|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha +1, vooral die eerste. |
|
Je moeder. |
|
quote: Opel Calibra?! Wat lelijk gephotoshopt, niet normaal meer. |
|
quote: Klopt. Sterker nog: Ik weet ook wat bijvoorbeeld voetballen, schaatsen of darten is. Dat wil nog niet zeggen dat ik ook de behoefte heb er naar te kijken. Dat ik niet kan deelnemen aan al die enorm boeiende gesprekken erover aan de koffietafel op het werk of op het gemiddelde feestje ervaar ik gelukkig niet als een gemis. Ik lees in die tijd wel gewoon een krantje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Niet super mooi ofzo zich maar wel erg gaaf |
|
Om maar weer even tegendraads te doen: Persoonlijk vind ik dat soort ietwat robuuste modellen juist mooier dan al die gelikte sportmodellen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Je bent zelf een robuust model. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
@XXL, ik ook maar ik vind al die kleurtjes en logo's een beetje jammer. Ik zie liever wat roestplekken, menie en deuken hier en daar. |
|
Die zooi kan d'r gewoon af en wat deukjes zijn ook snel geregeld. Met de roller mat-zwart maken en je hebt een gave rat-car. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als ik m'n ouwe sierra nog es door de keuring krijg ga ik er ook een ratcar van maken denk ik.. spelfout weggehaald... |
|
quote: wijf! |
|
Ik ben gek op Johnny bakken!! Zal jullie deze auto ook niet verbazen. Deze is ook mooi (vind ik dan ) [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 16-11-2009 16:18] the only pleasure is pain |
|
quote: Ik lul er ook niet over aan de koffietafel, maar ik kijk er graag naar. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik moest vandaag bij een mercedes en nog wat merken dealer een paar cayenne en mercedes amg banden halen en brengen en daar stonden me toch auto's... Deze was wel heel bruut. Of hij nou echt mooi is, tsja, wel bijzonder. Maar ja, 1,2 miljoen euro... http://www.ad.nl/ad/nl/1006/Autowereld/article/detail/426218/2009/08/22/De-duurste-Mercedes-aller-tijden.dhtml En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
wat voor werk doe jij? de titel voor de minst gslaagde proto gaat naar; |
|
Ik werk bij een bedrijf wat bedtextiel verkoopt aan grote bedrijven zoals wehkamp, neckerman en dat soort zaken. Maar ik ben daarnaast ook zo'n beetje de allesdoener. De auto's van de dirredeuren kregen hun winterbandjes, vandaar. Oja: wat een lelijk ding, zeg. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-11-2009 20:34] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Saab is dood signature |
|
Misschien toch niet: quote: bron: autoblog.nl ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
Nu weet ik het nut van die enorme achterspoilers ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
Mijn favoriet blijft nog steeds de Pontiac GTO uit 1967. THE GOAT! Here kitty kitty kitty! |
|
2010 Mercedes Benz SLS AMG - oftewel de nieuwe Gullwing |
|
Die vind ik dan weer niks eigenlijk... Je moeder. |
|
TVR Speed 12 (Cerbera) Niet mooi, wel bruut. Deze auto rijdt jóu, niet andersom Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
De auto rijdt jou aan gort ipv jij de auto? Je moeder. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |