|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie zijn dat wel dan? |
|
Welke bands haat ik. Ik haat bands die vernieuwend zijn en daardoor (semi)kut worden. Ik noem een Katatonia, een Tiamat. Verder haat ik bands die populaire kutmuziek maken zonder inhoud. Ik noem een Children of Bodom, een Dimmu Borgir, een Cradle of Filth (ja ik weet het dit lijstje kun je elf wel aanvullen). Verder haat ik Anima Messor omdat ze pur fucking evil zijn. |
|
quote: children of bodom was een grapje van hem, dat moest ik ff zeggen |
|
Niet alle vernieuwende bands zijn kut. En die twee 'vernieuwende' bands die jij noemde, Vargen, zijn niet vernieuwend; zij gebruiken slechts wat Pink Floyd en gothic clichés en presenteren het als 'nieuw' en 'intelligent' enzo. Ze maken muziek voor 'open minded' mensen. Oh en ik haat ook bands die zeggen in interviews dat ze zich beperkt voelden door het 'keurslijf' van metal. Welk fucking keurslijf van metal?? Ze zijn hun eigen barrière. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 12-03-2002 17:21] |
|
Vintersorg: Nee hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 12-03-2002 17:21] |
|
quote: weer een grapje! whahaha wat een lol! |
|
quote: Jammer dat je dan zelf ook alleen maar populaire argumenten gebruikt om die bands te haten. |
|
Sja, die populaire argumenten zijn ook mijn argumenten. |
|
Hmm zegt alweer genoeg .. |
|
Ja he. |
|
Nou .. (Goh .. hebben we posts nodig ofzo) |
|
Jij wel. |
|
Jij ook, anders haal ik je weer in Oh niet slowchatten jij |
|
ik haat in principe maar weinig maar waar ik niet naar kan luisteren is black metal sorry maar dat is nix voor mij |
|
Eigenlijk haat ik geen bands, het is eigenlijk meer zo dat er een hoop bands zijn die me niets interreseren, of die ik slecht vind, maar haten, nee niet echt. BEHALVE AL DIE GODVERGETE TYFUS NEW METAL KLOTE BANDJES!!!!!!!!!!!! maar verder eigenlijk niets nee... |
|
HammerFall ---> -Arrogantie (Wij hebben voor de wederopstanding v. heavy metal gezorgd, hahaha..) -Nummers worden door Jesper Strömblad geschreven (In Flames frontman) ipv Hammerfall zelf -Manowar-imago ripp-off -Slechte gitaristen/zanger Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Huh serieus? Ik ben gelijk geen Hammerfall fan meer. |
|
quote: hammerfaal is gewoon kut jah verder aan power/heavy (is toch hetzelfde) metal en trash metal een hekel, uitzonderingen daargelaten... verder vind sommige 'sounds' van bands echt ruk zoals de laatste 2 cd's van deicide en de sound van de laatste cd's van altar (lees: alleen de eerste was cool ) niet dak er echt zo'n hekel aan heb maar kzet het gewoon niet aan -edit: was ff onduidelijk- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-03-2002 22:16] Je moeder. |
|
Ik haat smurfen.... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: dus jij hebt het niet zo op kleine blauwe lieve behulpzame poppetjes? ach ik heb niets tegen smurfen, vind ze altijd aardig en ze spelen fijn! |
|
Ordo draconis... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik apprecieer eigenlijk alle mogelijke metalgenres maar het moet natuurlijk kwaliteit zijn. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
tis geen metal ofzo, maar ik moet 't ff kwijt, IK HAAT DOE MAAR, en dat toch al zeker sinds '81/'82 ofzo, ik zat toen op 't lyceum(schrijf je dat zo, ik niet weet want ik nooit afgemaakt) en er was niet te scoren bij de "chicks", allemaal groen/rose kleertjes aan en laat ik toen elke dag een spijkerjekkie met opnaaiemblemen en buttons van normaal, michael schenker group, ufo etc. aan hebben. ging toen niet samen en nu vind ik het nog gruwelijk!!! Oud Vuil. |
|
LIMB BISQUIT of zo-iets echt alles iriteerd mij aan die SHIT fuck band. Dan hebben Rid Rock = Shit Rock, eigenlijk het zelfde al LB. Deze bands doen het alleen voor het geld, al beweren ze van niet. Die zogenaamde bad attitude, for een stel softies. Dit ZUIGT zo ontzettend Wiegen Meister ! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |