|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind alleen dat geluid van die blowers altijd zo jammer. Lekker geluidje: Je moeder. |
|
Doet me niks, die geluiden... de geluiden en gezichten van deze onervaren bijrijder daarentegen! |
|
Haha prachtig! Je moeder. |
|
Buick Riviera Boattail. Hij mag alleen die wielkas wel even checken of dat roest is.... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-01-2011 13:49] Je moeder. |
|
Rock 'n roll: Deze foto's zijn overigens genomen tijdens de Neste Rally Finland... zeg maar gerust de "Elfstedentocht voor Finnen"; >500.000 toeschouwers (excl. TV) en dat op 5M inwoners. Docu over dit evenment, voor de liefhebbers: http://www.youtube.com/watch?v=CQ-TIGO-Ygw |
|
Je moeder. |
|
Ja, rat rods zijn leuk offroad buggys' ook |
|
Mooi spul ja, machtig crossen en niet kapot te krijgen! Ik wil nog wel eens in zo'n ding rijden. Maarja, ik wil nog wel in zoveel auto's rijden. Je moeder. |
|
Prachtige karretjes post je hier Karnivoor!! Jij bent echt wel een liefhebber van mooi spul !! mental |
|
quote: Lijkt wel een beetje op mijn Kadett. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Een kameraad van me heeft zoiets! Toen ik nog bij hem in de buurt woonde ging ik vaak met hem crossen in het bos (van z'n schoonouders)... het was vaak vechten wie op de kleine quad mocht crossen, want dat is stiekum gewoon veel leuker dan zo'n lomp groot ding. Maar om eerlijk te zijn zal zelfs dat nooit m'n hobby worden, ben meer een sleutelaar. |
|
|
|
Ik vind die blowers op het blok er altijd wel gaaf uitzien. Maar ze klinken dan gelijk als stofzuigers op vol vermogen. Je moeder. |
|
Ik blijf een zwak houden voor die ouwe Opeltjes, kijk deze Commodore dan Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: +1 opel heerscht ( ik ben het eens met flebbie... ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
deze vind ik geweldig: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
jaa die c kadettjes zijn echt schattig, vooral de coupe had er nog bijna 1 gekocht, maar dat ding was zo ontzettend krokant, ik deed de kofferdeksel omhoog en keek dwars door de bodem heen B Commodore is ook nice Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: die commodores zijn leuk! ik moet eerlijk zeggen dat ik die nog nooit gezien had maar ik ben nu al fan "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
deze kwam laatst op de snelweg voorbij gesnord "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
gaan we weer... |
|
Datsun 240z |
|
jammer dat ze die wielschermen zo verbreed hebben, maar wel een mooi model ja ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: dan ben je echt een baas! |
|
signature |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |