|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Within Temptation omdat Sharon een ego heeft en een aansteller is waarbij de makeupdoos in haar gezicht ontploft is. luuuuuuv is in the air......... |
|
quote:you go girl! |
|
quote: ja tis tog zo? luuuuuuv is in the air......... |
|
Bands of muziek die ik niet leuk vind, luister ik niet naar. Scheelt een hoop ergenis! Don't blush when I rip you open |
|
quote: ook niet als snaack er naar luistert? |
|
dat klopt. Maar ik was op Ozzfest en daar was die heks ook en op Dynamo idem. En onderweg naar de tent stages moest ik dat kattengejengel aanhoren..... luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: Lang leve oordopjes, zeker als Snaack K3 weer eens keihard aanzet Don't blush when I rip you open |
|
sorry no offence maar sinds gister heb ik een schijthekel aan murderdolls dat is gvd nu-glamrock |
|
eij was je gister in de 013 dan??? luuuuuuv is in the air......... |
|
tot mijn grote spijt wel ja |
|
ik vond ze wel echt mega......maar ja smsken verschillen. iig heb ik me uitstekend vermaakt de hele avond!( zie het ow wat ben ik blij topic ) luuuuuuv is in the air......... |
|
Ik haat Dark Funeral (darkfunforall) omdat ze veel trueër zijn dan ik. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ahhh wat zielig.... luuuuuuv is in the air......... |
|
Rhapsody, Luca Turilli |
|
quote: ...en ze zingt hoe langer hoe slechter- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Van alle kutherrie die dagelijks over mij heen gestort wordt heb ik toch wel de grootste hekel aan al die DJ's die denken, dat als je een plaat (of cd) op kan zetten en dan wat aan een niet aangesloten mengpaneel gaat staan draaien, gekleed in zo'n jammer wit pakje, je een artiest bent. Erger nog is het dat 80% van onze niet denkende medemensen er net zo over denkt (om misantropisch van te worden) Voor dat ik het vergeet dit geldt dus ook voor die artiesten die onder de schuilnaam van gothic of darkwave stiekum toch gewoon trance maken (nee intelligentere teksten betekend nog niet dat het andere muziek is) |
|
En ik haat Neptune Towers omdat ik de cd had gekocht vanwege het feit dat het iets met Fenriz was. Maar het blijkt zoooo kut te zijn, echt om te kotsen Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Waar ben jij eigenlijk pandaemonaeon? Ik heb je al een tijdje niet meer gezien. Koele vent Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: mwa, ik vind het soms wel te doen heur. |
|
quote: De zanger pleegde zelfmoord, Euronymous was de gitarist Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
die band van heos, bij voorbaat al |
|
quote: LOL! |
|
quote: Hahahaa LoL! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 14-10-2002 15:20] |
|
Zenial |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |