|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Mwoah, ben niet zo'n 9-3 fan. Het model dat ik heb is een van de weinige mooie wat mij betreft, maar dan ook alleen als cabrio. De normale 9-3 uit 2001 vind ik weer een stuk minder. |
|
'70 Plymouth Hemi 'Cuda: Niet echt in originele staat, '69 Plymouth Hemi Cuda: '71 Plymouth Hemi 'Cuda '70 Oldsmobile Cutlass: '71 Chevrolet Camaro: '80 Camaro met sidepipes (): '70 Chevrolet Corvette, eveneens met sidepipes: '73 Pontiac Firebird Trans Am (Zoeen als Vikingblood heeft maar dan '74): '79 Pontiac Firebird: En nog één: '82 Pontiac Firebird: '85 Chevrolet Corvette: En last but not least, '92 Pontiac Firebird (): Je moeder. |
|
Dan moet ik ook!!11! Jammer dat de achterklep openstaat, maar toch: Bij de garage. :') Binnenkort eens goede foto's maken. |
|
|
|
Lijken me best leuke auto's, maar toch ook wel weer te tokkie eigenlijk.. |
|
Geen snobbenbak idd. |
|
:') |
|
Ach zolang je hem origineel houdt kan het, vindt ik. Als je ook maar een beetje begint te tjoenen is ie gelijk mega-sjonnie. |
|
quote: Gewoon een net autootje toch? Tenminste geen lilleke Saab-gay-ass-shitbak. Boeiender |
|
quote: Dat zijn toch geen GTI velgen? En volgens mij heeft hij ook een extra verlaging gehad. Maar met deze mate van tuning kan ik zeer goed leven, sportief met een stoer karakter zonder te vervallen in Sjonniestyle. Je moeder. |
|
Ik denk dat je gelijk hebt... hij blijft mooi. |
|
quote: grote saab fan hier, en ik moet zeggen, de nieuwe 9-5 rijdt erg erg goed I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
M'n shoarmasloep staat in de Auto Motor Klassiek! Tweede pagina onderaan, de bordeaux rode. ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
sidepipes don't fit side pipes do fit |
|
Die beschermkap hoort er inderdaad eigenlijk niet omheen... Je moeder. |
|
Al die Camaro's enzo vind ik maar gaye bakken. Vroeger reden altijd die Molukkers enzo in van die Camaro's met kettingsturen en dat soort ongein. |
|
Wat een ellende, die Golf niet mee gerekend, die Mk V is misschien wel de mooiste uit de serie. De nieuwe Scirocco is mooi om te zien. Veel gezien in Zwitserland, Subaru en de nieuwe Legacy is er niet slechter op geworden. |
|
Fuck al die pauper bakken die hier gepost worden. Een beetje kerel rijdt in zoiets. dit is wat auto's betreft echt mijn natte droom. Evil Dick |
|
Smaak heb je dus ook al niet. Jammer. Boeiender |
|
Laatst een paar dagen in een Mercedes C200 Elegance Station gereden. Da's pas een auto. Of Jaguar, ook vaker in rondgereden, zo'n X-type van een maat van me. Daar kunnen die Camaro's niet tegenop. Zelf rijd ik een zilveren Volvo S40 met spoilertje en halfleren bekleding. Sportief doch stijlvol. Met van die patserbakken als Camaro val je gewoon een slag op. [Dit bericht is gewijzigd door Heidenkloon op 19-08-2010 23:26] |
|
Deze dus. |
|
Ik heb alleen niet die bodykit erop. Dit is hem wel ongeveer. Ik heb alleen nog van die zwarte plastic randen in de wielkasten. En deze is zonder 't spoilertje. [Dit bericht is gewijzigd door Heidenkloon op 19-08-2010 23:53] |
|
Heersend wagentje, toch? Ik kan er uren naar kijken. |
|
quote: Doe dan minstens een Humvee ipv deze afgeleide elitepooier-auto. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |