![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mijn pakketje is vorige week naar hier opgestuurd en mijn US contact melde me een aangename verrassing....... ![]() wordt vervolgd....... ![]() |
|
Bongobongo's verwenpakket is binnen..... ![]() Had een tijd terug al een mail gestuurd naar Scion met de vraag of ze misschien een viertal cd's zouden kunnen sturen, gelijk voor wat vrienden enzo....Na lang wachten een mailtje terug dat ze niet naar het buitenland sturen maar als ik een US adres had ze er wel ééntje wilden sturen vanwege de beperkte voorraad. Nu begeeft Bongobongo zich zo af en toe op buitenlandse fora,dus een US adres was snel geregeld en zie hier het resultaat...................................................................................................... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Heb je dat binnen of is dat aangekomen op dat US adres? ![]() Maar wel erg nice! ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Dit is opgestuurd naar het US adres en die heeft het doorgestuurd naar mij, koste een paar dagen en 11 euro verzendkosten maar dan heb je ook wat ![]() Ik was al blij geweest met alleen de cd maar toen bleek dat de vinyl versie er ook bij zat...... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 28-11-2011 12:01] ![]() |
|
Yeah im jelly. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
WOW ben benieuwd wat mijn pretpakket bevat. ![]() Nogmaals dank voor de tip :> Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! ![]() |
|
quote: Ben ook benieuwd !!!! En graag gedaan !!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 28-11-2011 13:28] ![]() |
|
Om de muren van op te lopen, de helft van die dingen zitten in handen van kutkapitalisten die enkel iets wat ze gratis hebben gekregen voor 50 dollar willen verkopen. Zal het maar op m'n buik schrijven dat ik die LP te pakken kan krijgen ![]() ![]() |
|
Ik heb begrepen dat dit een legale download betreft of een EP die alleen in de US te krijgen is. De band zou een mailorder naar Europa moeten hebben. Keil dan een FLAC op CDr en t klinkt hetzelfde..helaas voor de originelen verzamelaars.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-11-2011 1:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik luister geen MP3's. Niet uit principe, maar het interesseert me gewoon niet. Ik heb dan ook geen boxen voor m'n laptop. En al evenmin kan ik CDR's branden op m'n laptop. Nee, CDR's hoeven voor mij echt niet. Origineel, met een boekje erbij. Of nog liever gewoon een vinylplaat of op tape. Zo wil ik gewoon m'n muziek beleven. ![]() |
|
quote: 110% mee eens. Zeker als je weet hoe gaaf deze 5 nummers klinken. Fuck downloading! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! ![]() |
|
Frustrerend gevalletje dit... ik ken geen yanks. Wil die mini lp godverdomme!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Ik heb er familie. Maar 't zijn paters. Dus dat schiet ook niet op. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Ik zag deze release laatst gewoon bij de Waghals in Arnhem liggen, geloof ik. De Lp, dat is. Ja hoor... ![]() |
|
Ik begreep uit diverse reviews dat Immolation is afgestapt van de modder-in-een-trechter-productie en dat de muziek nu wel te volgen is. Dat moet een klap zijn in het gezicht van de diehard fan... ![]() |
|
quote: Bongo nogmaals vette dank. Biertje volgt als ik je tegenkom! Mijn pretpakket is ook net voor de kerst binnen. Zonder LP, maar wel alle drie de MCD's, terwijl ik alleen die van Immolation had gevraagd. Immolation in pure topvorm. Meesterlijk. ![]() Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() |
|
FB: The new album KINGDOM OF CONSPIRACY is coming out on May 14 in North America! The cover imagery was brought to life this time by no less than Pär Olofsson (IMMORTAL, THE FACELESS, ABYSMAL DAWN). “The figures in the artwork have all been bound and chained and have their eyes and mouths sewn shut symbolically, showing the chilling of speech and the intentional blinding of the masses,” explains guitarist Robert Vigna. “They all make up the huge ominous structure behind them, which is symbolic of the growing security state as well as our failing structures today, and how they are slowly and methodically consuming and controlling us all. It has a very Orwellian feel to it, which is what we were going for since the album is very dark in a slightly different way.” In regards to Kingdom Of Conspiracy’s lyrical content he continues: "The album deals with the world today and the slow unraveling and breakdown of our societies and the systems and structures behind them. It speaks of the human side to all this and how we have all lost our way and have fed into these very systems that are slowly coming apart. This is the common thread running throughout the album and the cover paints a very dark picture of the future, where these systems have completely absorbed our world, and our freedoms and we have become a part of the very fabric of these structures that we have created. Each song is a symptom of this mass sickness that has brought the world to the point it is at now, and we paint a very bleak picture of this slow and gradual breakdown and the human failures that sped this process along. This is the Kingdom of Conspiracy." ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
beestoge band hoor maar wat een KUThoes! signature ![]() |
|
Geen fan van de hoes maar wel heel erg siked ![]() ![]() |
|
quote: Lijkt op Endgame van Megadeth, ook al geen fraaie hoes. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Ik vind het een prachthoes. Maar kom, over smaken en kleuren... ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |