|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat een cheap-ass promofilmpje voor zo'n dure bak en de letter vanvliet.nl zitten ook schots en scheef. |
|
quote: Het mocht inderdaad geen reet kosten en de wagen mocht de showroom niet eens uit.... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: gellukig allemaal geregeld, ook met verzekering enzo. Zodra ik kan, haal ik em op. Zoals je ziet ben ik bijna aan de brug fase toe.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Je moeder. |
|
binnen een paar weken met deze wagen gaan racen in Frankrijk op Circuit. DVD opnames zal ik zeker laten zien signature |
|
Welk circuit? |
|
quote: Cool. Blijft een gave bak trouwens. |
|
quote: http://www.circuit-de-folembray.com/cpsra.aspx [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-01-2010 20:27] signature |
|
Eerst Verkenning met een Subaru GT Turbo signature |
|
quote: +1 , de eerste volvo in jaaaaaren waar uberhaupt een beetje een eigen look en design in zit , en natuurlijk heel licht gemodelleerd naar de fantastische p1800. |
|
En weer veel edelbrock dingen binnen en alles verchroomd!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Geen woorden, maar foto's Roel. |
|
quote: Dit blijft de enige echte gave Volvo. More Evil0r Than Skelet0r |
|
|
|
quote: Beetje jammer om op zo'n moderne klassieker zulke lelijke standaard tuning spiegels te zetten. Je moeder. |
|
nieuwe aanwinst van mij en de overige clubleden. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
WTF More Evil0r Than Skelet0r |
|
Zijn die foto's verkeerd gecropt of ben je overgestapt op Camaro's voor invaliden? |
|
Hahaha, ik lig dubbel hier. |
|
quote: heb je ook wel nodig om erin te passen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
heey roel, je bent nog syeeds geinteresseerd he? meneer hier wordt ongeduldig.... ik weet wel dat je m nog wil maar als ik het nog even vraag is meneer weer gelukkig hij heeft iemand uit zwijndrecht die m misschien wil kopen, maar als jij m nog steeds wil houdt ie m voor jou vast. en het sneeuwt nog steeds daar zeker? [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 12-02-2010 8:55] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Boeiender |
|
quote: Hey Jack.. Natuurlijk wil ik em. Maar aangezien ik em alleen niet kan tillen, moet ik hulp hebben. aangezien de meeste " vrienden" wel geholpen willen worden maar bij helpen niet thuis geven. Is het even lastig om het op te halen. Zodra de gladheid weg is plus hulp aanwezig is bel ik z`n Pa en haal de boel op. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |