|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Wordt de Camaro als Chevrolet Camaro uitgebracht dan? Gezien de Corvette tegenwoordig wordt uitgebracht zonder Chevrolet ervoor. |
|
Camaro anyone?????? 8.1 ltr [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 24-07-2009 16:38] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
godverdomme, dat kreng doet aardig lang over de burnout. Geluidje als hij zijn voet van het gas haalt is wel een beetje raar, net een slangetje dat sist.. the only pleasure is pain |
|
Beetje irritant zelfs, na de 5e keer ging ik me er iig flink aan irriteren. Maar daar zit aardig wat power onder z'n rechtervoet. Wil ik ook hebben! Damnit. Je moeder. |
|
|
|
streched Ferrari?? the only pleasure is pain |
|
Wtf?? Geen porum joh... Zal vast ook voor geen meter rijden vrees ik. Je moeder. |
|
quote: Denk het ook niet, maar ziet er wel leuk uit, |
|
Een keer wat anders, dat wel. Neh, ik hou het lekker bij m'n eigen racemonster Je moeder. |
|
quote: Haha, maar kunnen daar ook zo veel mensen in als in deze? haha zal zeker beter rijden! |
|
Ach, in een klein Japannertje hebben we al eens met 8 man gezeten, dan kan m'n 206je dat ook wel aan Alleen even oppassen met de drempels dan omdat hij verlaagd is Je moeder. |
|
Als we dan toch stretched gaan, doe mij maar een Hummer met dit interieur: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Mooie fotosjop zo midden in een meertje Je moeder. |
|
Haha, maar ik heb het over met zo veel mensen in de auto en ook nog lekker kunnen zitten, nouja zitten die kuip stoeltjes van een ferrari niet heel erg comfortabel voor een lange rit... |
|
quote: The Hummer-hovercraft limo |
|
Is verder niks met de foto gedaan idd hehe. Dat zie je toch!? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Passat CC is ook wel een vet ding, je ziet ze alleen niet zo enorm vaak. Je moeder. |
|
Hier in Amsterdam best wel veel eigenlijk. Met een flink pakket erop is ie wel ok, standaard totaal niet. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Of zoeen: Erg hoog pimp gehalte maar voor de verandering best wel Je moeder. |
|
Dikke shizzle. Heb vorig jaar op de RAI in zo'n soort mogen zitten, een CLS 55 AMG. Ook een zwarte. Poooierbak alom hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Vooral die achterkant vind ik vet, de koplampen vind ik wat minder, beetje Japans ofzo, iig niet echt passend bij de rest van het ontwerp. Je moeder. |
|
Tsja, beetje samenraapsel van alles wat ze al hadden. E, CL, S en SL. Beetje inteelt en dan krijg je dit hehe. Heeft wel een megadroge roggel als je 't gas diep intrapt, klinkt fijn! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zekers! Je moeder. |
|
Check deze Corvette hehe, hoe lelijk: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |