volgende:
Bongobongo's verwenpakket is binnen.....

Had een tijd terug al een mail gestuurd naar Scion met de vraag of ze misschien een viertal cd's zouden kunnen sturen, gelijk voor wat vrienden enzo....Na lang wachten een mailtje terug dat ze niet naar het buitenland sturen maar als ik een US adres had ze er wel ééntje wilden sturen vanwege de beperkte voorraad. Nu begeeft Bongobongo zich zo af en toe op buitenlandse fora,dus een US adres was snel geregeld en zie hier het resultaat......................................................................................................







Bongo nogmaals vette dank. Biertje volgt als ik je tegenkom! Mijn pretpakket is ook net voor de kerst binnen. Zonder LP, maar wel alle drie de MCD's, terwijl ik alleen die van Immolation had gevraagd.

Immolation in pure topvorm. Meesterlijk.





Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 21-12-2011 21:29 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2011 21:02 schreef bloodcorpse het volgende:
Bongo nogmaals vette dank. Biertje volgt als ik je tegenkom! Mijn pretpakket is ook net voor de kerst binnen. Zonder LP, maar wel alle drie de MCD's, terwijl ik alleen die van Immolation had gevraagd.

Immolation in pure topvorm. Meesterlijk.






Dat biertje houd ik je aan


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 29-06-2012 12:41 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op donderdag 16 augustus staat de deathmetalband Immolation in 013 te Tilburg. Het laatste studioalbum "Majesty And Decay" kwam uit in 2010. Recenter materiaal kwam eind vorig jaar uit op de EP "Providence".

Kaarten kosten 12 euro excl. servicekosten. De voorverkoop start a.s. zaterdag 30 juni.



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-03-2013 5:35 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

FB:

The new album KINGDOM OF CONSPIRACY is coming out on May 14 in North America!

The cover imagery was brought to life this time by no less than Pär Olofsson (IMMORTAL, THE FACELESS, ABYSMAL DAWN). “The figures in the artwork have all been bound and chained and have their eyes and mouths sewn shut symbolically, showing the chilling of speech and the intentional blinding of the masses,” explains guitarist Robert Vigna. “They all make up the huge ominous structure behind them, which is symbolic of the growing security state as well as our failing structures today, and how they are slowly and methodically consuming and controlling us all. It has a very Orwellian feel to it, which is what we were going for since the album is very dark in a slightly different way.”

In regards to Kingdom Of Conspiracy’s lyrical content he continues: "The album deals with the world today and the slow unraveling and breakdown of our societies and the systems and structures behind them. It speaks of the human side to all this and how we have all lost our way and have fed into these very systems that are slowly coming apart. This is the common thread running throughout the album and the cover paints a very dark picture of the future, where these systems have completely absorbed our world, and our freedoms and we have become a part of the very fabric of these structures that we have created. Each song is a symptom of this mass sickness that has brought the world to the point it is at now, and we paint a very bleak picture of this slow and gradual breakdown and the human failures that sped this process along. This is the Kingdom of Conspiracy."



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-03-2013 19:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2013 2:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

beestoge band hoor maar wat een KUThoes!


signature


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 06-03-2013 10:33 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Geen fan van de hoes maar wel heel erg siked


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 06-03-2013 17:53 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 6 maart 2013 2:50 schreef Hypnos het volgende:
wat een KUThoes!


Lijkt op Endgame van Megadeth, ook al geen fraaie hoes.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


xiweinx
Usericon van xiweinx
Posted 06-03-2013 21:42 by xiweinx Wijzig reactieProfiel van xiweinxQuote dit bericht

Ik vind het een prachthoes. Maar kom, over smaken en kleuren...


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen