|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft een band als Cannibal Corpse wel een duidelijke boodschap dan? |
|
quote:aan zoiets zat ik ook al te denken |
|
Manowar. Zo cliché en slecht dat 't niet meer leuk is. En ik HOU van cliché metal |
|
ik haat power metal en nu-metal I welcome you to a world pitch black |
|
quote: ditto "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: JA! RAMMEN! hehe "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
nu-metal @0T: CC HEERSCHT! |
|
quote: Ik vind Cannibal Corpse zelf erg goed, maar rammen is nou niet echt wat je noemt een duidelijke boodschap. Ik zie metal over het algemeen als muziek waarbij het vooral gaat om de lol en niet om het overbrengen van een boodschap. |
|
Ik heb een hekel aan bands die meeliften op het succes van andere bands zonder zelf kwalitatief goede muziek te maken. |
|
ze proberen het tenminste niet serieus zoals nu metal wel claimt te doen Je moeder. |
|
quote: Volgens mij kijk je als fan van metal niet naar het imago, maar luister je naar de muziek in de eerste plaats en de eerste 3 albums waren heerschend. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
cliché kan toch ook op de muziek slaan? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Niet echt een band maarruh....... jamal |
|
het duitse k*t'bandje' wat zich Scooter noemt. Luister en huiver. Bbbbbbrrrrrrrrrr. En wat hebben ze m'n jeugdsentiment verklooit: m'n vader is nogal groot Earth & Fire-fan, dus met Weekend ben ik zo'n beetje opgevoed. (hebben ze gejat en veranderd in iets afschuwelijks) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Bands met zangeressen zoals After Forever en Within Temptation. Ik houd nou eenmaal niet van dat soort klaagzang. Als een vrouw toch in een 'metal'band wil zingen dan heb ik liever de zangeressen van bijv. Sinister of Arch Enemy, alhoewel de laatste over een behoorlijke attitude beschikt ze heeft een strakke stem. the only pleasure is pain |
|
Morksorg of zoiets, wat een kutherrie, de grunts komen niet boven de instrumenten uit of andersom, wat een kutzooi. Doe mij maar een lekker plaatje van Hecate Enthroned, ofzo you say you're men, we know you're cowards |
|
ik vind dat ook zelden mooi maar de eerste twee schijven van wt vond ik toch echt goed en nu nog steeds eerlijk gezegd Je moeder. |
|
Peccatum; jezus wat een kutmuziek. Die vrouw (van Ihsahn nog wel) zingt supervals. Ik had toch wel wat beters verwacht van een emperor-lid. En dan kiest ie er ook nog voor om met Peccatum door te gaan en met Emperor te stoppen. AAARGHHHH! |
|
Peccatum zuigt inderdaad enorm. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ik heb er nooit iets aan gevonden. Ze stonden in het voorprogramma van Rammstein in het Gelredome en ik heb me ontzettend lopen vervelen, wat een verschrikkelijk stem heeft die griet. (mijn mening) the only pleasure is pain |
|
quote: Ze zijn eerder een parodie op zichzelf geworden later. De eerste albums waren zeker NIET cliché. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
En Tsja, Cradle of Filth HAAT ik ook. Niet verwonderlijk. CD na CD dezelfde 'succesformule'. Een copy van zichzelf. D'r zijn hier vast zat CoF liefhebbers, moet je zelf weten, maar ik vind het helemaal niks. Oja en niet omdat het zo commercieel is; dat moeten ze zelf weten (Dimmu Borgir is wel goed, dus daar ligt het niet aan). Zo, het kwade woord is eruit. Kan ik weer rustig slapen |
|
Volgens mij zijn er hier wel meer mensen die niet zo van Cradle of Filth houden, het schijnt normaal te zijn. |
|
Tja, makkelijk om met de rest mee te lopen. Heb je uberhaubt 'Damnation and a Day' al beluisterd? the only pleasure is pain |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |