|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zie het probleem niet. Hij heeft 50/50 paspoorten en de bevolking aldaar is ook 50/50. Men krijgt wat men verdient op deze manier. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hahaha idd wel een volksvertegenwoordiger ja |
|
Precies daar waar het om gaat |
|
quote:Gamma. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:En Rotterdam ligt een pleuris end weg, ze magge ze hebben! |
|
Drama om niks weer. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Inderdaad, Rotterdam was voor de oorlog niks, en is sinds de oorlog 3x niks! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Had jij niet in de kop om naar Fryslan te verhuizen? Dan is jouw reply behoorlijk: LOL Boeiender |
|
quote: A: Ik blijf in het midden van het land. B: Fryslan is toch echt wel 100x beter dan dat vieze Rotterdam, en dat ben jij denk ik zelfs wel met mij eens... Moet jij je neus trouwens niet snuiten, snotneus? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: A: dat weet ik B: Nou, 100x beter..... quote: Je hebt gelijk.... en daarna het bed in duiken... Boeiender |
|
quote: in dat geval beterschap lekkere poeperd van me! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Boeiender |
|
quote:Rotterdam is een beetje het ghetto van Nederland aan het worden .. Afsteken en wegduwen. |
|
quote: +1 Ik zou er nog niet eens dood geboren willen worden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Om vervolgens erachter te komen dat er ook een onmisbare haven bij zat . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik ga pas weer stemmen als Vlemmix terug komt in de politiek, dat is duidelijk in ieder geval Against God and Government |
|
quote:Kan ik mee leven |
|
De eerste stad is dus al gevallen. Gaat nog sneller dan verwacht. |
|
*Toch blij om in Drenthe te wonen, waar een boze blik een turk nog weg kan jagen* |
|
Blij in Vriezenveen te wonen waar minderheden zich nog (terecht) minder menselijk voelen dan in de rest van het land. |
|
Juist, that's the spirit! |
|
Dat is niet zielig, die wezens weten nou eenmaal niet beter. |
|
quote: Niet eens gezeik omdat Aboutaleb zijn roots in amsterdam heeft liggen? huhuhu, Roots. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-10-2008 17:07] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Prima keus die Aboutaleb, al heb ik die dude van Maastricht (ondanks dat het een CDA'er is) ook wel hoog zitten. Jammer dat Aboutaleb 2 paspoorten heeft, maar ik heb daar gelukkig met de dingen die hij heeft gezegd en gedaan nooit iets van gemerkt. Volgens mij weet Aboutaleb de Marokkaanse probleemjongeren beter te bereiken dan de gemiddelde politicus, en sowieso een stuk beter dan de gemiddelde PVV'er. Agema vond ik wel nuttige dingen zeggen over de zorg gisteren, ik zou haar bijna geloven, ware het niet dat haar partijleider een ex-VVD'er is en ik dat op economisch gebied totaal niet vertrouw. Ik zou haar wel doen overigens Die oud-minister van PVDA was pas een sukkel, de tering. En wat een heldere kijk op de grote steden hebben onze schattige boertjes toch, hihi. Als geheel Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel in de zee zakken zou Nederland er 10 keer minder van merken dan wanneer Rotterdam, Amsterdam of Den Haag zou verdwijnen. Ik ben blij dat onze kortzichtige boertjes bang zijn voor de grote stad Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |