![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
godverkriebel het handelt hier om de fijnste deathmetal cd van het jaar. gaat hen ook zien in hengelo en tilburg. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: In Hengelo dus mooi niet he .. A-F-G-E-L-A-S-T ![]() |
|
De nieuwe Immolation heerscht. Ik ben normaal gezien geen death metal fan (uitzonderingen daargelaten), maar deze schijf vind ik samen met de nieuwe Behemoth behoorlijk heerschen. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Ik heb de gewoonte om alles zo'n 5 jaar te laat te kopen, dus mijn mening hoor je nog wel ![]() Ik ga eerst maar eens al het eerdere werk van ze halen! ![]() ![]() |
|
vandaag voor het eerst "Close to a world below" op mijn DiscMan geluisterd ![]() Kolere! Kolere! Kolere! ![]() ![]() ![]() De meest heerschende plaat die ik in tijden heb gehoord!! Wat een diepte, wat een sfeer, meesterlijk! ![]() |
|
de nieuwe is ook niet mis hoor ![]() gister aangeschaft ![]() ![]() ![]() |
|
FUCK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
downloading, 162.4 kb/s... het gaat lekker snel vanavond. ![]() edit: hij piekt nu op 165.6 ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 18-12-2002 1:00] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
hmm binnekort maar eens gaan luisteren dan... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Het is een ontzettende aanrader inclusief erectie van 30 cm!!! ![]() |
|
Owkeej, 30cm. is wel handy voor strax ![]() Effe d/l-en dus. ![]() |
|
uhm... is dat nou in de positieve zin of.... ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
JAA!! RRAAARGH Ik ga zondag DOOD!! Immolation zien en dan STERVEN!! (oh nee, daarna ook nog AntaeuS...) ![]() |
|
So-de-ju 425KB/s constant ![]() ![]() |
|
Begint Goed!!!!!! Zeker een opgeilertje voor zondag! ![]() 425kb/s???? dat is een behoorlijke verbinding zeg ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Hij klinkt heerlijk bruut, clean doch wel organisch. M.a.w. niet zo "clean-room"-produced a la laatste Krisiun/Hate Eternal etc. En de verbinding is alleen SOMS zo snel wanneer de provider weer eens vergeet de verbinding af te knijpen (echt). ![]() |
|
ah, meer mensen zijn erachter Unholy Cult--> ![]() ![]() |
|
Goede zaak, Immolation wordt dus alom gewaardeerd. Is toch ook een super vette band... Kwaliteit kent geen tijd, zei mijn (pleeg) vader altijd Immolation ![]() ![]() ![]() Komt tijd, komt Immolation ![]() Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer ![]() |
|
Nile is geweest, Immolation is geweest, Hate Eternal is geweest we hebben een M, we hebben een O, we hebben een R... ![]() |
|
Those left behind ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ik pleur het gewoon ook hier ![]() quote: Ah, Attila, dan heb je ook nog nooit hun vierde, 'Close to a World Below' gehoord natuurlijk! Op dat album, en op deze nieuwe, komt datgene waar Immolation naartoe werkte volledig tot uitdrukking (het is overigens geen muziek die je na één keer luisteren al kunt verwerken!). Een onconventionele ritmiek, zeeerrrr duistere atmosfeer, harmonisch gezien enkele black metal invloeden, wat meer blastbeats, en over het algemeen stukken zwaarder. De nieuwe verschilt dan weer iets van 'Close To A World Below' in die zin dat men wat afgeweken is van die eigenaardige ritmiek die ver, heel ver in de verte doet denken aan industrial (hebben ze zelf bevestigd in een interview in de Aardschok), niet qua samples of zo, gewoon qua drumpatronen.... al hoor je het wel weer terug in een nr. als 'Rival the Eminent'. Op de nieuwe zijn ook wat meer blastbeats te horen en is men weer wat technischer geworden. En FUCK wat een intelligente muziek is dit toch, zo ontzettend goed in elkaar gezet allemaal!! Hopen, HOPEN lof wil ik uitstrooien over deze band. Ik ben een kritische zeikerd (zie de Blood Red Throne review, hehe) maar bij Immolation laat ik alle kritiek varen!! FUCK wat een originele, vernieuwende band die het toch allemaal maar mooi doet zonder toeters en bellen, gewoon drums, gitaren, bas en drums. Oh en het baswerk op de nieuwe is ook TE GEK!! Immolation zijn de meesters... DE MEESTERS!! [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 21-12-2002 21:41] ![]() |
|
ff een domme vraag, hoe heet de nieuwe immolation? geen zin om 't op te zoeken. Oud Vuil. ![]() |
|
UNHOLY CULT ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |