|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: het gaat om het idee Je moeder. |
|
Je moeder. |
|
quote: Dit vind ik echt een ontzettend lelijke bak. |
|
Dat mag, ik heb wat dat betreft een ietwat afwijkende smaak. Zag em op de Rai staan, werd gebruikt om banden te testen (voor boven de 300 km/u ). Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
signature |
|
|
|
Austin Healey maakt ook zeer mooie auto's, het (volgens mij) nieuwste model: Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
hm normaal heb ik niks met hot rods maar deze is behoorlijk vet heb je een foto van de voorkant? Je moeder. |
|
Oudje en gewoon een Datsun, maar toch. De Datsun 280ZX. M'n overbuurman, die een stuk of wat oldtimers heeft, heeft deze ook. Ik vond 'em al mooi in m'n jeugd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Juistem! F40 is meesterlijk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Die spoiler vind ik dan weer ietwat over de top. M'n ene baas heeft deze: Aston martin DB9 En m'n andere heeft net weer een nieuwe mercedes. Ik dacht 6,2 liter amg, maar welke het nou precies is. Die dingen lijken allemaal op elkaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
aston martin Je moeder. |
|
quote: Over de top? Man dit is een klassieker, dat hoort zo. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dat zal best, maar ik vind het niet zo mooi. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-06-2008 22:37] Je moeder. |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
@Karnivoor: kga ff zoeken voor je( het is 1 van Boyd Coddington) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
opzich wel een mooi ding, maar ik vind die grote wielkassen niet echt passen. misschien vanuit een andere hoek Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Haha, wie weet. Het is een bepaalde stijl, heb alleen geen idee welke... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Mustang uit '69 en de Pagini Zonda...wat een geile racebak |
|
Damn, die Mustang!!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:doet me een beetje aan de beetle denken alleen een beetje in overdreven versie. Ik ken mooie auto's met zulke wielkassen. [edit] idd die mustang dat wordt mijn volgende auto [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 03-06-2008 23:09] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |