|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: SFU? Is dat geen hardcore band? Hebben ze een nummer genaamd "I killed Kurt"? Over Kurt Nobrain? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Opeth, vraag me niet waarom maar ik heb er gewoon een bloedje hekel aan. Verder zal ik maar niet speken over alle nu-metal bandjes anders krijg ik ontzettende kramp in mijn handen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nirvana en concorten. Omdat al die "fans" van die muziek gelijk denken dat, omdat ze naar Nirvana luisteren, ze automatisch deel uitmaken van de metal-scene. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
SFU = Six Feet Under Was te lui om volluit te schrijven Ik, Wil Schuurman |
|
Ik vind dat de bands die iedereen haat te veel energie krijgen (kijk maar de hoeveelheid posts hier (en ja ik doe het zelf ook wel eens)). Steek liever je energie in de bands die je wel goed vindt, ik kwam er laatst achter dat ik het zonde van me tijd vind om al die energie in die kut bandjes te steken. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Jaja |
|
Helaas word je zoooo vaak geconfronteerd met kut bands. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Met poprock kopen al die pubermeisjes je cd`s en dan verdien je meer! We`re not dead we`ve never lived |
|
quote: En dan de nieuwste songtitel die ik zag "Swords i nthe wind". Ik word gek van het lachen. Is dit de manowar-versie van het verfoeide "candle in the wind?" En zo niet, waar slaat het op? Zwaarden in de wind, nou en??? Wat doet een zwaard in de wind? Ik snap er niks van. The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! |
|
ik haat SWORDMASTER. ik zag laatst in een interview wel zo een zielige opmerkingen: "ik zit op school, de rest is momenteel werkeloos" een goeie score hoor 25% van de band met enige maatschappelijke waarden "ik haat alle christenen, ze zouden allemaal omgelegd moeten worden" nou nou wat een bikkels en als klap op de vuurpij"l: "ik zou het niet erg vinden als er wat christenen werden omgelegd, maar dat doe ik niet zelf, anders kom ik in de gevangenis" wat een trieste kerels zeg nessa nessa assasap |
|
quote: nee man sfu heerscht No meat is sweater |
|
quote: ja dat zijn wel trieste lieden ja No meat is sweater |
|
Ik haat Nightwish, waarom? omdat die zang van Tarja me irriteert |
|
Volgens mij gaat het hier hoofdzakelijk om de muziek, en niet om een band waarvan je de muziek niet eens kent maar alleen een interview van gelezen hebt!Want Swordmaster maakt anders wel geweldige muziek! POSTMORTEM TALES!!!!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Tjaah als je daarop gaat letten kun je driekwart van de metalbands wel vergeten... titels zeggen niet altijd wat over de muziek. Het is toch hoofdzakelijk allemaal fictief waarover die metalbandjes zingen, en sommige titels klinken wat meer, euhm, bedachter dan andere. Manowar is gewoon cliché ouwerwetse metal waar niks mis mee is.... Manowar let your speakers explode! Ik, Wil Schuurman |
|
ik haat ook abel, met die gruwelijke zanger die niet te verstaan is. ik haatte ook volumia maar die gaan uit elkaar hoor ik net Oud Vuil. |
|
quote: Hoe kan je nou Opeth haten, echt die muziek is zo goed, elke gerne zit er wel in, in het oude of het nieuwe werk... maar goed.. das mijn meening The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
ALLE rapbands/rappers. Blanke rappers zijn het toppunt. Eminem, Dr. Dre, BrainPower (als hij in dit rijtje mag staan). |
|
Voordat iemand het opmerkt, ik weet dat Dr. Dre niet blank is. |
|
quote: ROTFLMAO SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
*kick* |
|
Er is 1 man die ik echt haat om de 'muziek'die hij maakt: R Kelly. Stuk voor stuk langzame, musikaal oninteressante zwijmelnummers die hij door z'n verotte stem nog erger maakt. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik haat alle bands/artiesten die niet hun eigen muziek schrijven (zijn dus dan al geen artiesten) en bands die muziekschrijven waar geen moeite voor is gedaan, en wat op muzikaal gebied ronduit dom is.. Tenzij dat met een hele grote is gedaan, dan kan ik er wel om lachen Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
ik haat alles wat op iron maiden lijkt en iron maiden zelf ook Je moeder. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |