|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Euronext schroeft bewaking op 25 september 2008, 12:37 | BNR.nl Volgens De Telegraaf is de gevreesde Britse dierenrechtengroep Stop Huntingdon Animal Cruelty (SHAC) neergestreken in Nederland. De groep dreigt met radicale acties. Door strenge maatregelen van Britse rechters is de strijd naar Nederland verplaatst. De SHAC schuwt bij haar acties geen enkel middel. Een Britse fokker van proefdieren stopte zijn werk nadat activisten zijn overleden schoonmoeder hadden opgegraven. Euronext De activisten dreigen hier met acties tegen financiële instellingen, farmaceutische concerns en bontwinkels die verbonden zijn aan het proefdierenlaboratorium Huntingdon. Effectenbeurs Euronext is volgens de krant komende week doelwit omdat zij aandelen Huntingdon verhandelen. BNR-bronnen melden dat Euronext nauw contact heeft met de politie en de bewaking heeft opgeschroefd. En de bank BNP Paribas wordt persoonlijk door de gemeente Amsterdam ingelicht. Ongewenste vreemdeling Volgens Henk Kamp is het goed om voorzorgsmaatregelen te nemen tegen "dit soort extremistische organisaties". Hij stelt voor om de buitenlandse leden van de organisatie als ongewenste vreemdeling te verklaren. In het geval Nederlandse activisten zou hij een gebiedsverbod willen uitvaardigen. "Dat betekent dat ze bijvoorbeeld Amsterdam niet in mogen komen, of dat ze geweerd worden van bepaalde bedrijventerreinen." |
|
Gewoon een paar van kapot schieten, helpt best. |
|
quote: Assen heeft enkele jaren geleden een rookvrije cafe gehad. De enige mensen die er kwamen waren rokers om te kijken wie daar nu op af zou komen. Binnen 2 maand was de kroeg op de fles. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Leuke tip! zwaai naar moslims met je linker hand. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Tering, ik heb al veel stom geouwehoer hier gelezen, maar dit spant toch wel alles, ook van je eigen gewauwel. Heb je zelf ooit in dienst gezeten? Zo niet, praat dan alsjeblieft niet over dingen waar je absoluut geen reet vanaf weet. Ik heb dr zelf lang genoeg rondegelopen, en er zitten inderdaad probleemgevallen tussen, zowel tussen actief dienende militairen als ex-militairen, maar dat heb je in elke bevolkingsgroep en beroepssector. Eigenlijk zou ik je een rol pleepapier moeten geven zodat je de stront die je uitkraamt van je mond af kunt vegen. |
|
quote: ja, maar de probleemgevallen binnen het leger moorden dan meteen hun gezin uit dat is het vervelende |
|
Dat vroeg ik je niet, ik vroeg of je dr zelf ooit in gezeten hebt. EN dat jij dr van maakt dat de probleemgevallen meteen hun gezin uitmoorden vind ik prima, maar als ik de krant lees over het zoveelste gezinsdram wat zich heeft afgespeeld lees ik toch eigenlijk nooit dat het om een ex-militair gaat.. |
|
Hou maar op, als je argumenten onderbouwd met (correcte) gegevens wil hebben moet je niet bij Boemba zijn . Ik heb er echt nog een hele hoop van hem tegoed, nooit wat van gezien . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:*proest* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: kantoorpikkies en gepeste schooljongeren zijn ook geen lievertjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Nou, hier op kantoor staat er ook één op flippen .. |
|
quote: open maar een nieuw topic en dan geef ik antwoord op al jouw vragen mits ze zinnig zijn. of ik bij mijn ouders woon, een vriendin heb of in het leger heb gezeten vind ik niet zo relevant moet ik zeggen (en ook dat staat trouwens allemaal op het internet) |
|
quote: maar zijn jouw kantoorgenoten getraind in het slopen van gezinnen? |
|
extra veel koffie voeren, zodat hij thuis al helemaal op springen staat! we zullen Boemba eens laten zien dat ambtenaren het ook kunnen! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Jazeker! En we doen dat op slinkse wijze. Boete's, irritanten lange wachtrijen, ambtelijk geneuzel. |
|
quote: alleen in amerika (en dan alleen als het ex-militairen zijn) |
|
quote: Nee, je mag lekker alles zelf teruglezen en vervolgens je antwoord mailen! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: quote: |
|
quote:Dáárom heet zoiets "going postal". Ik vroeg het me al af. Heb je ook cijfers om het mee te staven of weer niet? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: nee met zo'n instelling kom je d'r wel... |
|
Wat, als jij geen antwoord geeft moet ik de vraag twee keer stellen? Nee met zo'n instelling kom je er wel . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: die zijn niet openbaar je mag geen onderzoek doen naar dat soort dingen binnen/buiten het leger heb ooit geprobeerd een verkiezingspeiling te doen onder soldaten ... |
|
quote: jij begreep mijn antwoorden niet maar zoals ik al zei, begin een nieuw onderwerp we kregen hier al klachten over [Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 25-09-2008 15:36] |
|
quote: Ahja, hij heeft er wel een prijsje mee gewonnen. Zou Joran ook een ex-militair zijn? Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |