|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
argh, raja's server ligt er nog steeds uit. al de hele dag. Oud Vuil. |
|
De nieuwe Immolation heerscht! Ik heb een deel van het boekje ( nouja, eigenlijk is het geen boekje) ingescant en een wallpaper van gemaakt. Niet superscherp maar wel cool vind ik . http://members1.chello.nl/~b.stoltz/immolationwallpaper.bmp |
|
Net Immolation aanschouwd op Xmas-fest! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh. Je kan gewoonweg niet spreken over death metal zonder deze band te vermelden! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Dat wilde ik horen Immolation zien en dan sterven.... |
|
quote: In een woord geweldig, ik heb ze ook gezien, en was zwaar onder de indruk Immortal Pride |
|
Helemaal mee eens, er zijn genoeg death metal bands die kunnen spelen, verstand hebben van compositie of gewoon bruut zijn. Maar Immolation is een klasse apart. Ten eerste dat drumwerk, geniaal en technisch op eenzaam hoog niveau. Die gitaar die met zo weinig distortion wel moddervet klinkt. Maar de sfeer op zich, zo angstaanjagend en krachtig, ik ken geen band die Death Metal op die manier gebruikt. Absoluut 1 van m'n grote favorieten. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
heb immolation ook gezien op x-mass signature |
|
quote: Jaa, dat was gaaf! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja heb ze ook gezien! was ERG ruig!!! [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 04-10-2003 12:37] LAI LAI HEI |
|
quote: Nou dat viel wel mee, vond de reacties maar lauw. Het is ook niet echte pitmuziek moet ik zeggen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: |
|
quote: Ik haat DE PIT Gisteren al die spikes in je arm en lichaam...kutzooi LAI LAI HEI |
|
quote: prima dat jij het vind, maar ik heb het toch echt gezien "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Immolation rules. Komen eindelijk eens waar ze behoren, aan de top. |
|
quote: Luister maar fijn naar je puberale punkrock-CD-tjes dan, das pitmuziek.. Immolation is grote-mensen-metal. Luister er nog maar eens naar als je een grote jongen bent ok! |
|
quote: My thoughts exactly . Fukk pitmuziek, wij willen muziek met pit! |
|
quote: lol, het is niet dat ik immolation niks vind. Integendeel zelfs, goeie band, maar echte pitmuziek vind ik het niet. Dat is dus heel wat anders.. Dus ga jij je vergelijking maar ff op iemand anders planteren. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Een beschrijving waar ik helemaal in kan vinden..de teksten vind ik veelal ook erg heerschend! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ze zijn wel goed ja, maar het drumwerk heb ik beter gehoord. Ik noem een Flo Mounier? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Flo is stukken sneller maar ook stukken minder origineel dan Alex Hernandez -- echt een drummer die met z'n ritmiek een bepaalde spanning weet toe te voegen aan de muziek. Ook een drummer die meer kan dan elk gat dichtslaan met überfills en blastbeats. |
|
quote: lol, Flo en origineel gaan juist samen. Luister maar wat meer naar cryptopsy, dan hoor je dat. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja, dat is dus geouwehoer. Alex en Flo zijn beide, en ook op hun eigen manier, fantastische drummers. Flo heeft een fantastische techniek, uithoudingsvermogen snelheid en originaliteit. Alex gebruikt z'n techniek heel doeltreffend en weet daar heel goed sfeer mee te maken. Cryptopsy en Immolation zijn uberhaupt twee totaal verschillende kanten van death metal. En beide drummers vullen hun band goed aan. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Even wat anders, is die immolation page uit de lucht of zo? Of heeft ie een ander adres gekregen? Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Schijnbaar, maar deze is vandaag nog ge-update: http://www.angelfire.com/ny3/immolation/immolate.html |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |