|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Sorry Ronald ik probeerde sarcastisch te reageren. Bestaat de muur nog wel? Een kleine snol zit zo vol. |
|
Geachte heer Lainmedildo, Hierbij dien ik een verzoek in om u aids toe te wensen. Garane hoor ik van u of u dood neer gevallen bent. Engelse wijze? |
|
heet lain eigenlijk Ronald ? wat een afknapper. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hij is zo mager, het past niet eens op een t-shirt. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Kreeg jij een harde van Lain dan? |
|
Niet sexy genoeg, Reinier? Bruce Banner |
|
quote:ik moet er gewoon even aan wennen. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Maar daarna is het extra genieten. Nieuws gaarne Bruce Banner |
|
quote:\ Een hard hoofd. Ik hoop dat hij ooit nog humor krijgt. Maar ja, wie veel in duitsland vertoeft zal vroeg of laat de humor ook wel overnemen. Vandaar die comedienstadl humor of hoe je het schrijft maar ontopic, Smoker's mobile firework display A cigarette smoker has been arrested in the US after he accidentally set off fireworks inside a moving car. Francis Stranko, 28, of Central Falls, Rhode Island, was arrested for being in possession of the fireworks. No injuries were reported as a result of his unintentional display, reports the Pawtucket Times. The arrest was made by Officer David Joseph who was called out following "a report of fireworks going off inside a vehicle". He arrived on the scene to find the black 1997 Infinity car parked in the middle of the road, with "large amounts of smoke and the smell of fireworks" coming from inside. The driver told him that they had started to go off inside the vehicle while he was driving it. When questioned, Stranko allegedly told police he had been smoking a cigarette inside the car when fireworks near his feet suddenly began going off. Several residents reported seeing the vehicle's passenger throwing fireworks out of the vehicle shortly before police arrived. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Lain, bedenk je jezelf nu eens dat Mental tijdens het rukken loopt te kreunen "Oh rooonaaalllddd" Ik zou mezelf ophangen, direct. |
|
quote: Ik geloof niet dat Lain nou echt zo'n aanhanger van auto-erotische asphyxiatie is, eerlijk gezegd. Maar goed, ieder zijn ding. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-10-2008 16:01] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Mijn eerdere reactie was niet serieus cq kwetsend, leive skattebout van me. Vandaar ook de Biersmiley. ==> Humor heb ik wel, maar dat heb ik aan de grens moeten afgeven toen in geëmigreerd ben, eind Augustus. Bruce Banner |
|
Skinpie, die was naar Mental bedoelt |
|
quote: Had je ook maar naar engeland moeten emigreren! Ik ben sinds april 2006 zo'n 14% humoristischer geworden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Aha, ik denk al wat een lange tenen en testoserotisch gedrag hier. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ah joh, nooit toch? |
|
quote: En nu is Little Britain naar de USA! Trouwens wel heersch! http://nl.youtube.com/watch?v=nbJ3AeS_2Ww Nieuws? mischien niet. Leuk? dat wel! Een kleine snol zit zo vol. |
|
Mijn humor is met minstens 38% afgenomen. OT: en in stijl: Ruim 6 miljoen liter bier genuttigd op Oktoberfest Twee weken Oktoberfest liepen zondag in München ten einde. Het volksfeest kreeg dit jaar 6 miljoen bezoekers, die samen 6.6 miljoen liter bier consumeerden. x6,6 miljoen. Bruce Banner |
|
das 1,1 liter per persoon. Mietjes |
|
quote: Inderdaad, met spillage is dat dus twee pullen per persoon over twee weken. |
|
Dat is inderdaad bar weinig, minder dan 3 pints per persoon She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ach, Polen in 5 weken vonden de duitsers ook snel .. |
|
quote: Suck my piss |
|
quote: maar dit is natuurlijk gewoon gelul want autofabriokanten doen helemaal niks met die milieusubsidies wat het milieu daadwerkelijk zou helpen. en 36% van het wagenpark vernieuwen wat dan een 'winst' van 4,5% oplevert? tegenlicht ging er vorige week over: http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/40004478/ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |