|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: vooruit dan.. 9000 euro`s erbij Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ai....... zo lief kan ik niet kijken hoor! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Nou ik vind half al meer dan genoeg! Volksmentaliteit voor klootjesvolk. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ah, wat auto's gevonden voor de auto cross? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
huhu kriebel me ff...kan ik ook lachen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik ben niet op mijn sterkst vandaag. Alles al gedaan wat je wou doen aan die auto's? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
aan de motorklep te zien mis ik nog wat....verfbeurtje maybe?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ghe ghe, wou het niet zeggen. Niet de hippe 2 tone? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
nee.. gewoon rood. alleen een nieuwe klep aangeschafd, omdat de andere niet voor dit type was. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
1929 Duesenberg Lebaron. Onmisbare accessoires bij deze Auto: |
|
quote:Die linkse hoort toch zwart te zijn met zo'n rood lichie dat heen en weer gaat? Oh ja, en lullen moet ie dan ook nog. |
|
quote: Euh nee. Als het een TransAm was, was je poging om geinformeerd te klinken wel gelukt. Maar dit is geen TransAm. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Idd, het is een Pontiac Firebird als ik me niet vergis. |
|
quote: , cool |
|
quote:Kan ik het helpen dat ze bij Pontiac alle modellen zo fantasieloos op elkaar laten lijken? Iets waar andere merken ook goed in zijn overigens. |
|
quote: Juist... Formula 5.0 wel te verstaan. Chelman is right. En bij een trans-am hadden er luchtinlaten op de voorste spatborden moeten zitten.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Maar goed dat jij er geen verstand van heb. Ga jij maar lekker in een Prius door het leven.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Je krijgt hier blijkbaar ook op andere manieren iemand op de kast dan door 20 euro op de kast te gooien... |
|
quote: Anders kom je zelf eerst uit die kast. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jij krijgt mij niet op de kast hoor!!! Anders had je wel een half jaar ban te pakken Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Een half jaar Nou, dan was je nog onvlambaarder geweest dan LPG. Maar een Prius... |
|
Dodge Charger '70: Plymouth Fury '59: Ford Mustang '65: Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
ah, die mustang.... Herman van de bakker |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |