|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Dat zou zomaar kunnen, ik kan ze niet uit elkaar houden en volgens mij zijn er meer replica's dan originele. Die BMW is dat een 2002? |
|
quote: Je ziet die vent echt super voorzichtig rijden af en toe. Zal me niks verbazen dat als je iets te over enthousiast word met je rechtervoet je gelijk linea recta gaat hek hangen. Machtig apparaat dat wel. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: Hummers zijn voor negers. More Evil0r Than Skelet0r |
|
http://www.youtube.com/watch?v=0yLcfZCatRM&feature=PlayList&p=C393AC96790ABD6B&index=0&playnext=1 Crispy geluidje toch? Afgelopen week dit ding nog gezien. Stond bij de Audi dealer ergens in Zeeland (waren we met vakantie). More Evil0r Than Skelet0r |
|
Deze stond afgelopen maandag hier in de buurt op Rotterdam Zuid. Ongetwijfeld gejat ofzo, maar het zag er wel leuk uit. |
|
en natuurlijk deze |
|
quote: Wat is daar mis mee swa, niet fatoe brada? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Lang niet altijd hoor. |
|
Maar die naait met negers!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mooi in de lak zeg. Mijn interieur is hetzelfde, alleen heb ik de alminium trans am plaat voor de km teller.. hehe hij heeft zelfs ook een B&M speed shifter. Toch zal ik de mijnes niet zwart doen. Maar wel een gave resto geworden. Bij mij is ondertussen de gehele auto gestript, motor ligt uit elkaar en wordt geupdated. Body gaat naar de plaatwerker. ik ben bezig met de kleine onderdelen te stralen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
En wanneer krijgen we het resultaat te zien Roel? spelfout weggehaald... |
|
april/mei Gurbe.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
meer old-school gaafheid |
|
nice |
|
|
|
Lelijke kont. Alsof ze de achterkant van een snelle racemotor op een auto hebben geplakt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die is dan ook om de 24 uur Le mans uit te rijden. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 15-11-2009 20:17] the only pleasure is pain |
|
Wat een sjonnie bakken zeg, vreselijk. |
|
Die bovenste is een Alfa toch? Neh... Die Kadett daarentegen is wel weer vet! Je moeder. |
|
Deze vond ik vroegah, maar ook nu nog, echt te gek. Datsun 280 ZX. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ah, ok. Wist ik niet. Ik kijk nooit (auto)sport. Ik heb de sportkanalen zelfs niet in mijn tv gezet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |