IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 26-09-2008 23:38 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 26 september 2008 23:33 schreef Greycloak het volgende:
Ik geef jou helemaal gelijk..? Ik denk dat er weinig mensen zijn die dezelfde conclusie als jij durven trekken.


eh
iedere alinea van jou begint met 'klopt helemaal', 'ben ik met je eens' vervolgens een halfslachtige 'maar' of 'als we nou dat hadden'...

ook leuk dat jij denkt aan engeland, maar nogmaals, wij als nederland hadden er geen fuck aan.
volgens jou mochten we niet naar andere landen kijken voor onze verdediging...

quote:

Ik vind kantklossen een infantiele hobby, wat is je punt? Dat iemand die meer verstand van zaken heeft dan jij een infantiele hobby heeft omdát ie meer weet van dit soort dingen?
Weet je, je bent best grappig.


blijkt maar weer dat feitenkennis nog geen verstand van zaken is...



##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 26-09-2008 23:41 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 26 september 2008 23:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
Het schijnt dat als men iets als een hobby heeft, dat men daar best veel van weet.



dat ik veel weet over het eurovisiesongfestival maakt mij nog geen goede deelnemer



en ik zou ook de volgende winnaar niet kunnen voorspellen
en je zal mij ook niet horen zeggen dat frizzle sizzle meer kans had gemaakt als ze nog in het engels had mogen zingen



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-09-2008 23:41 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

*zucht*

Ik denk dat ik me maar bij de meerderheid aansluit en je beschouw als de trol die je bent.



Oftewel, ik ben een sukkel dat ik met je in discussie ging, omdat dat het enige was waarin je was geïnteresseerd. Niet in het verspreiden van feiten maar in het uitlokken van kansloze discussies met mensen die verstand hebben van dingen waar jij de discussie over wilt voeren.

Mazz0l.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-09-2008 23:47 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 september 2008 23:41 schreef ##**Boemba**## het volgende:
dat ik veel weet over het eurovisiesongfestival maakt mij nog geen goede deelnemer






Nee, ik maak ook nog steeds geen atari's, commodores of coleco's. Maar ik mag er wel graag naar kijken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 26-09-2008 23:49 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 26 september 2008 23:41 schreef Greycloak het volgende:
Niet in het verspreiden van feiten maar in het uitlokken van kansloze discussies met mensen die verstand hebben van dingen waar jij de discussie over wilt voeren.


jouw feitjes deden niks af aan het feit DAT HET NIKS UITMAAKTE, het was gewoon ordinair feitjesstrooien, erg geliefd onder nerds (kijk mij eens een eerste persing in roze vinyl hebben van een blackmetalband waar je nooit van hebt gehoord)

kijk eens verder dan die feitjes
kijk naar de grote lijn

dan pak ik mijn boekenkastje er even bij om eens even op te zoeken over die 25%. maar nogmaals; dan verdedigden we niet onszelf, maar verdedigden we engeland. wat dan jouw hele roep om een groot eigen leger voor de eigen verdediging ondermijnt...

dat rotterdam gebombardeerd werd was machtsvertoon, het was geen frustratie, het was een mooi voorbeeld voor de rest van europa.




##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 26-09-2008 23:52 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 26 september 2008 23:47 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nee, ik maak ook nog steeds geen atari's, commodores of coleco's. Maar ik mag er wel graag naar kijken.


zou jij hier in een discussie bij hoog en bij laag willen beweren dat een atari eigenlijk hetzelfde kan als de xbox, maar omdat ze zo stom waren hem niet vierkant te maken, dit niet tot uiting komt?



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-09-2008 23:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Europa bestaat niet, net zomin als AMerika


signature


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 26-09-2008 23:53 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

dat lijkt mij trouwens wel frustrerend

koop je een sloot boeken over de tweede wereldoorlog
waan je jezelf autoriteit

en wordt je met simpele logica door een leek van het forum geveegd...





##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 26-09-2008 23:54 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 26 september 2008 23:52 schreef Hypnos het volgende:
Europa bestaat niet, net zomin als AMerika


voor de oorlog nog wel



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-09-2008 23:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 26 september 2008 23:52 schreef ##**Boemba**## het volgende:
zou jij hier in een discussie bij hoog en bij laag willen beweren dat een atari eigenlijk hetzelfde kan als de xbox, maar omdat ze zo stom waren hem niet vierkant te maken, dit niet tot uiting komt?




kunnen is relatief

resonantie door middel van nut teweegbrenging is wat de mens zou moeten drijven vanuit zijn binnenste

niet zoals het "brengen" van het nieuws belangrijker wordt dan de feiten - of nog belangrijker, de emotionele en rationele beleving zonder het "relatie-voorstel" van betuttelende media - Zoals Amerikaanse of waar ze ook vandaan komen. "AMerika" ophemelen is erger dan ertegen zijn (in gradaties), want als je voor bent, ben je tegen de rest (zoals de leider zegt). Ertegen betekent dat je nog kunt nuanceren. Niet kunnen nuanceren is het einde van wijheid .
Kennis is de angst voor veralgemening

Nietschze en zo


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-09-2008 23:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 26 september 2008 23:54 schreef ##**Boemba**## het volgende:
voor de oorlog nog wel




oorlog bestaat niet meer
alleen in Afrika


alleen imperialistisch economisme
en "Amerika" heeft veel te verliezen dus veel nood aan oorlog


signature


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 26-09-2008 23:59 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

goh

ben het met hypnos eens

(denk ik)


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2008 0:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

eens zijn is relatief

je kunt het niet "niet eens" zijn over feiten

interpretaties wel
ik vind mijn stellingen geen hypothesen maar hypnosthese

feiten zonder analyses over 20 jaar

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-09-2008 0:03]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2008 0:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

nieuws zou moeten zijn zoals wiskunde


minimum aan onweerlegbaarheid

zoals in wiskunde, hoe heet dat, dat twee loodrechten op eenzelfde rechte nooit elkaar raken...

kun je niet bewijzen maar is zo

shit, ben woord kwijt


signature


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-09-2008 0:07 by M. Profiel van M.

Axioma


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2008 0:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

jaaaaaaaaaaaaaaaaa

dankt u


signature


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 27-09-2008 0:14 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 27 september 2008 0:06 schreef Hypnos het volgende:
nieuws zou moeten zijn zoals wiskunde


minimum aan onweerlegbaarheid

zoals in wiskunde, hoe heet dat, dat twee loodrechten op eenzelfde rechte nooit elkaar raken...

kun je niet bewijzen maar is zo

shit, ben woord kwijt


je zou een oneindig aantal interpretaties van het nieuws moeten hebben
en daar dan ook besef van moeten hebben...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2008 0:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

besef alleen is niet genoeg


ik besef dat ik een asshole ben, maja... als je er niets mee doet

ik besef ook dat ik een anti-asshole ben

ik besta uit uitersten en ik probeer het midden te houden

ook niet extreem het midden houden, anders ben je net zo extremistisch als de mensen die consequent een kant kiezen.

waar sta je dan? weet ik veel!

maar op het vlak van "nieuws" ga ik er vanuit dat er nieuwe elementen toegevoegd worden om het plaatje te vervolledigen, en als die steeds uit dezelfde hoek komen (Reuters en Belga en Amerikakakak en Europipipipi) dan word ik opstandig en rebels. Dan kopt het niet want het heeft nog nooooit geklopt,

allleeen met waaghals journalisten en zo, en die zijn stupide in hun eigen zingeving vind ik, al ben ik blij dat ze er zijn


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-09-2008 0:44 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nieuws maar weer, geen interessantdoenerij en andere hete lucht!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 27-09-2008 0:49 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

Nieuws maar weer, geen interessantdoenerij en andere hete lucht!





[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 27-09-2008 0:51]


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 27-09-2008 0:52 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

Nieuws maar weer, geen interessantdoenerij en andere hete lucht!



Tenzij er iemand een bannetje wil, nieuws!

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 27-09-2008 0:52]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2008 0:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Drie jongens en een 13-jarig meisje moeten in Alice Springs (Australië) terecht staan voor doodslag en verkrachting van een 14-jarig meisje. Ze sloegen de tiener bewusteloos met een stuk hout. Het slachtoffertje was eerder het ziekenhuis ontvlucht, waar ze werd behandeld voor een levensbedreigende bloedziekte. Het meisje overleefde de gruwel niet, ze stierf enkele uren later.

Vriendje
Het 14-jarige meisje had vrienden en familie niet verteld over haar ernstige bloedaandoening en de behandeling. Ze ging lopen in het ziekenhuis om haar 17-jarig vriendje te zien.

Liefdesrivale
Maar ze stuitte eerst op een 13-jarige liefdesrivale. Het kwam tot een ruzie en de jaloerse ex sloeg het zieke meisje meermaals met een stuk hout op het hoofd. Ze zeeg bewusteloos neer op het voetpad.

Onverschillig
Daar lag ze drie uur lang. Voorbijgangers verklaarden achteraf dat ze dachten dat de tiener gewoon een dronken roes aan het uitslapen was. Er is ondertussen veel kritiek op de onverschilligheid van zowel de voorbijgangers als het ziekenhuispersoneel dat het vertikte achter het 'ontsnapte' patiëntje aan te gaan. Dat het slachtoffertje een aboriginal-meisje was, maakt de controverse alleen maar groter.

Verkracht
De enige interesse die er was, zou het meisje fataal worden. Drie (minderjarige) jongens sleepten het (volgens hen nog steeds bewusteloze) slachtoffertje weg van de stoep en verkrachtten haar vervolgens op de sportterreinen van een nabijgelegen school.

Twee van de jongens verklaarden aan de rechter dat ze dachten dat het meisje dood was. De derde ontkent dat hij meedeed aan de verkrachting: hij stond erbij en keek er naar.

Het meisje stierf enkele uren later aan de gevolgen van de slagen op haar hoofd


weer 100 jaar psychiatrie voorkomen door drie behulpzame jongens


signature


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 27-09-2008 11:04 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 26 september 2008 22:40 schreef ##**Boemba**## het volgende:


jij wil zelfs nog denken dat we hun een bloedneus hebben geslagen, zelfs dat niet. wij waren een kriebel

met een groter leger waren we gewoon jeuk




ken je geschiedenis, de duitsers zijn behoorlijk in de pan gehakt bij de grebbeberg. Verder heeft de Nederlandse luchtmacht 1 van de hoogste killratio's op 1 dag gehad in de gehele 2e wereldoorlog bij de aanval op Nl.
Rotterdam is platgegooid omdat de Duitsers die kloterige Nederlanders met hun WO1 apparatuur niet konden verslaan.
Uiteindelijk hadden we wel verloren maar met een betere leger hadden we de Duitsers het nog wel langer moeilijk kunnen maken.


Een kleine snol zit zo vol.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-09-2008 11:07 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Kijk ik een paar dagen niet, zijn skinpeeler en boemba nog steeds bezig. Dit is nieuws opzich


Suck my piss


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 27-09-2008 11:08 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 26 september 2008 23:02 schreef ##**Boemba**## het volgende:
nee, tijd is nu echt te kostbaar. je kunt niemand meer een jaar van hun leven in laten leveren. dat kon vanaf de jaren 70 eigenlijk al niet meer.
ook dat kwam nog naar boven. degenen die begin jaren 90 nog in dienst gingen werden door werkgevers echt als kneusjes gezien die niet eens in staat waren om onder de dienstplicht uit te komen.
ja, hele omslag enzo. maar ik denk ten goede.



en ik vind het eng dat het cda de partij was die het leger weer nieuw leven in wilde blazen...

sterven de soldaten toch nog een beetje voor het geloof...


Och we hebben nu een gereformeerde lafbek als minister van defensie. Hij bleek ook zo'n beetje de enige in Europa te zijn die vond dat clusterbommen nog wel even in gebruik konden blijven. Naastenliefde gaat zover als de banken van je eigen kerk denk ik dan maar.


Een kleine snol zit zo vol.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen