|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Als jullie dan nog even een jaartje wachten stel ik mijzelf en m`n Trans am uit 74 beschikbaar Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: |
|
Gelukkig hebben die gasten van audi nu meer smaak gekregen. Wat een foeilelijk ontwerp. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
zo lelijk dat het weer mooi wordt, |
|
In de catagorie écht oude auto's: Je moeder. |
|
quote: Heb jij al aangifte gedaan bij de politie dat je je smaak kwijt ben??? zou ik toch snel gaan doen. Vanaf die quattro begint het ergens op te lijken. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik ben niet zo van de pimperij maar dit vind ik toch wel vet. |
|
wtf???! doet Porsche dit ook al? signature |
|
Yeah, mooi ding! Je moeder. |
|
Panoramera ofzo? Als we dan toch voor groot gaan: De Cayenne Magnum van Techart Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Gaaf bakkie. |
|
AAAAAAAAAARRGHH De nieuwe Chevy El Camino [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 16-07-2009 23:25] the only pleasure is pain |
|
El Camino is toch Chevrolet? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
je hebt helemaal gelijk, ga even mijn text veranderen. wel wazig want de site geeft aan Pontiac the new El Camino?? Crisis resultaat?? [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 16-07-2009 23:27] the only pleasure is pain |
|
Ken je klassiekers Vind em trouwens niet echt geslaagd. De ouwe El Camino is prachtig Edit: Ja, ik zag ook een paar keer Pontiac voorbijkomen. Misschien kredietkutzooi gerelateerd idd. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 16-07-2009 23:30] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Sorry, schijnt toch echt een pontiac el camino te zijn. En ik vind de nieuwe ook errug lekker ogen. De oude is altijd goed natuurlijk... the only pleasure is pain |
|
Ook cool, Wel vreemd... Wat vindt je van die Cayenne Magnum hierboven gepost? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Past precies bij me onder de carport geloof ik!! Mooi ding inderdaad. the only pleasure is pain |
|
Oe, doe mij die oude maar dan! Je moeder. |
|
quote: Waar zie jij Pontiac dan staan??? Volgens mij is de El Camino toch echt van Chevrolet!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Pontiac is verstoten door GM. Die maken helemaal niets meer! Hij draagt wel een pontiac logo Misschien wel een concept car. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 17-07-2009 10:31] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Oke.. Dit zou dus het nieuwe paradepaartje worden die eind 2009 onthuld zou worden. Aangezien Pontiac failliet is laten gaan door GM, zal er van productie niet meer gesproken worden. misschien Gaat Chevy hem uitbrengen. Tis gewoon een G8 met achterbak Geef mij als Pontiac fanatic maar gewoon de ouwere El camino made by Chevy!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Chevrolet maakt tegenwoordig toch alleen maar Daewoo modellen? |
|
Nee hoor!! das een andere markt. De nieuwe Camaro lijkt in geen velde nen wegen op een deawoo magnetron. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |