|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Azrael, ik begrijp je frustratie Ik heb persoonlijk ook een hekel aan alles wat 'echt' commercieel is en alles wat in de hitlijsten staat (ja, ook WT met hun popmuziek ) Gatver, bandjes als Linkin Park en Di-rect met hun zogenaamde gevoelige liedjes, flikker op!! Daar kan ik dus echt niet tegen... en iedereen maar: ooh, dat vind ik toch zo'n mooi liedje... jemig, ik begrijp nooit wat er nou aan is, 't is allemaal hetzelfde en het heeft geen inhoud en het is allemaal FAKE, puur om het geld, TOTALLY NO RESPECT!!! |
|
Ik snap zelf niet echt waarom je een band zou haten als je de muziek niet goed vind. Er zijn een hoop bands en muziekstijlen die ik absoluut niet boeiend vind, maar ik neem ze nooit serieus genoeg om ze te haten. Ik vind bijv. Manowar ontzettend kut maar als ze zoiets sufs als "Hail hail to england" zingen moet ik echt mijn lachen inhouden. De enige reden waarom ik een band kan haten is vanwege iets andes dan de muziek die ze maken. Bijvoorbeeld Metallica vanwege hun neiging tot rechtszaken Zenial |
|
within temptation..waarom? omdat ik t een stel nepperds vin |
|
Ik haat ska bands. |
|
Oh en waarom? Omdat ze kut zijn. |
|
Ik haat ook punkbandjes. |
|
Ik haat bands die ongeïntereseed op het podium staan stoer te doen |
|
- Ik haat punk/ska. - Ik haat rap. - Ik haat die standaard uitgekauwde pop. - Ik haat "artiesten die een single uitbrengen en pas een album in elkaar flatsen als die single aanslaat. Verder ben ik niet zo te spreken over Metallica (oud en nieuw, boeit geen kak), Megadeth, Biohazard, Manowar en Cannibal Corpse. |
|
quote: zoals?(noem es namen?) Suck my piss |
|
zoals: 1999 metropool (exacte datum weet ik niet meer) Entombed Wat een tegenvaller! |
|
Ik haat bands die denken dat ze technisch zijn door 56845 riffs in 1 nummer te plakken maar die niet besffen dat ze eigenelijk alleen maar worden uitgelachen door bands zoals watchtowwer, cynic en atheist. en ik haat ook ook bands die debielig theatraal op het podium doen. |
|
ik haat het als ze oneindig lang tss hun nummers staan te lullen, zoals Twisted Sister en Manowar live ma voor de restben ik weg van hun muziek.Enthroned idem maar de muziek vin ik ook knudde dan. en ik haat ook van die kutbands die denken metal te spelen maar vor geen ruk beseffen wat metal is zoals daar zijn ale nu-'metal' (walg) bands en de commerciëlere black 'metal' bands zoals Dimmu, Fishtic, Cradle. Ook die reeks nieuwe bandjes die meet veel imago de old-school staan te prediken en dan zichzelf en de oude metal belachelijk staan te maken zoals Nocturnal Breed (die muziek is best wel ok hoor) en Bestail Desecration (hatelijk). Ten zoveelste haat ik ook de lichting bands die zichzelf thrash noemen maar dan staan kakken ala The Haunted en zo, niet eens weten hoe Thrash Metal klinkt. Eigenlijk schijt ik op 90% van alle zogenoemde 'metal'-bands tegenwoordig, en op een zelfde percentage van de mensen die zich tegenwoordig Metal noemen. SCHANDE! bijna vergeten dat alle niet-metal stijlen sowieso verfoeid worden. Behalve oude Hardrock (Purple, Led, Kix, Quartz,...), en Hardrock met blues dingetjes in zoals Blackfoot, prachtig! Hail to the NWOBHM [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 06-05-2002 22:28] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik haat dark tranquillity omdat hun demo en 1ste cd géééniaal zijn, en ze zo ontzettend klote zijn geworden. Oud Vuil. |
|
die band waar kannwulf in zingt om dat de houding van kannwulf me erg irriteerd en burzum omdat varg die zanger van mayhem heeft vermoord |
|
quote: met uitzondering op The Misfits mag ik hopen? |
|
quote: Ah, ik bedoelde inderdaad van die blije moderne poppunkbandjes. The Misfits zijn best wel tof! |
|
ik haat punk ik haat ska ik haat alles uit de top40 ik haat hiphop Trieste gast |
|
quote: ik sluit me hierbij aan en voeg R&B toe |
|
Ik haat Metal |
|
Ik haat Smurfen |
|
quote: die was ik effe vergeten Trieste gast |
|
Within Temptation als "metal" band heeft totaal voor mij afgedaan. Van de niet-metal wil ik zo min mogelijk worden blootgesteld aan R&B, country en rap. |
|
Waarom moeten black metal bandjes altijd weer die prutskeyboards erin gooien? *zucht*.... |
|
omdat het true is |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |