|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Who cares? Als 'ie maar fucking beukt. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik vind de hoes niet echt cool. Dus het zou zomaar op een plaat van Megadeth kunnen lijken. Gelukkig zal de muziek nooit en te nimmer op Megadeth lijken. Ik ben heel erg benieuwd en ik heb hele hoge verwachtingen voor deze plaat |
|
Kijk inmiddels best uit naar dat nieuwe album (en het optreden op Neurotic): http://www.decibelmagazine.com/featured/streaming-immolation-kingdom-of-conspiracy/ hm..al klinkt die productie wel weer wat raar [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 21-03-2013 18:32] |
|
Die drumsound vind ik niet echt wat. Verder wel prima. Fijn nummer weer. Toch weer een soort warme jas die je aantrekt, dat Immolation. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Lekker bruut nummer. En het uiteinlijk product zal altijd beter klinken dan zo'n audio stream. De hoes is niet echt geweldig nee maar ach...het kan altijd erger zoals die hoes van Phil Anslemo en zijn project met die gastem wan warbeast! https://www.down-nola.com/down/CMS/News/WarbeastAnselmo.jpg Laat maar komen die nieuwe Immolation plaat. bub |
|
Hmm ben nog niet zo stuk van dit nummer. |
|
Hmm, klinkt best lekker en ik vind de hoes eigenlijk best cool |
|
http://www.metalsucks.net/2013/04/08/exclusive-track-premiere-immolations-indoctrinate/ Weer een nieuw nummertje |
|
Lekker bub |
|
En een stream van het hele album: http://www.terrorizer.com/2013/05/08/immolation-kingdom-of-conspiracy-stream/ |
|
De plaat klinkt weer echt goed. Zoals altijd eigenlijk. |
|
Majesty and Decay is eigenlijk het enige death metal album wat ik om de zoveel tijd draai. Is die laatste net zo sterk? |
|
quote: Nee, die nieuwe is veel beter dan Majesty and Decay. |
|
quote:Toch maar eens opsnorren dan. Close to a World Below is trouwens favoriet hier. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ja Immolation is altijd wel gaaf, en deze ook weer, maar tikje saai. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mooi concert van Immolation op Neurotic deathfest dit jaar.Mijn verzoekje werd ingewilligd naar mijn interview. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En? Hoeveel likes leverde het je op op youtube? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Lekker deuntje weer hoor |
|
Let ook op het oude logo Altijd een goed voorteken. Bij In Flames kan je de neergang zo volgen adhv hun logo's. En Metallica KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
|
Nog wat vrijgegeven prachtmateriaal: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind m tot nu toe wel ok, niet wereldschokkend, maar lekker om te luisteren. Vind alleen sinds ze bij NB zitten dat hun productie te "schoon" is, ik vind deze sound niet zo passen bij Immolation, de hele vibe van die albums daarvoor is weg (Unholy cult, Failures, Here in after) |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |