|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb nog steeds een pesthekel aan : -Aaarggh en bie(achterlijke kutwijven en strandjeannetten die ni eens kunnen zingen -Rap ( blaa bla bla bla zwicka zwicka boem pick-up nadezak) -Vlaamse top 10 -Nu-metal -House,techno -Britpop ( Oasis,die idioten met Kermit de Kikker op zang en een air van hier tot in Australië) [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 01-05-2003 22:06] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
owja, hiphop luister ik ook wel eens, GEEN r&b of iets anders waar ze proberen te zingen of zo'n vrouwenkoortje de refreintjes hijgen... hoewel ik dat nieuwe nummer van snoop dog en die kerel van n.e.r.d. toch aardig goed vind klinken, blijft goed hangen. Je moeder. |
|
quote: Jaap, wigger, dat vind ik nou volop homofiel van je! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Amerikaanse hiphop muziek is om te walgen. Eveneens r&b muziek die daar vandaan komt. |
|
daar is ook weer een verschil tussen wat je op tv ziet en de 'underground' shit he Je moeder. |
|
Natuurlijk, maar net alsof de underground shit zo leuk is. |
|
quote: Insane clown posse? Twiztid? Blaze ya dead homie? Anybody killa? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Voor als je niet blowt en wel in een lachkick wil komen. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Heerschende omschrijving van nonmuziek |
|
quote: Ruik jij het als ik over die bands post ofzo? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Ja die stank draagt mijlenver |
|
quote: Ken je Twee Ons? Die lui zijn pas gaaf! |
|
quote: Hou je er buiten stupide, hoerige nepgrunter aka Bolle Jan. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Doomie weer aan de spicy ranja gezeten ja? |
|
quote: Nope, ik moest dit gewoon even kwijt. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik haat Idols-muziek.... Wel grappig, 2 pakken Mars kopen, dan krijg je er een cd van Jim bij, haha! Geweldig als je zo aan je promotie moet komen changed to 'ouwe' |
|
quote: Een cd? Ik dacht dat je een shirt kreeg? Da's toch die reclame dat je zo'n gast ziet met een shirt aan waarop "Jim" staat en daarna zie je twee pakken mars? Ik heb het geluid van de tv altijd uitstaan dus t kan goed zijn dat ik de reclame weer verkeerd begreep Zenial |
|
ik haat mars. Oud Vuil. |
|
Ik haat marsmuziek I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: hahahaaaa de max Terecht! So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
Haten is wel errug heavy, maar NUmetal, powermetal of de zgn. followers hoeft voor mij niet zo. Within Temptation is by the way met hun MotherEarth cd op eenzame hoogte gestegen. Daar kan een Lacuna Coil of Nightwish dus ammenevernooitniet aan tippen. Ook bv een Opeth is de onely one en een Katatonia komt in de buurt maar is't net niet. Wat mij door de jaren heen echter opvalt (sinds 1980 al heavy bezig) is dat veel bands 't eigenlijk na hun debuut (+ soms een opvolger) voor gezien zouden moeten houden. Die ene klassieker die ze maken wordt dan waarschijnlijk toch nooit weer geevenaard, dus begin maar weer een nieuwe band...(andere leden, meer inspiratie) Maar ja, wie ben ik dus......... Geert |
|
JENGELMETAL!!!! Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
NUMETAL! (leeg) |
|
SLIPKNOT! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! INSANE CLOWN POSSE! DUBBEL AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |