|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
MOONSPELL! AAAAAAAAAAAARRGHH, verschrikkelijk, ik krijg vooral hartritmestoornissen van die drummer Veel te depressief, ik heb gewoon een hekel aan die muziek! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Probeer Skepticism dan eens! LKekker vrolijk |
|
Ik heb een hekel aan: Kataklysm, Rhapsody, Opeth, Hammerfall etc. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Quote van iemand anders: Vistick Circle! Owhja... Dark Funeral is echt vre-se-luk dom! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 16-10-2002 19:46] |
|
Ik heb een ontzettende hekel aan muziek die is voortgekomen uit computerbliepjes (trance e.d.) Dr moeten echte muziek instrumenten aan te pas zijn gekomen gvd! Verder heb ik een hekel aan muziek waar de tekst niet verder komt als OEHH AHHH LALALALAL ...en zo |
|
quote: Hey Vintersorg, effe off-topic. Als jij Luca turelli/Rhapsody ook goed vind schaf an zeker de nieuwe Luca turellimini-cd aan want die is schitterend! |
|
quote: Zenial |
|
argh |
|
me zenne dikke pens |
|
Rechts ? dikke pens ? Euhm... ik dacht dat ik een kippeborske heb, maar daarmee vergeleken ben ik nog erger dan de buurvrouw !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Links misschien?? |
|
quote:Hij is een poser hij doet alsof hij een dikke buik heeft! |
|
al die bands die gaan incashen en zon hoge ego krijgen als ut wtc van tevore en zo eindige als ut wtc van nu! limp bizkit bijvoorbeeld, zij make echt shitzooi! of neem un band die bes wel goed was, en nu ut maar un beetje loopt te verneuken, ja slipknot ja, hun eerste cd was goe, 2e was teveel vannut goeie, en nu gaan ze kappen, maar ze doen nog wel ff die wereldtour om nog wat centen eruit te slepen. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Je maakt je wel erg druk he? Relax! Tymon |
|
der zijn wel bands die ik niet leuk vind maar wat ik echt haaaat! is van die computer piepjesmuziek (ook wel trance genoem) en voor de rest IK HAAT VAN KATOEN! I am the 1%. |
|
ECHT een hekel heb ik natuurlijk aan Mallcore, maar wie eigenlijk niet? Ook aan de meeste (lees: alle) nieuwe "Black Metal". |
|
Peter pan speedrock. echt geen bal aan en ze worden ongelooflijk opgehemeld. en dan zouden ze hard zijn. hahahahahahahahahahaha en natuurlijk Green lizard, dat zo een band nog aandacht in de aardschok krijgt(geldt ook Voor P.P,S, trouwens). echt een baggerband, die supertrendy is. |
|
ik vraag me af hoevaak de naam tallica is gevalle METALLICA !! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
-Nieuwe punk,hoewel,die vids van Blink 182 zijn om je dood te lachen -Nickleback,Puddle of mud en consoorten -Aaghr en bie -Pwaahian Addams -Boys-en girlsbands -De meeste rapmuzeik ik ben ook geen powermetalfan...maar ze haten doe ik toch niet... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
guns n' roses en verder alles wat commercieel is en de essentie van muziek (wat dus in ieder geval NIET geld verdienen is) niet begrijpen. Hieronder trance, rap, hardcore, nu-"metal" en weet ik hoe die zooi allemaal genoemd wordt. Verder de bands die vroeger goede muziek maakten, en nu bagger omdat geld belangrijker is geworden dan muziek: Dimmu Borgir, Vintersorg, Immortal, Dark Funeral, Bathory, Mayhem enz. Het vroegere werk heerscht, en zal blijven heerschen, maar kom op...zo belangrijk is geld toch niet..bagger We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
|
|
lamme gitaarpop, iets waar ze bij studio brussel alles van kennen, Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |