IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 23:19 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 13 oktober 2008 23:13 schreef ZelThoR het volgende:
Dat zo laten lijken (en misschien zelfs zijn?) sluit psychopathie gelukkig ook niet uit,


nee

maar

- een langdurige relatie
- daadwerkelijk daden op een latere leeftijd (niet in de 'vormende' jaren)
- werken in groepsverband
- lang vol kunnen houden
- spijt betuigen (tot op zekere hoogte)
- en nog wat meer

duiden toch op iets anders...


quote:

anders hadden m'n vrienden me allang aan de kant gezet.


het zijn jouw vrienden omdat zij denken dat jij een psychopaat bent?



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 23:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 oktober 2008 23:19 schreef ##**Boemba**## het volgende:
nee

maar

- een langdurige relatie
- werken in groepsverband
- lang vol kunnen houden
- spijt betuigen (tot op zekere hoogte)
- en nog wat meer

duiden toch op iets anders...

Ze kunnen in ieder geval tijdelijk dat soort dingen toch wel volhouden? In ieder geval kun je met pathologisch liegen een heel eind komen voor wat betreft het sociale aspect. En het kan zich toch altijd nog relatief laat ontwikkeld hebben?

Nou ja, een langdurige relatie zal inderdaad wel out of the question zijn.
quote:
- daadwerkelijk daden op een latere leeftijd (niet in de 'vormende' jaren)

Wat bedoel je hiermee?

quote:

het zijn jouw vrienden omdat zij denken dat jij een psychopaat bent?


Nah, omdat ik sociaal kan lijken Lezen.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-10-2008 23:26]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-10-2008 23:28 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

nog even en jullie krijgen je eigen topic hehe


Je moeder.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-10-2008 23:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 oktober 2008 12:59 schreef ##**Boemba**## het volgende:

het gaat ook niet zozeer om wat er gejat wordt, maar simpelweg het feit dat het leger dat nu in den vreemde vreemdelingen moet beschermen, zichzelf in eigen land nog niet eens kan beschermen...





Dat "ons" leger niet de macht en capaciteit heeft om mensen te beschermen, wisten we al van Srebrenica. Ook nu zitten er mensen in Afghanistan en Irak die in principe niets kunnen doen als het echt menens wordt. En als er dan eens een militair in durft te grijpen wanneer dat nodig is, wordt hij in eigen land als een misdadiger berecht.
Qua wapens en personeel heeft Nederland een relatief kleine krijgsmacht. Bovendien is het gros ook nog eens flink wegbezuinigd de laatste jaren. En Nederland is nu eenmaal geen oorlogsland, dat zagen we op de Grebbeberg al.
Het lijkt me zinvoller voor onze politici om eens wat vriendschappelijker relaties aan te gaan met midden-oosten en meer begrip te krijgen voor de moslims en hun cultuur. In plaats van blindelings aan alle olie-oorlogen van de VS mee te doen. Zodat we uit de radicale moslimhoek in ieder geval geen grote aanslagen hoeven te verwachten.
En verder alleen maar hopen dat Obama president wordt en dat die misschien een iets verstandiger buitenlandbeleid gaat voeren. Want als het echt oorlog wordt zijn we vreselijk van de VS afhankelijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 23:31 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 oktober 2008 23:28 schreef karnivoor het volgende:
nog even en jullie krijgen je eigen topic hehe

Twee!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 13-10-2008 23:36 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 13 oktober 2008 23:28 schreef bastianus het volgende:
Dat "ons" leger niet de macht en capaciteit heeft om mensen te beschermen, wisten we al van Srebrenica. Ook nu zitten er mensen in Afghanistan en Irak die in principe niets kunnen doen als het echt menens wordt. En als er dan eens een militair in durft te grijpen wanneer dat nodig is, wordt hij in eigen land als een misdadiger berecht.
Qua wapens en personeel heeft Nederland een relatief kleine krijgsmacht. Bovendien is het gros ook nog eens flink wegbezuinigd de laatste jaren. En Nederland is nu eenmaal geen oorlogsland, dat zagen we op de Grebbeberg al.
Het lijkt me zinvoller voor onze politici om eens wat vriendschappelijker relaties aan te gaan met midden-oosten en meer begrip te krijgen voor de moslims en hun cultuur. In plaats van blindelings aan alle olie-oorlogen van de VS mee te doen. Zodat we uit de radicale moslimhoek in ieder geval geen grote aanslagen hoeven te verwachten.
En verder alleen maar hopen dat Obama president wordt en dat die misschien een iets verstandiger buitenlandbeleid gaat voeren. Want als het echt oorlog wordt zijn we vreselijk van de VS afhankelijk.



Oh? Volgens mij hebben we 't toch 3 dagen vol gehouden op de Grebbeberg, terwijl de moffen 't op max. 1 dag hadden ingeschat.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 23:36 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 13 oktober 2008 23:25 schreef ZelThoR het volgende:
Ze kunnen in ieder geval tijdelijk dat soort dingen toch wel volhouden?



6 jaar is niet tijdelijk

quote:

In ieder geval kun je met pathologisch liegen een heel eind komen voor wat betreft het sociale aspect.



dat is het grappige, ze hoefden niet te liegen

quote:

Wat bedoel je hiermee?



de ontwikkeling van het über-ich vindt plaats gedurende de pubertijd, maar het is tot kort daarna nog vormbaar. als er problemen zijn, dan merk je dat gewoonlijk al ruim voor je dertigste.

quote:

Nah, omdat ik sociaal kan lijken Lezen.


nah, formuleren.



het staat er zoals ik het beschreef...



##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 23:38 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 13 oktober 2008 23:36 schreef Psychonaut het volgende:
Oh? Volgens mij hebben we 't toch 3 dagen vol gehouden op de Grebbeberg, terwijl de moffen 't op max. 1 dag hadden ingeschat.


hahahahaha

wees er maar trots op ja





ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 23:45 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 oktober 2008 23:36 schreef ##**Boemba**## het volgende:
de ontwikkeling van het über-ich vindt plaats gedurende de pubertijd, maar het is tot kort daarna nog vormbaar. als er problemen zijn, dan merk je dat gewoonlijk al ruim voor je dertigste.



Dank voor de uitleg, maar dit sluit niet uit dat mensen later nog psychopathische trekjes kunnen vertonen. Dat geef je zelf ook aan met "gewoonlijk". Daarbij denk ik niet dat zulk gedrag altijd als zodanig herkend wordt.

Psychopatie kan toch ook door tumoren en dergelijke veroorzaakt worden? Dat zou zeker betekenen dat het zich later nog kan manifesteren.
quote:

nah, formuleren.



het staat er zoals ik het beschreef...

Het staat er op minstens twee manieren en de mijne is het meest logisch


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-10-2008 23:46 by bastianus Profiel van bastianus

Heb net even zitten googelen op de treffer "barebacking", en kom zojuist tot de conclusie dat onveilige anale sex sowieso enorm populair is, niet alleen binnen de homoseksuele gemeenschap maar ook voor hetero's. Ik denk dat we toch in vrij decadente tijden leven. Ook in mijn vrienden- en kennissenkring merk ik dat mensen steeds extremer worden op seksgebied, veel mensen die ik ken doen aan partnerruil of gaan naar clubs toe waar vaak onveilige seks plaatsvindt. Volgens mij bewijs je de Groningse HIV-vrienden dan ook teveel eer als je ze als psychopatisch of buitengewoon beschouwt. Het is bewezen dat het aantal Aids-besmettingen en soa's hier in Nederland aan het toenemen is. Tja, dreigende oorlogen, financiële crisissen, dan wil een mens toch wat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 23:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 oktober 2008 23:46 schreef bastianus het volgende:
Heb net even zitten googelen op de treffer "barebacking", en kom zojuist tot de conclusie dat onveilige anale sex sowieso enorm populair is, niet alleen binnen de homoseksuele gemeenschap maar ook voor hetero's. Ik denk dat we toch in vrij decadente tijden leven. Ook in mijn vrienden- en kennissenkring merk ik dat mensen steeds extremer worden op seksgebied, veel mensen die ik ken doen aan partnerruil of gaan naar clubs toe waar vaak onveilige seks plaatsvindt. Volgens mij bewijs je de Groningse HIV-vrienden dan ook teveel eer als je ze als psychopatisch of buitengewoon beschouwt. Het is bewezen dat het aantal Aids-besmettingen en soa's hier in Nederland aan het toenemen is. Tja, dreigende oorlogen, financiële crisissen, dan wil een mens toch wat.

Blijkbaar zit er toch ook in ons nog steeds een natuurlijke factor die ervoor zorgt dat we niet onbeperkt kunnen blijven groeien (als populatie)


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-10-2008 23:50 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

jezelf uitroeien met voorbedachte rade.. maar het begon iig wel op een prettige manier..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-10-2008 23:54 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 13 oktober 2008 23:50 schreef Cadaveria het volgende:
maar het begon iig wel op een prettige manier..


Nou idd, met een spuit door je tepels die later leeggespoten wordt in je endeldarm.... het is maar hoe je tegen een prettige manier aankijkt.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 23:54 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 13 oktober 2008 23:45 schreef ZelThoR het volgende:


Dank voor de uitleg, maar dit sluit niet uit dat mensen later nog psychopathische trekjes kunnen vertonen. Dat geef je zelf ook aan met "gewoonlijk". Daarbij denk ik niet dat zulk gedrag altijd als zodanig herkend wordt.



de kans wordt kleiner, meer niet

quote:

Psychopatie kan toch ook door tumoren en dergelijke veroorzaakt worden? Dat zou zeker betekenen dat het zich later nog kan manifesteren.



nee, dat zou een gewone psychose worden

quote:

Het staat er op minstens twee manieren en de mijne is het meest logisch


niet dus.

quote:

Dat zo laten lijken (en misschien zelfs zijn?) sluit psychopathie gelukkig ook niet uit, anders hadden m'n vrienden me allang aan de kant gezet.



haal de ontkenning maar eens weg uit het eerste deel

dan krijg je het omgekeerde van je stelling en dan zie je op welk onderwerp je bijzin attendeert

dus:

Dat zo laten lijken (en misschien zelfs zijn?) sluit psychopathie gelukkig uit, anders hadden m'n vrienden me nooit aan de kant gezet.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-10-2008 23:56 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 13 oktober 2008 23:54 schreef Staalman het volgende:
Nou idd, met een spuit door je tepels die later leeggespoten wordt in je endeldarm.... het is maar hoe je tegen een prettige manier aankijkt.
ehhhhhhmmmmmmmmm we hadden het over seks toch


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-10-2008 0:00 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 13 oktober 2008 23:56 schreef Cadaveria het volgende:
ehhhhhhmmmmmmmmm we hadden het over seks toch


Ik koppelde hem terug naar die sex-freaks...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


marduklegions
-45
Usericon van marduklegions
Posted 14-10-2008 0:00 by marduklegions Profiel van marduklegionshttp://Skål!

AMSTERDAM - De kredietcrisis zorgt voor een terugloop in de Spaanse prostitutiesector. Prostituees hebben minder inkomen en zien hun klantenaantal omlaag gaan.

Meer Spaanse vrouwen werken in de prostitutiesector door het dalen van de inkomsten. Volgens prostituees schijnen mannen altijd geld 'ervoor' te hebben, maar deze kredietcrisis laat zelfs de mannen die 'altijd zouden willen' wegblijven, meldt De Pers.

Aha, en volgens alle economen is de beste methode om de kredietcrisis tegen te gaan, meer te consumeren en uit te geven! Geld moet rollen, dus we hebben een goed excuus om naar de hoeren te gaan!


'Vo


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 14-10-2008 0:01 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 27 september 2008 19:50 schreef SkinPeeleR het volgende:
Russen hebben al een oorlogsbodem heen gestuurd.
Blijkbaar hebben Somaliers niet door dat Russen niet onderhandelen of doen aan afpersing. Kortom met die piraterij is het denk ik redelijk snel afgelopen.


dat rare heilige vertrouwen in legers...

quote:

Somalische piraten heroverwegen dreigement
Buitenlands - door Redactie op 13-10-2008 @ 20:10

De Somalische piraten die een Oekraïens vrachtschip met 33 Russische tanks aan boord gekaapt hebben, zullen hun dreigement het schip met man en muis op te blazen nog niet ten uitvoer brengen. Een woordvoerder van de piraten heeft vandaag laten weten dat de groep overweegt de deadline voor de vernietiging van het schip te verzetten.

Volgens de woordvoerder verzochten de eigenaar van het schip en anderen om de deadline te heroverwegen. De piraten dreigden het vrachtschip, dat zij eind september kaapten, vandaag of morgen op te blazen als geen losgeld betaald zou worden.

De groep zou nu bekijken of de deadline aangepast kan worden en anders, als dat niet mogelijk is, het dreigement 'ten uitvoer te brengen'.




ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2008 0:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 oktober 2008 23:54 schreef ##**Boemba**## het volgende:
de kans wordt kleiner, meer niet


Dat zeg ik.
quote:

nee, dat zou een gewone psychose worden


Duidelijk, dank je!
quote:

haal de ontkenning maar eens weg uit het eerste deel

dan krijg je het omgekeerde van je stelling en dan zie je op welk onderwerp je bijzin attendeert


Ohja, ik begrijp hoe jij het leest maar ik begrijp ook hoe ik het op schreef. Ik wisselde de gebruikelijke plaatsen van onderwerp en lijdend voorwerp om. Net als dat ik "Dat sluit ik uit." zou zeggen in plaats van "Ik sluit dat uit.". Jouwe is grammaticaal logischer, mijne qua boodschap.

Leuke discussie Waar een mislukte grap niet op uit kan draaien, hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-10-2008 0:02]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 14-10-2008 0:07 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 14 oktober 2008 0:02 schreef ZelThoR het volgende:
Jouwe is grammaticaal logischer, mijne qua boodschap.



zelfs dat waag ik te betwijfelen

op een forum als dit is het niet ongebruikelijk dat mensen op willen scheppen over hun geestelijke onvermogens...

dus misschien viel je wel een beetje buiten je vriendekring als je niks mankeerde

dus zowel grammaticaal als emotioneel klonk mijn redenering logischer

maar het was maar goed dat ik het toch maar even voor jou herhaalde
nu heb je er wat van geleerd





[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 14-10-2008 0:08]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2008 0:11 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 oktober 2008 0:07 schreef ##**Boemba**## het volgende:
op een forum als dit is het niet ongebruikelijk dat mensen op willen scheppen over hun geestelijke onvermogens...

Touché!
quote:
maar het was maar goed dat ik het toch maar even voor jou herhaalde
nu heb je er wat van geleerd

Ja, dat dit waarschijnlijk leuker voor jou was dan voor mij


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-10-2008 20:21 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-10-2008 20:28 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 14 oktober 2008 20:21 schreef XXL het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/video/2008/10/man_sterft_na_brugstunt.html

wh00t


Euh... hij was een beetje dom?


spelfout weggehaald...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2008 20:29 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2008 20:21 schreef XXL het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/video/2008/10/man_sterft_na_brugstunt.html

wh00t


Niet zo slim nee... en dan die gasten die blijven joelen, beetje maf.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-10-2008 20:30 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 14 oktober 2008 20:28 schreef varanus het volgende:
Euh... hij was een beetje dom?


Euh... da's een understatement?

Ik was al niet eens naar boven geklommen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen