|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: +1! |
|
quote: Zal er laatst ook eentje staan. Prachtige wagen. Alleen jammer dat die in het mint groen was. |
|
Deze heeft m'n andere dirredeur op het werk. http://www.mercedes-benz.nl/content/netherlands/mpc/mpc_netherlands_website/nl/home_mpc/passengercars/home/new_cars/AMG_/models/s_65_amg.html Euh... http://www.vkmag.com/videos/videos_honda_tuning/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dodge Charger Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Against God and Government |
|
quote:oeeeeeeeeeeeeeeeh mooie bak Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ik vind die DC3 Dakota toch wel mooier Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
iedereen weet dat ribbels een blikje sterker maken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Laatst in zo'n auto gezeten: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: zal ik mn vriend eens vragen of je een keer mee mag gaan cruisen? tis wel een '66 wat ie heeft, maar das ook een coole bak persoonlijk vind ik de '66 eigenlijk ook wel wat meer hebben, maar das smaak eh "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: En dan hebben ze wat te mekkeren over de PC Hoofdtrekkers, deze bakken zuipen meer dan een Audi A8. Audi S8 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
oh en eleanor mag natuurlijk niet ontbreken in dit topic: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
|
|
ik ga toch voor de twee daarboven Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:maar ze zijn wel een stuk vetter 't was erg gaaf om met deze back off track te gaan die audi is ook wel erg mooi Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: grasmaaier voor mensen met haast? huhuhuh Je moeder. |
|
Maak jezelf niet belachelijk Jaap als je onwetend bent. |
|
ik ben alwetend Je moeder. |
|
Dan mag je mij vertellen wat voor een auto dat is, ook type aanduiding graag. |
|
ik antwoord uiteraard niet op retorische vragen Je moeder. |
|
ja hallo.. klik met je rechtermuisknop op het plaatje en crtl c, ctrl v in google Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nee, ik ben god Je moeder. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |