![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ze kunnen in ieder geval tijdelijk dat soort dingen toch wel volhouden? In ieder geval kun je met pathologisch liegen een heel eind komen voor wat betreft het sociale aspect. En het kan zich toch altijd nog relatief laat ontwikkeld hebben? Nou ja, een langdurige relatie zal inderdaad wel out of the question zijn. quote: Wat bedoel je hiermee? quote: Nah, omdat ik sociaal kan lijken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-10-2008 23:26] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
nog even en jullie krijgen je eigen topic hehe Je moeder. ![]() |
|
quote: Dat "ons" leger niet de macht en capaciteit heeft om mensen te beschermen, wisten we al van Srebrenica. Ook nu zitten er mensen in Afghanistan en Irak die in principe niets kunnen doen als het echt menens wordt. En als er dan eens een militair in durft te grijpen wanneer dat nodig is, wordt hij in eigen land als een misdadiger berecht. Qua wapens en personeel heeft Nederland een relatief kleine krijgsmacht. Bovendien is het gros ook nog eens flink wegbezuinigd de laatste jaren. En Nederland is nu eenmaal geen oorlogsland, dat zagen we op de Grebbeberg al. Het lijkt me zinvoller voor onze politici om eens wat vriendschappelijker relaties aan te gaan met midden-oosten en meer begrip te krijgen voor de moslims en hun cultuur. In plaats van blindelings aan alle olie-oorlogen van de VS mee te doen. Zodat we uit de radicale moslimhoek in ieder geval geen grote aanslagen hoeven te verwachten. En verder alleen maar hopen dat Obama president wordt en dat die misschien een iets verstandiger buitenlandbeleid gaat voeren. Want als het echt oorlog wordt zijn we vreselijk van de VS afhankelijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Twee! ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Oh? Volgens mij hebben we 't toch 3 dagen vol gehouden op de Grebbeberg, terwijl de moffen 't op max. 1 dag hadden ingeschat. ![]() |
|
quote: 6 jaar is niet tijdelijk quote: dat is het grappige, ze hoefden niet te liegen quote: de ontwikkeling van het über-ich vindt plaats gedurende de pubertijd, maar het is tot kort daarna nog vormbaar. als er problemen zijn, dan merk je dat gewoonlijk al ruim voor je dertigste. quote: nah, formuleren. ![]() het staat er zoals ik het beschreef... ![]() |
|
quote: hahahahaha wees er maar trots op ja ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Dank voor de uitleg, maar dit sluit niet uit dat mensen later nog psychopathische trekjes kunnen vertonen. Dat geef je zelf ook aan met "gewoonlijk". Daarbij denk ik niet dat zulk gedrag altijd als zodanig herkend wordt. Psychopatie kan toch ook door tumoren en dergelijke veroorzaakt worden? Dat zou zeker betekenen dat het zich later nog kan manifesteren. quote: Het staat er op minstens twee manieren en de mijne is het meest logisch ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Heb net even zitten googelen op de treffer "barebacking", en kom zojuist tot de conclusie dat onveilige anale sex sowieso enorm populair is, niet alleen binnen de homoseksuele gemeenschap maar ook voor hetero's. Ik denk dat we toch in vrij decadente tijden leven. Ook in mijn vrienden- en kennissenkring merk ik dat mensen steeds extremer worden op seksgebied, veel mensen die ik ken doen aan partnerruil of gaan naar clubs toe waar vaak onveilige seks plaatsvindt. Volgens mij bewijs je de Groningse HIV-vrienden dan ook teveel eer als je ze als psychopatisch of buitengewoon beschouwt. Het is bewezen dat het aantal Aids-besmettingen en soa's hier in Nederland aan het toenemen is. Tja, dreigende oorlogen, financiële crisissen, dan wil een mens toch wat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Blijkbaar zit er toch ook in ons nog steeds een natuurlijke factor die ervoor zorgt dat we niet onbeperkt kunnen blijven groeien (als populatie) ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
jezelf uitroeien met voorbedachte rade.. maar het begon iig wel op een prettige manier.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Nou idd, met een spuit door je tepels die later leeggespoten wordt in je endeldarm.... het is maar hoe je tegen een prettige manier aankijkt. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: de kans wordt kleiner, meer niet quote: nee, dat zou een gewone psychose worden quote: niet dus. quote: haal de ontkenning maar eens weg uit het eerste deel dan krijg je het omgekeerde van je stelling en dan zie je op welk onderwerp je bijzin attendeert dus: Dat zo laten lijken (en misschien zelfs zijn?) sluit psychopathie gelukkig uit, anders hadden m'n vrienden me nooit aan de kant gezet. ![]() |
|
quote:ehhhhhhmmmmmmmmm we hadden het over seks toch ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ik koppelde hem terug naar die sex-freaks... ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
AMSTERDAM - De kredietcrisis zorgt voor een terugloop in de Spaanse prostitutiesector. Prostituees hebben minder inkomen en zien hun klantenaantal omlaag gaan. Meer Spaanse vrouwen werken in de prostitutiesector door het dalen van de inkomsten. Volgens prostituees schijnen mannen altijd geld 'ervoor' te hebben, maar deze kredietcrisis laat zelfs de mannen die 'altijd zouden willen' wegblijven, meldt De Pers. Aha, en volgens alle economen is de beste methode om de kredietcrisis tegen te gaan, meer te consumeren en uit te geven! Geld moet rollen, dus we hebben een goed excuus om naar de hoeren te gaan! 'Vo ![]() |
|
quote: dat rare heilige vertrouwen in legers... quote: ![]() |
|
quote: Dat zeg ik. quote: Duidelijk, dank je! quote: Ohja, ik begrijp hoe jij het leest maar ik begrijp ook hoe ik het op schreef. Ik wisselde de gebruikelijke plaatsen van onderwerp en lijdend voorwerp om. Net als dat ik "Dat sluit ik uit." zou zeggen in plaats van "Ik sluit dat uit.". Jouwe is grammaticaal logischer, mijne qua boodschap. Leuke discussie ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-10-2008 0:02] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: zelfs dat waag ik te betwijfelen op een forum als dit is het niet ongebruikelijk dat mensen op willen scheppen over hun geestelijke onvermogens... dus misschien viel je wel een beetje buiten je vriendekring als je niks mankeerde dus zowel grammaticaal als emotioneel klonk mijn redenering logischer maar het was maar goed dat ik het toch maar even voor jou herhaalde nu heb je er wat van geleerd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 14-10-2008 0:08] ![]() |
|
quote: Touché! quote: Ja, dat dit waarschijnlijk leuker voor jou was dan voor mij ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Euh... hij was een beetje dom? spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Niet zo slim nee... en dan die gasten die blijven joelen, beetje maf. Boeiender ![]() |
|
quote: Euh... da's een understatement? Ik was al niet eens naar boven geklommen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |