IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Welke band(s) haat men en waarom? Vorige pagina | Volgende pagina
GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 29-04-2003 16:31 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

Bands met totaal geen boodschap en maar gewoon wat in mekaar doen terwijl het priesterpenis zuigt... Limp Bizkut

" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 29-04-2003 16:33 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Heeft een band als Cannibal Corpse wel een duidelijke boodschap dan?

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 29-04-2003 16:34 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 16:33 schreef B6R6A6M het volgende:
aan zoiets zat ik ook al te denken

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 29-04-2003 16:38 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Manowar.
Zo cliché en slecht dat 't niet meer leuk is.
En ik HOU van cliché metal

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 29-04-2003 16:53 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

ik haat power metal en nu-metal

I welcome you to a world pitch black

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-04-2003 16:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 16:53 schreef Thyran het volgende:
ik haat power metal en nu-metal

ditto

"This one is older than shit, heavier than time!"

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-04-2003 16:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 16:33 schreef B6R6A6M het volgende:

JA! RAMMEN! hehe

"This one is older than shit, heavier than time!"

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-04-2003 17:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

nu-metal

@0T: CC HEERSCHT!

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 29-04-2003 17:17 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 16:58 schreef 0Tolerence het volgende:
JA! RAMMEN! hehe

Ik vind Cannibal Corpse zelf erg goed, maar rammen is nou niet echt wat je noemt een duidelijke boodschap. Ik zie metal over het algemeen als muziek waarbij het vooral gaat om de lol en niet om het overbrengen van een boodschap.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 29-04-2003 17:24 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik heb een hekel aan bands die meeliften op het succes van andere bands zonder zelf kwalitatief goede muziek te maken.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-04-2003 17:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ze proberen het tenminste niet serieus zoals nu metal wel claimt te doen

Je moeder.

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 29-04-2003 23:17 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 16:38 schreef MBMarduk het volgende:
Manowar.
Zo cliché en slecht dat 't niet meer leuk is.
En ik HOU van cliché metal

Volgens mij kijk je als fan van metal niet naar het imago, maar luister je naar de muziek in de eerste plaats en de eerste 3 albums waren heerschend.

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-04-2003 23:20 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

cliché kan toch ook op de muziek slaan?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 29-04-2003 23:23 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Niet echt een band maarruh.......

jamal

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 29-04-2003 23:46 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

het duitse k*t'bandje' wat zich Scooter noemt. Luister en huiver. Bbbbbbrrrrrrrrrr.
En wat hebben ze m'n jeugdsentiment verklooit: m'n vader is nogal groot Earth & Fire-fan, dus met Weekend ben ik zo'n beetje opgevoed. (hebben ze gejat en veranderd in iets afschuwelijks)

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 29-04-2003 23:51 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Bands met zangeressen zoals After Forever en Within Temptation. Ik houd nou eenmaal niet van dat soort klaagzang. Als een vrouw toch in een 'metal'band wil zingen dan heb ik liever de zangeressen van bijv. Sinister of Arch Enemy, alhoewel de laatste over een behoorlijke attitude beschikt ze heeft een strakke stem.

the only pleasure is pain

Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 29-04-2003 23:57 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

Morksorg of zoiets, wat een kutherrie, de grunts komen niet boven de instrumenten uit of andersom, wat een kutzooi.
Doe mij maar een lekker plaatje van
Hecate Enthroned, ofzo

you say you're men, we know you're cowards

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-04-2003 23:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik vind dat ook zelden mooi maar de eerste twee schijven van wt vond ik toch echt goed en nu nog steeds eerlijk gezegd

Je moeder.

De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 30-04-2003 0:02 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

Peccatum; jezus wat een kutmuziek. Die vrouw (van Ihsahn nog wel) zingt supervals. Ik had toch wel wat beters verwacht van een emperor-lid. En dan kiest ie er ook nog voor om met Peccatum door te gaan en met Emperor te stoppen. AAARGHHHH!

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 30-04-2003 0:04 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Peccatum zuigt inderdaad enorm.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Vampire_girl
rabiës
Posted 30-04-2003 0:07 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 29 april 2003 23:57 schreef karnivoor het volgende:
ik vind dat ook zelden mooi maar de eerste twee schijven van wt vond ik toch echt goed en nu nog steeds eerlijk gezegd

Ik heb er nooit iets aan gevonden. Ze stonden in het voorprogramma van Rammstein in het Gelredome en ik heb me ontzettend lopen vervelen, wat een verschrikkelijk stem heeft die griet. (mijn mening)

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 30-04-2003 0:14 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 23:20 schreef Sater het volgende:
cliché kan toch ook op de muziek slaan?

Ze zijn eerder een parodie op zichzelf geworden later. De eerste albums waren zeker NIET cliché.

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 30-04-2003 0:38 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

En Tsja, Cradle of Filth HAAT ik ook. Niet verwonderlijk. CD na CD dezelfde 'succesformule'. Een copy van zichzelf. D'r zijn hier vast zat CoF liefhebbers, moet je zelf weten, maar ik vind het helemaal niks. Oja en niet omdat het zo commercieel is; dat moeten ze zelf weten (Dimmu Borgir is wel goed, dus daar ligt het niet aan). Zo, het kwade woord is eruit. Kan ik weer rustig slapen

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 30-04-2003 0:40 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Volgens mij zijn er hier wel meer mensen die niet zo van Cradle of Filth houden, het schijnt normaal te zijn.

Vampire_girl
rabiës
Posted 30-04-2003 0:41 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Tja, makkelijk om met de rest mee te lopen. Heb je uberhaubt 'Damnation and a Day' al beluisterd?

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com