IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2008 20:31 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2008 20:30 schreef XXL het volgende:


Ik was al niet eens naar boven geklommen.

+1, hehehe.


Boeiender


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-10-2008 20:32 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 14 oktober 2008 20:30 schreef XXL het volgende:
Euh... da's een understatement?

Ik was al niet eens naar boven geklommen.


Hehe, ik durf al amper uit een diep bord te eten...


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-10-2008 20:40 by Lionheart Profiel van Lionheart

Kanshebber voor de Darwin Award?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-10-2008 20:42 by XXL Profiel van XXL

hehehe.

Jep.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-10-2008 21:01 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Wat een ontzettende sukkel.


Bruce Banner


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 15-10-2008 12:36 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg



Auw!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 15-10-2008 13:31 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:

Slachtoffers aan het woord in hiv-zaak
Uitgegeven: 15 oktober 2008 11:31
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2008 13:05

GRONINGEN - De slachtoffers in de Groningse hiv-zaak voelen zich bedrogen en gemanipuleerd door de verdachten in de zaak. Dat bleek woensdag uit de slachtofferverklaringen van zes van hen.

"Deze mannen hadden mijn vrienden kunnen zijn, ze gaven me een warm gevoel. Waarom hebben ze dit gedaan?"

Verklaringen

Vijf van de veertien slachtoffers in de hiv-zaak lieten woensdag hun verklaringen voorlezen door de rechter. Een van de slachtoffers nam zelf het woord.

"Mijn leven kapot maken lukt deze mannen niet. Ik wil per se de controle houden over mijn leven", zei hij.

Besmetting

De mannen zeggen een acute hiv-besmetting te hebben opgelopen tijdens de seksfeesten die Peter M., Hans J. en Wim D. organiseerden. Volgens de slachtoffers gaven de verdachten hen een vertrouwd gevoel.

"Ik heb steeds aangegeven hoe bang ik was hiv te krijgen. Dat wisten ze en dus vertrouwde ik ze", schreef een van hen. Volgens een ander hebben de verdachten hem gemanipuleerd. "Ze gaven me het gevoel dat het wel goed zat. Ze hebben me te pakken, de rest van mijn leven."

Medicatie

Volgens de slachtoffers wordt hun leven beheerst door de hiv-besmetting. Ze zitten vast aan de dagelijkse medicatie, hebben vrienden verloren en zijn het vertrouwen in mensen kwijtgeraakt.

"Hiv was voor mij altijd heel ver weg. Ik was er als de dood voor en nu sta ik aan de andere kant van de lijn. Ik kan me het moeilijk voorstellen", aldus een van de slachtoffers.

Grnezne

Uit psychiatrisch onderzoek naar de verdachten bleek dat verdachten Hans J. en Peter M. in hun relatie steeds meer de grenzen op zochten.

"Er ontstond een verslavend effect, waardoor steeds weer de kick werd opgezocht", aldus een psychiater.

Nare dingen

Bij de drie verdachten in de zaak zijn geen psychiatrische of persoonlijkheidsstoornissen aangetroffen. "Ook normale mensen kunnen heel nare dingen doen, als de omstandigheden er naar zijn", verklaren de gedragsdeskundigen het gedrag van de mannen.

Extremen

Volgens Wim D., partner van Peter M., waren de seksfeesten vooral onderdeel van de kicks die J. en M. zochten. "Sinds het contact met Hans is het compleet misgegaan. Zij zochten de extremen op en ik raakte er ongewild bij betrokken. De enige manier om het te stoppen was om Peter de hersenen in te slaan. Ik kon het niet keren."

Peter M. zei niet te begrijpen waarom hij gefixeerd raakte op seks. "Alles ging goed in mijn leven, maar de drugs hebben dat verpest. Ik ging er te ver in door, dat is mijn verklaring. Ik snap heel goed dat ik iets heb gedaan dat niet kan. En als ik schuldig ben, moet ik daarvoor worden gestraft. Maar door mijn detentie ben ik al alles kwijt. Wat voegt zoveel jaar celstraf nog toe aan het besef dat ik nu al heb over wat er is gebeurd?"



die slachtoffers zeggen eigenlijk hetzelfde als de daders: ik wist niet dat je van het inspuiten van andermans bloed hiv kon krijgen



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-10-2008 13:41 by Lionheart Profiel van Lionheart

Stelletje homo's zijn het.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-10-2008 13:43 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

heameaux met eadz

they love teh hiv kaak


Suck my piss


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 14:59 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 14 oktober 2008 20:21 schreef XXL het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/video/2008/10/man_sterft_na_brugstunt.html

wh00t


Deze reactie onder het filmpje klopt aardig

[x] ongeschikt....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2008 15:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 oktober 2008 13:31 schreef ##**Boemba**## het volgende:
die slachtoffers zeggen eigenlijk hetzelfde als de daders: ik wist niet dat je van het inspuiten van andermans bloed hiv kon krijgen


Zo te zien zijn de slachtoffers alleen maar slachtoffer van hun eigen domheid geworden ...


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-10-2008 15:03 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Consumenten betaalden jarenlang te veel voor bananen
Uitgegeven: 15 oktober 2008 14:15

AMSTERDAM - Consumenten in de Europese Unie hebben jarenlang tien tot twintig procent te veel betaald voor bananen.

De Europese Commissie zegt dat importeurs van Chiquita, Dole en Del Monte tussen 2000 en 2002 verboden prijsafspraken hebben gemaakt.

EU

De prijzen golden voor acht EU-lidstaten, waaronder de Benelux, Duitsland, Oostenrijk, Finland en Zweden. In die landen werd in 2002 voor 2,5 miljard euro aan bananen verkocht, zo'n 1,6 miljoen ton bananen.

De zaak kwam aan het licht toen Chiquita de prijsafspraken meldde bij de Europese Mededingingsautoriteit en in ruil daarvoor de verzekering ontving dat het bedrijf geen boete zou krijgen.

(c) Novum

Vandaar dat negers arm zijn.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2008 15:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

De wereld vergaat!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-10-2008 15:08 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

fruit is voor suelen!


Suck my piss


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 15-10-2008 15:22 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 15 oktober 2008 14:59 schreef Staalman het volgende:
Deze reactie onder het filmpje klopt aardig

[x] ongeschikt....


haha

mijn eerste gedachte was juist: 'goh, die had zeker wel graag bij het leger gewild'

het deed me juist een beetje denken aan de oude promotiefilmpjes (van voor geschikt/ongeschikt)




ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-10-2008 15:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 oktober 2008 15:03 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
De prijzen golden voor acht EU-lidstaten, waaronder de Benelux, Duitsland, Oostenrijk, Finland en Zweden.

Noem dan ook die achtste, meneer/mevrouw de berichtenschrijver, denk ik dan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-10-2008 22:33 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ov-bedrijf Connexxion leidt twee buslijnen in Arnhem in de avond voorlopig om vanwege drie incidenten. Daarbij zijn bussen vernield en bekogeld nabij de IJssellaan in de probleemwijk Presikhaaf. Eerder was er al een bus vernield in Arnhem-Zuid. Er zijn geen gewonden gevallen, maar de veiligheid van chauffeurs en reizigers is volgens Connexxion wel in het geding geweest.

Woensdagochtend overleggen politie, gemeente en het bedrijf over oplossingen om het busvervoer weer veilig te krijgen. De uitkomsten hiervan worden voorgelegd aan vakbonden en de ondernemingsraad.

Op 3 oktober en afgelopen zon-, maan- en dinsdag werden projectielen naar bussen gegooid. Ook is er mogelijk geschoten. Er zijn alleen ruiten vernield, maar in alle gevallen zaten er reizigers in de bus. Met ingang van woensdag rijdt lijn 5 vanaf 19.00 uur een omleidingsroute. Voor lijn 43 vervalt 's avonds een aantal haltes in Presikhaaf. Wel wordt op andere plekken gestopt.

Vorige maand ontstond nogal wat consternatie nadat in Gouda een buschauffeur was overvallen. Connexxion besloot voor een paar dagen geen bussen meer door de wijk Oosterwei te laten rijden, omdat chauffeurs de agressie van Marokkaanse jongeren beu waren.



Ghehe, ik woon dus officieel in een probleemwijk, nooit echt last gehad tot nu toe, behalve van werkloze neuzen die op de straat lopen maar verder.


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2008 22:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe jah ik ken woon hier ook vlak naast een paar van die "probleemwijken" van Den Haag maar als dit onze problemen zijn dan is het echt niet slecht gesteld met Nederland.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-10-2008 22:45 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 15 oktober 2008 22:43 schreef ElitE het volgende:
hehe jah ik ken woon hier ook vlak naast een paar van die "probleemwijken" van Den Haag maar als dit onze problemen zijn dan is het echt niet slecht gesteld met Nederland.


Ik dus ook niet, ja oke, er worden af en toe wat radio's gejat uit auto's etc, en er is wat hangjeugd etc.


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2008 22:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mja bij ons ook aardig wat inbraken(een keer 6 keer in 1 jaar) maar de rest van de buurt heeft dat eigenlijk niet op de een of andere manier. Maar nu we Schautzi hebben is er al jaren niet echt meer wat gebeurt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 15-10-2008 22:59 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik heb ooit nog eens op de middelbare school een spreekbeurt gegeven over de problemen in een wijk waar ik nu naast woon maar ten tijde van die spreekbeurt nog nooit in de buurt was geweest. Ik las het laatst toevallig terug en moest toch wel even hardop lachen om de overdreven onzin die erin stond.



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 16-10-2008 14:24 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Familie cremeert moeder op barbecue
Uitgegeven: 16 oktober 2008 11:04
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2008 12:26

AMSTERDAM - Twee Amerikanen hebben hun bejaarde moeder en oma, Ramona Allmond (84), na haar dood gecremeerd op een barbecue in de achtertuin. Zij lieten de uitkering van de vrouw nog enkele maanden doorlopen.

De dochter van de overleden vrouw, Kathleen Allmond (50), en haar kleinzoon, Tony Ray (30), lieten de bejaarde vrouw na haar dood een week op bed liggen, voordat ze haar lichaamsdelen verbrandden op de barbecue in de achtertuin.

De twee meldden haar dood niet en ontvingen op die manier nog enkele maanden haar uitkering. Kathleen en haar zoon streken zo 25.000 dollar op.

Ouderenmisbruik

De twee zijn zondag opgepakt door de politie in Corning in de Amerikaanse staat California. Zij worden verdacht van het verduisteren van grote geldbedragen, ouderenmisbruik en het laten verdwijnen van een lichaam.

Het onderzoeksteam van de politie vermoedt dat Allmond een natuurlijke dood is gestorven maar onderzoekt de toedracht van haar overlijden nog. Dat zei sheriff Paul Hosler tegenover persbureau AP.

Wens

Het opgepakte stel zei tegenover de politie dat Ramona in december 2007 gestorven is. Ze zouden de wens van hun moeder ingewilligd hebben om thuis te sterven en daar gecremeerd te worden.

De zaak kwam aan het licht toen een zoon van de bejaarde vrouw melding maakte van haar vermissing.

(c) NU.nl/Dennis van Luling


WTF??

btw de redacteur z`n naam..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 17-10-2008 12:30 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:

PVV wil Kamerdebat over benoeming Aboutaleb
donderdag 16 oktober 2008 23:30

PVV-Kamerlid Fleur Agema vindt het onacceptabel dat PvdA'er Ahmed Aboutaleb straks als burgemeester van Rotterdam over een Nederlands én Marokkaans paspoort beschikt.

Agema wil benoeming via debat met het kabinet tegenhouden
Reacties uit de Kamer
Vanuit de Tweede Kamer zijn de reacties wisselend.

De VVD vindt het geen goede zaak dat een staatssecretaris ‘halverwege de rit het kabinet verlaat’.

Het CDA had liever een partijgenoot in Rotterdam gezien. Premier Jan Peter Balkenende wilde niet reageren.

De PvdA-fractie feliciteert Rotterdam met ‘de uitstekende nieuwe burgemeester’. GroenLinks-leider Femke Halsema noemt de voordracht ‘een fantastisch teken van emancipatie’.
Agema kondigde daarom in actualiteitenprogramma Pauw & Witteman aan dat haar partij een debat over de voordracht van Aboutaleb zal aanvragen. De PVV hoopt met het Kamerdebat de benoeming tegen te houden.

Dubbele paspoorten
Eerder verzette de partij van Geert Wilders zich - zonder succes - tegen de benoeming van Aboutaleb en zijn partijgenoot Nebahat Albayrak tot staatssecretaris vanwege hun dubbele paspoorten.

Vanavond liet ook de tweede partij van Rotterdam, Leefbaar Rotterdam, weten niets te zien in de benoeming van 'carrièrepoliticus' Aboutaleb als opvolger van burermeester Ivo Opstelten - deels om dezelfde reden als de PVV.

'Carrièrepoliticus'
Ronald Sørensen, fractieleider van Leefbaar Rotterdam, is woedend dat zijn partij geen burgemeester mag leveren. Hij vindt Aboutaleb een 'opportunist die beter bij de Haagse politiek past'.

Sørensen: ‘Het is een Amsterdammer, het is een carrièremaker en een Ajax-supporter, maar het allerergste is dat Aboutaleb twee paspoorten heeft.' Verder vindt Sørensen het niets dat een PvdA'er Opstelten opvolgt. 'Die partij heeft zijn tijd gehad hier.'

Flinke vent
De gemeenteraad van Rotterdam reageerde wel verheugd op de voordracht en vindt dat Aboutaleb ‘de gave voor het woord’ heeft, 'een harde werker dus een echte Rotterdammer' is, en ‘lef heeft getoond in het verleden’. Ook oud-burgemeester Bram Peper vindt de PvdA’er een goede keus en noemt zijn partijgenoot ‘een flinke vent, die bereid is zijn nek uit te steken’.

Burgemeester van Amsterdam Job Cohen wil ‘Rotterdam geweldig feliciteren’ met zijn oud-collega. ‘Ahmed heeft in Amsterdam een voortreffelijke vooropleiding gehad,’ zei Cohen vanaf een congres over Marokkanen in Amsterdam. Op het congres brak luid applaus los toen bekend werd dat Aboutaleb, van Marokkaanse afkomst, beoogd burgemeester is.

Ministerspost
Vanuit de Marokkaanse gemeenschap klonk nog meer gejuich. ‘De Marokkaanse gemeenschap schrijft geschiedenis,’ aldus het Landelijk Beraad Marokkanen dat er zeker van is dat de volgende stap een ministerspost is.

Aboutaleb zelf zegt zich tot op de laatste dag volledig in te zetten voor het staatssecretarisschap. Hij wilde niet ingaan op het verwijt dat hij een carrièrepoliticus zou zijn: 'Wat ik belangrijk vind, is dat iemand behouden blijft voor de publieke zaak.'

Door Luc van Kemenade




en dan de reacties onder dit artikel bij elsevier...

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/PVV-wil-Kamerdebat-over-benoeming-Aboutaleb.htm?forum=190015&post=true#article_form

'Onze vrijheid rust op een wankel fundament.'
'We moeten ons rot schamen dat wij ons zo laten bedonderen door de pvda '
'Dit land is ziek en verziekt door de linkse volksverlakkers!'
'Het is inderdaad net een slechte parodie dat waar eens Pim Fortuijn zat,NU een islamitische marokaan komt te zitten met twee paspoorten....'


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 17-10-2008 13:19 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ghehe :')


Against God and Government


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-10-2008 13:24 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

De PVV (en LR) zetten zichzelf in ieder geval echt extreem voor lul met dat gezeik. Op het gebied van integratie zegt die man best wijze dingen, in ieder geval wijzer dan al die gaylords van de PVV bij elkaar. Net als die hoer gister bij Pauw en Witteman; daar komt echt geen zinnig woord uit. "Dat hij 2 paspoorten heeft wekt de schijn dat hij 2 nationaliteiten heeft." :')

Dat was dan een verspreking, maar het illustreert wel het niveau bij de PVV.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 17-10-2008 13:24]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen