|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
verdorie kom net niet aan dat bedrag. Vandaag op mijn werk kwam er een leuke Hybride auto uit een trailer, namelijk de Frazer Nash Namir. Zag er echt goed uit. the only pleasure is pain |
|
Damn.. Zou de carglass die ramen ook op voorraad hebben??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
LOL @Chelman |
|
quote: |
|
vloeken in de metalkerk... One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
vloeken mag in de metalkerk geen camaro maar ook leuk bakkie: [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-04-2009 19:53] Je moeder. |
|
De enige mooie auto is een afwezige auto, met het bloed van overreden gereformeerde christenen aan de bumper, en een swastika-sticker op de motorkap, met een joodse neger die gepijpt wordt door een scientology-gelover die bij de overheid werkt. Daarbij: www.4chan.org |
|
En gelijk maar een motor gekocht!!!!!! Geintjeuhhhhhhhh... Die is van een maat van me 800 pktjes. Is hij al 20 jaar mee bezig en die wordt in een Hot rod van 1935 gebouwd. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Verdomd gaaf bakkie, ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat. |
|
Vette bak Roel! spelfout weggehaald... |
|
tering! hebben! vette bak roel! wat zijn je plannen ermee? Je moeder. |
|
Strippen, schuren verven opbouwen. Interieur is leder en compleet. moet wel wat delen vervangen ivm een klootzak en boxgaten. ledere bestuurdersstoel moet gerepareerd worden. Motorblok wordt gereviseerd. Subframe achteras en aandrijf as zal worden gestraald en mooi rood worden gespoten. Auto blijft btw gewoon wit. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Very pimpin' Roel! |
|
Het interieur is er nu geheel uit. Ziet er over het algemeen goed uit, alleen het achterraam is rot. Houdt me weer van de straat.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Prachtig ding, man! Hoeveel en welke heb je nu precies? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb nu dus die rooie Firebird Formula 5.0 v8 uit 1987 en een Firebird Trans Am 6.6 v8 uit 1974. This doesnt mean that it will be the last one. In de krant stond immers. Roel had het liefst 10 pontiacs. En dat ga ik toch echt wel proberen te halen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Nou vind ik de Mercedes G-series altijd erg mooi, maar nou kwam ik deze tegen. BRABUS G V12 S Biturbo: World's Most Powerful Consumer Off-Road Vehicle quote: Oh, prijs vanaf 379.000,- Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Wauw wat een coole wagen! |
|
quote: je had toch nog een amerikaan? heb je die weggedaan? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
oh, enne, doe dat stukje uit de krant ook effe dan altijd leuk ^^ "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
http://www.ad.nl/autowereld/3183166/Roel_had_het_liefst_tien_Pontiacs.html Ik heb die fiero op de trans am ingeruilt.. Fiero is een beetje jonge jongens auto.. Ik wil de meer rijpere wagens Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Wat een leuk stukje man. (wel sneu verhaal over Pontiac..) |
|
Heb er een mooie foto reportage aan over gehouden. 150 stuks. Ach ja.. ze zetten het project "pontiac" even in de vriezer. NA de economische malaise gaan ze gewoon weer produceren. Er stond al een 2010 Firebird in productie. Zal wel een beetje op de 2008 camaro lijken. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |