|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik sluit mij daar bij aan. Naast metal haat ik negermuziek. |
|
ik haat ook neger...muziek! |
|
ik op negermuziek, Dat is om het serieus op je zenuwen van te krijgen met hun dwaze zonnige zever Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
ik word er zelfs aggressief van |
|
quote: same here.. maar dat geldt wel voor elke metalhead heb ik zon vermoeden |
|
denkje? ik ken er best wel een paar die en naar reggae en naar metal luisteren... |
|
doe maar is witte negermuziek en dus nog zwaar kloteriger als ik eigenlijk dacht. of tiep ik nu onzin? Oud Vuil. |
|
ja ok reggae.. maar echt van die ghetto rommel ..yo maddafakka dont fak wid me yo.. dat soort zooi :|.. kan ik echt niet tegen |
|
quote: mja ik snap die zin niet :\ |
|
ik zou het niet echt negermuziek noemen aangezoien er nu eek blanken in beginnen spelen in die stijlen. Maar het MOET gezegd, die "muziek", als je dat muziek kan noemen tenminste, zuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiigt, wanneer je die videoclips ziet moeten ze steeds maat tonen dat ze met een grote wagen rijden, dat ze veel vrouwen hebben, ze weten dus de essentie van liefde niet , wanneer je de rap bekijkt vind ik dat ook een echt teringmillieu, geen respect meer voor mekaar, heel de dag gewoon aan de drugs zitten, allemaal normaal voor die mannen, vrouwonvriendelijk zijn, constant maar agressief zijn, alle respect verliezen, en ga zo maar door, hun klederdracht is ook hatelijk, en ga zo maar door. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
yep.. en dan word ik extra in de gaten gehouden bij de supermarkt terwijl die fake gangstertjes alles jatten |
|
nou ja, het is ook alweer wat laat, ik hoopte alleen dat ik wat bijval zou krijgen vwb doe maar haat. maar goed, dat is ook niet het topic, feit blijft dak ze haat. Oud Vuil. |
|
Hehe, ik vind Doe Maar dan nog wel te tolereren, vooral vanwege de bijdehante teksten. Doe Maar is ook meer ska dan reggae... al is er verwantschap tussen de genres. Dingen als Inner Circle of zo vind ik vreselijk. Bij Bob Marley daarentegen (toch één van de grondleggers van reggae als ik het goed begrepen heb) krijg ik dan weer geen allergische reactie, al zou ik het nooit zelf opzetten. R&B (en de meeste reggae ook) is popmuziek en daar ben ik zowiezo al allergisch voor. Apenmuziek. |
|
quote: Ik maak geen grap, dit is hetgeen wat ik echt haat in de muziek wereld. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
R&B heb ik een pokkehekel aan; dat geslijm & gekwijl en is om te Bob Marley kan vrij snel vervelen, maar irriteert nooit. Erg goed. Doe maar is ook goed, evenals rap (Osdorp Posse, Fu schnickens, Gravediggaz, Flatlinerz & de eerste Wu tang clan). Verder vind ik het energieverspilling om je bezig te houden met wat je haat zonder dat het op je pad komt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het was ook nog eens zwaar Nietzscheaans taalgebruik, complimenten.... krachtig uitgedrukt |
|
tering, je moest eens weten wat ik als armsteun gebruik op dit moment. Tijd voor andere boeken... ik ga me maar eens verdiepen in de Griekse mythologie. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: HELEMAAL MEE EENS!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik haat Trance dj's, rap groepen en r&b. R&B= op 1000.000 verschillende manieren zingen ze dat ze geil zijn. Van die numetal bandjes zoals Linkin Park. Omdat ze denken dat ze goed kunnen spelen maar ze beheersen hun instrumenten niet goed. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 13-03-2002 10:01] |
|
Ik heb laatst een live optereden gezien van Linkin Park op TV en echt waar die gast kan NIET zingen!!!!!!!! M'n bierglas brak er bijna van Waar ik me ook zeer aan irriteer zijn mensjes als Shakira, weet je hoe vaak ik dat mens hoor bleeren over de radio per dag! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Within Temptation W'rom? Stelletje losers, vinden het niet tof dat ze in de top 40 komen maar vervolgends wel allerlei interviews doen op de radio enzo. Fuck die crap |
|
Ik haat in principe alles wat commercieel is, zeker trance r&b dat soort meuk. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Bahh di-rect is inderdaat een tering band zeg.. waarom zal je die pop rock maken ? als je ook metal kan maken Godverdommen.. |
|
haten, nee maar ik vind Slipknot gewoon echt geen muziek meer, ze hebben voor zover ik weet 1 leuk nummer (wait and bleed) en de rest is eigenlijk gewoon kloteherrie |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |