IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 24-09-2008 18:05 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 24 september 2008 18:00 schreef Jenje het volgende:
Heb je anders nog nooit in Assen egzien


ik kom er ook niet voor mijn plezier
maar pielemans kwam naar mij toe hoor

ik ben toevallig aanstaande woensdag in assen
en dan zul je me ook niet zien



maar pielemans misschien wel
ben dan erg dicht in zijn buurt



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-09-2008 18:42 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Onder het kopje zeer slecht geschreven:
quote:
Victoria Beckham is stinkend rijk van onze redactie
AMSTERDAM -
Victoria Beckham, met nieuw aangemeten kort koppie, en haar man David ruiken hun kans. Het stel lanceert vrijdag een nieuwe geur in hun eigen parfumlijn. Een deel van Fifth Avenue in New York wordt afgezet voor het evenement, dat groots belooft te worden.


Dankjewel telegraaf...



[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 24-09-2008 18:43]


Boeiender


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 24-09-2008 18:52 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 24 september 2008 18:42 schreef MR. N het volgende:
Onder het kopje zeer slecht geschreven:


Dankjewel telegraaf...




jij had de bericht graag uitgebreider en in sappiger nederlands tot je willen nemen?



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-09-2008 18:56 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 september 2008 18:52 schreef ##**Boemba**## het volgende:
jij had de bericht graag uitgebreider en in sappiger nederlands tot je willen nemen?



Ging me meer om de "grapjes" zoals "stinkend rijk" en "ruiken hun kans".

Seth Gaaikema kon het zelfs beter.


Boeiender


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 24-09-2008 19:16 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 24 september 2008 17:58 schreef ##**Boemba**## het volgende:
nee, hij doet moeilijk over mij



en ik weet wie hij is
heb hem waarschijnlijk zelfs gesproken

ik weet waar hij woont
waar hij werkt
waar hij werkte
etc. etc.

ik heb zelfs een keer bij hem aangebeld, maar ik moest bij zijn buurman zijn

(serieus)






KLOOTZAK, je hebt mijn BS meter gesloopt.

Wanneer, hoelaat?
Geef nu eens eerlijk antwoord:

woon je nog bij je ouders ja/nee
heb je een vriendin/vrouw ja/nee
Ben je een lulletje? ja/ja

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 24-09-2008 19:21]


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 24-09-2008 19:18 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 24 september 2008 18:05 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ik kom er ook niet voor mijn plezier
maar pielemans kwam naar mij toe hoor

ik ben toevallig aanstaande woensdag in assen
en dan zul je me ook niet zien



maar pielemans misschien wel
ben dan erg dicht in zijn buurt




TOT ZIENS! Mischien ben ik thuis! koffie staat bruin.
Echt, dit kan niet lang meer duren of jij valt door de mand.



[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 24-09-2008 19:23]


Een kleine snol zit zo vol.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-09-2008 19:24 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Van in Assen wonen ga je wel aardig raar doen volgens mij.... Maar dat is geen nieuws eigenlijk.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2008 19:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Assen de geksteeuuuhhhh














SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 24-09-2008 19:26 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 24 september 2008 19:24 schreef MR. N het volgende:
Van in Assen wonen ga je wel aardig raar doen volgens mij.... Maar dat is geen nieuws eigenlijk.


Vertel mij wat. Heb ook nog 3,5 jaar in Arnhem gewoond maar das nog normaler dan pissen in een boog.


Een kleine snol zit zo vol.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 24-09-2008 19:51 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 24 september 2008 19:18 schreef SkinPeeleR het volgende:
Echt, dit kan niet lang meer duren of jij valt door de mand.



als wat?

ik heb werkelijk geen idee wat jou probleem is

ja ik heb jou of jouw band gesproken op crapfest
althans
dat meen ik mij te herinneren en anderen zeggen dat ik dat deed. mij kennende zal dat niet vleiend zijn geweest

ja, ik heb bij jouw pand aan de GS aangebeld omdat jij in precies zo'n portiek of tussendeel woont als iemand war ik moest zijn een stukje verderop

wat valt er nou door de mand te vallen?

zeg nou even wat jouw probleem is, dan kunnen we daar op verdergaan





Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 24-09-2008 19:55 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

En dit moet persé in een NIEUWS topic dat je zelf geopend hebt?
Ga elkaar mailen ofzo.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-09-2008 20:07 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Beter langharig dan kortdradig, dat zou Boemba's onderschrift moeten zijn .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 24-09-2008 20:08 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 24 september 2008 19:55 schreef Mottighaerd het volgende:
En dit moet persé in een NIEUWS topic dat je zelf geopend hebt?
Ga elkaar mailen ofzo.


quote:

Skinpeeler zou liever homo zijn
Uitgegeven: 23 september 2008 12:28

AMSTERDAM - Skinpeeler, beter bekend als Pielemans, kijkt zo nu en dan met een jaloerse blik naar zijn homoseksuele vrienden. "Ik vind het soms weleens jammer dat ik niet gewoon homoseksueel ben", zegt hij in het oktobernummer van homoglossy ZM.

"Ik heb veel homoseksuele vrienden, die hebben het altijd heel gezellig samen."

Juist de positie als buitenbeentje die menig homo volgens Pielemans heeft, maakt dat hij graag van seksuele geaardheid zou switchen.

"Het lijkt me eerlijk gezegd wel wat hebben, dat gevoel van 'wij tegen de rest'. Ik heb me ook altijd een uitzondering gevoeld."

Moeder

Over de vraag of de zanger op jongens of meisjes valt, wordt al lange tijd gespeculeerd. "Ik consolideer dat beeld graag", zegt hij. "Ik heb soms het gevoel dat zelfs mijn moeder er nog niet over uit is."

Pielemans doet geen moeite om duidelijkheid te scheppen in de kwestie. "Het maakt mij eerlijk gezegd ook niet zo veel uit of Skinpeeler nou hetero of homo is. Het zegt verder niets over wie ik ben of wat ik doe."

Ervaring

Tot op heden heeft de artiest de herenliefde aan zich voorbij laten gaan. "Ik sluit de mogelijkheid niet uit dat ik ooit een keer de behoefte zou voelen om ervaring op te doen op dat gebied", vertelt hij.

"Maar ik heb me vooralsnog nooit dusdanig aangetrokken gevoeld tot een man om het echt te gaan proberen."




zo beter?



[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 24-09-2008 20:09]


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 24-09-2008 20:12 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg



Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-09-2008 20:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

of een krant leze!


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-09-2008 20:17 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Skinpeeler zou liever homo zijn
Uitgegeven: 23 september 2008 12:28

AMSTERDAM - Skinpeeler, beter bekend als Pielemans, kijkt zo nu en dan met een jaloerse blik naar zijn homoseksuele vrienden. "Ik vind het soms weleens jammer dat ik niet gewoon homoseksueel ben", zegt hij in het oktobernummer van homoglossy ZM.

"Ik heb veel homoseksuele vrienden, die hebben het altijd heel gezellig samen."

Juist de positie als buitenbeentje die menig homo volgens Pielemans heeft, maakt dat hij graag van seksuele geaardheid zou switchen.

"Het lijkt me eerlijk gezegd wel wat hebben, dat gevoel van 'wij tegen de rest'. Ik heb me ook altijd een uitzondering gevoeld."

Moeder

Over de vraag of de zanger op jongens of meisjes valt, wordt al lange tijd gespeculeerd. "Ik consolideer dat beeld graag", zegt hij. "Ik heb soms het gevoel dat zelfs mijn moeder er nog niet over uit is."

Pielemans doet geen moeite om duidelijkheid te scheppen in de kwestie. "Het maakt mij eerlijk gezegd ook niet zo veel uit of Skinpeeler nou hetero of homo is. Het zegt verder niets over wie ik ben of wat ik doe."

Ervaring

Tot op heden heeft de artiest de herenliefde aan zich voorbij laten gaan. "Ik sluit de mogelijkheid niet uit dat ik ooit een keer de behoefte zou voelen om ervaring op te doen op dat gebied", vertelt hij.

"Maar ik heb me vooralsnog nooit dusdanig aangetrokken gevoeld tot een man om het echt te gaan proberen."


Toch fijn die opheldering, wat een liefde tussen Skinpeeler en Boemba.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 24-09-2008 20:18 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 24 september 2008 20:17 schreef MMayo het volgende:
Toch fijn die opheldering, wat een liefde tussen Skinpeeler en Boemba.


ja ik ben blij dat die duidelijkheid er nu is

die erotische spanning die je zo op de dag opbouwt...
dat kan niet goed ijn voor een mens






##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 24-09-2008 20:27 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:

'The Godfather beste film ooit'
Uitgegeven: 24 september 2008 13:47

LONDEN - The Godfather is door meer dan tienduizend filmmakers, -kenners en -critici benoemd tot beste film ooit. De maffiafilm uit 1972 van Francis Ford Coppola staat bovenaan de film top 500 van Empire Magazine.

Raiders of the Lost Ark staat op de tweede plaats in de lijst, gevolgd door The Empire Strikes Back. Bekende namen uit de filmwereld, zoals Quintin Tarantino en Mike Leigh, werd gevraagd naar hun favoriete films.

Opvallend is dat klassiekers als Easy Rider en The Sound of Music niet in de lijst voorkomen.


blijkbaar hebben nog teveel mensen The Rocky Horror Picture Show niet gezien...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-09-2008 20:30 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 september 2008 20:27 schreef ##**Boemba**## het volgende:
blijkbaar hebben nog teveel mensen The Rocky Horror Picture Show niet gezien...


Ohja, dat is natuurlijk een geniaaaaaaaaaaaaale film....

Nah, vond er weinig aan.


Boeiender


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 24-09-2008 20:44 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ik de Godfather ook niet


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 24-09-2008 21:44 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 24 september 2008 19:51 schreef ##**Boemba**## het volgende:
als wat?

ik heb werkelijk geen idee wat jou probleem is

ja ik heb jou of jouw band gesproken op crapfest
althans
dat meen ik mij te herinneren en anderen zeggen dat ik dat deed. mij kennende zal dat niet vleiend zijn geweest

ja, ik heb bij jouw pand aan de GS aangebeld omdat jij in precies zo'n portiek of tussendeel woont als iemand war ik moest zijn een stukje verderop

wat valt er nou door de mand te vallen?

zeg nou even wat jouw probleem is, dan kunnen we daar op verdergaan






Wat een ongelovelijke toeval!
crapfest? heb ik nooit van gehoord..
Zonder MMayo voor het hoofd te stoten, bedoelde je daarmee occultfest want daar is de laatste 3 jaar niemand van onze band geweest. Tis het enige fest die mij nu ff te binnen schiet.
Maarre, deed ik ook open?


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 24-09-2008 21:44 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 24 september 2008 20:27 schreef ##**Boemba**## het volgende:
blijkbaar hebben nog teveel mensen The Rocky Horror Picture Show niet gezien...


En dan noem je mij homo?

Maar ik laat je wel met rust hoor. Geen huilie meer doen.

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 24-09-2008 21:45]


Een kleine snol zit zo vol.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-09-2008 21:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Hey een nieuwstopic.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-09-2008 21:49 by MMayo Profiel van MMayo

Nee, men heeft msn en anders zoekt men maar op flamecage.

Nieuws. Topic.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 24-09-2008 21:50]


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 24-09-2008 21:50 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Van Middelkoop betreurt uitspraken
Uitgegeven: 24 september 2008 20:43
Laatst gewijzigd: 24 september 2008 20:44

DEN HAAG - Minister Eimert van Middelkoop van Defensie betreurt zijn uitspraken in Vrij Nederland dat hij blij was dat hij niet in militaire dienst hoefde, en de ophef die zij hebben veroorzaakt.
ANP

"Indien mij geen vrijstelling was verleend, had ik uiteraard gehoor gegeven aan de oproep voor werkelijke dienst. Daarover kan geen misverstand bestaan", schrijft de minister woensdagavond aan de Tweede Kamer. Die had eerder op de dag om opheldering gevraagd.

Van Middelkoop hoefde niet in dienst omdat hij als medewerker van de GPV-fractie in de Tweede Kamer (een voorloper van de ChristenUnie) uitstel kreeg wegens persoonlijke onmisbaarheid.

Keuring

In Vrij Nederland zei hij bij de militaire keuring gevoeld te hebben dat de krijgsmacht niks voor hem was, ook omdat hij moeite had met gezag.

In zijn brief aan de Kamer schrijft de minister dat hij zijn "persoonlijke gevoelens van destijds over het vervullen van mijn dienstplicht en over het accepteren van gezag" reeds lang achter zich heeft gelaten. Als Tweede en Eerste Kamerlid heeft hij steeds zijn "intensieve betrokkenheid getoond bij vraagstukklen over Defensie".

Toewijding

Zijn functie van minister vervult Van Middelkoop met "toewijding en respect" voor de militairen die hun taken op "voortreffelijke wijze" uitvoeren en "met erkenning van de betekenis van de gezagsverhoudingen zoals deze binnen de krijgsmacht gelden".

Van Middelkoop schrijft zijn brief mede namens premier Jan Peter Balkenende en minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie. De Kamer wilde uitleg van laatstgenoemde over een uitspraak van Van Middelkoop over het homohuwelijk. In Vrij Nederland noemde hij dat "de ontbinding van het familierecht".

Standpunt

Van Middelkoop schrijft aan de Kamer dat deze woorden gezien moeten worden tegen de achtergrond van het standpunt dat de ChristenUnie in 2000 innam bij de totstandkoming van het homohuwelijk. Hij zegt zich volledig gebonden te achten aan het regeerakkoord, waarin het homohuwelijk intact is gelaten.

Tweede Kamerlid Joël Voordewind van de ChristenUnie laat in een reactie weten tevreden te zijn over de brief van zijn partijgenoot Van Middelkoop. Voor de ChristenUnie is de zaak hiermee afgedaan.

eruit flikkeren. Direkt.
Als dit mogelijk is kan wat mij betreft Holleeder wel minister van justitie worden.


Een kleine snol zit zo vol.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen